Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Star Wars Lázadók Ezra és Sabine

A lázadók elit csapata éppen a birodalom főhadiszállásán vannak, hogy befejezzék a háborút. Kanan és Zeb a birodalmi katonákkal foglalkoznak amíg Sabine betör az adatbázisukba, hogy kiderítse, hogy hol tartják azt a fegyvert, amit a Lotál bolygó ellen akarnak használni. Hera a Szellemmel nyújtott fedező tüzet a társainak Choper segítségével. Amit Sabine végzet az adatok letöltésével Ezra és a többiek behatoltak a raktárba, ahol egy nem várt ellenség várt rájuk. A birodalom vezetője Palpatin aki egy szit nagyúr volt. Elkezdődött a csata a lázadók és a szit között. Kanan és Ezra a két Jedi igyekezett legyőzni a nagyurat. Egy robbanás következtében, amit Sabine okozott a fegyver megsemmisült és a törmelék maga alá temette Palpatint. Mindenki nagyon lelkes volt, hogy végre véget érhet ez a zűrzavar. Kifele indultak a raktárból amikor hirtelen Palpatin vörös fénykardját használva átszúrta Ezra hasát. Ez után már tényleg meghalt a nagyúr. Ez volt utolsó tette az életében. Ezra összeesett és elájult. Zeb óvatosan felvette a fiút a karjába és rohantak Herához hogy mihamarabb elláthassák a sérülést. Mikor felértek a hajóra azonnal elrepültek egy biztonságos helyre, ahol nyugodtan tudják kezelni a sérülést. Sabine kérlelte hadd legyen Ezra mellet amíg fel nem épül. Sabine aggódó arccal ült le az ágy mellé és csak remélte, hogy a fiú felépül. Sabine miközben nézte Ezra sáppatt arcát belegondolt miket tett a fiú érte és hogy hányszor kockáztatta az életét miatta. Tudta, hogy amikor vele volt mindig jó kedvűen érezte magát mellette. Tudta, hogy Ezra nem barátságot érez iránta, hanem szerelmet. Sabine miközben ezeken gondolkozott könnybe lábattak a szemei és ott zokogott a fiú mellet és mondogatta, hogy ne halj meg. Ezra lassan kinyitotta a szemét és rámosolygott a lányra. Sabine felnézett és csak nézte Ezra arcát könnyes szemekkel. Ezra felkelt és letörölte a könnyeket a lány szeméről. Sabine átölelte a fiút, aki kicsit meglepődött. A többiek bementek az orvosi szobába és látták, hogy Ezra magához tért. Mindenki nagyon boldog volt, elmesélték mi történt, győzelmet arattak a birodalom felett. Amikor már Ezra már képes volt járni kiment a friss levegőre sétálni egyet. Mikor visszajött még egy kicsit kint maradt és nézte a csillagokat az égen. Sabine oda ment hozzá beszélgetni. Elmondta Ezrának, hogy nagyon féltette az életét. Nem tudta mit tett volna, ha meghal a szeme láttára. Ezra zavarba jött ezek hallatán és nyugtatta Sabint. Sabine oda fordult a fiúhoz és megcsókolta. Ezra azt se tudta mit mondjon mert nem hitte volna, hogy ez megtörténik. Sabine kimondta, hogy szereti Ezrát aki viszonozta az érzéseit. Ezra átkarolta Sabinet aki a fiú vállára hajtotta a fejét és így együtt nézték az esti égboltot. Így ért véget a lázadás és így kezdődött Ezra és  Sabine szerelmi története. 
Hasonló történetek
3852
Már több mint háromezer éve vége az Istenek Háborújának. Orudzaburt elpusztították és újra megkezdődhetett a béke kora. Az élet virágzott, a kontinensen áldott béke honolt: felvirágzott ismét a kultúra, a művészetek, s a mindent átható mágia ismét új követőket talált.
Amikor már az élet kezdett visszatérni a mindennapi, megszokott medrébe, s a legöregebbek is csak alig-alig mesélgettek arról a háborúról, amit mindenki igyekezett mihamarabb elfelejteni, hirtelen megkezdődött a Káosz...
3691
Mephalának tényleg kapaszkodnia kellett, mert olyan gyorsan indult el a sárkány, hogy a szél majdnem levitte. Az íját ki is vitte a kezéből. Mephala a sárkány nyakán ült, és érezte, ahogy a tűz a lábai között járkál. Az két küklopsznak esélye sem volt a két sárkány ellen, szénné égették a őket...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: