Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Spórák

Megtelt a persely, úgy látszik kifizetődőbb ha írok a csöpögős fórumba, ahol könnycseppeket hullajtanak a gyenge akaratért. Szegény kismalacot szét kell csapjam, hogy kapjak 5 új anonim méhecskét, akik teli arccal néznek meg pirospozsgásan. És nem a borvirágos mosoly köszön vissza a szilánkok tükröződésében, hanem egy másik szögből elszáradt szerencsesüti pihen az asztalon tovább. S belül reményteli kicsin kéz szorongatja a fénynek szalagját. Merről jöttem, merre tartok, és hol vagyok most! Vajh a a ropogós malac is képes beszélni kipeckelt szájjal , vagy gondolatokba bocsátkozik, megfejtené mi a titka, a sörbe mártott szalonnaszálnak! Ti, mivel és kivel szeretnétek az életeteket megélni? Banánhéj van dögivel, órák percei s másodpercei alkotják a vaskupolát mi benn tartja a múlt árnyékának hazugságát, a kételyből és félelemből kovácsolt, maradi bölcsőt. Kívülről hiába ostromolja az állandó fény titán, mert nem ér olyan mélyre a hő csak ha delet üt az egyenlítő.
Hasonló történetek
2837
Van egy könyv, aminek ugyanez a címe: Stepbrother Dearest.
Nem könyvajánlót írok, hanem egy szerelmet, ami az én mostohabátyámmal alakult ki. Nem tudom, mikor vagy mivel kezdődött.
2194
A Válogató további jellemzése azok alapján, ahogy eddig megismertem...
Hozzászólások
69Monica ·
Szia! 24 éves vonzó, szép testű, igényes, domináns hölgy vagyok csupasz, illatos puncival és szép kerek popsival. ;) Ha felkeltettem az érdeklődésed, várom leveled a - http://69sexual.site

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: