Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szerelem a pályán 1. rész

A nevem Elena. Idén szeptemberben kezdtem a középiskolát. Egyelőre szeretek ide járni. Csak a matekot utálom nagyon. Szerencsére a padtársam nagyon jó matekból. Ő másik osztályba jár, de a matekóráink közösek. Őt Szerénának hívják és nagyon kedves, barátságos. Ráadásul nagyon jó alakja van, mert nem csupán a matekban jó, hanem a sportban is. Játszik egy női focicsapatban és szereti nézni is a meccseket, egyszerűen mindene a foci. Már egészen kislányként is a foci szerelmese volt. Mindig erről beszél, de engem nem zavar. Szívesen hallgatom őt. Szeretem, amikor olyan nagy lelkesedéssel beszél a meccsekről és az edzésekről. Sosem mertem tőle megkérdezni, de szerintem elképzelhető, hogy leszbikus. Valahogy nem olyan lánynak tűnik, aki egy férfi mellett képzeli el az életét. Ha már itt tartunk talán belé is tudnék szeretni. Szép az arca, szexi a teste, gyönyörű a mosolya és csábító a kisugárzása. Ezek mellett még okos, szorgalmas, kitartó, vicces és barátságos. Az én szememben tökéletes. Elolvadok, amikor csillogó barna szemeivel rám néz és mosolyog. Ilyenkor azt érzem, hogy ezért a mosolyért és csillogó szempárért már megérte megszületni. Nos, igen. Elképesztően vonzódom hozzá, de szerintem ő csak barátként tekint rám. Ha leszbikus is lenne miért kellenék neki? Ő túl tökéletes ahhoz, hogy én felkeltsem az érdeklődését. 
 
- Elena! Kishölgy, szálljon le a Földre és válaszoljon a kérdésre!
 
- Tessék? Milyen kérdésre?
 
- Azzal tisztában van egyáltalán, hogy milyen órán ül? Ne, inkább ne is válaszoljon! 
 
Végre meghallottam a csengőt. Megkönnyebülten sóhajtottam.
 
- Ne feledjétek, hogy következő órán dolgozatot írunk Hunyadi Mátyás uralkodásából és politikájából! További szép napot! - mondta a történelem tanárunk és méltóságteljesen kisétált az osztályból.
 
- Hey, Jennifer! - bökdöstem meg a tollammal az előttem ülő hátát. 
 
- Mi az? - kérdezte Jennifer miután hátrafordult. 
 
- Milyen óránk lesz? - kérdeztem.
 
- Matek. - felelte.
 
Erre a válaszra megremegett a gyomrom. Végre láthatom Szerénát. Alig várom, hogy újra láthassam azt a fantasztikus mosolyt. 
Hozzászólások
Ayako ·
Már nagyon várom a folytatást

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: