Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Sötét az ismeretlenből: a testszálló

Dénes éppen a Pólus centerben fogyasztja el ebédjét ami jó adag sajtburger menü kólával. Amikor megjelenik sámuel egy bűnügyi újsággal a kezében, és levágódik Dénessel szemben úgy, hogy majdnem felborul az asztal is. Dénes csak felpillant az asztaltól hé Sámi mi a franc ez az óriási ugrálás meglepődve kérdezi. Sámuel odahajítja Dénes kajájába az újságot, erre szitkozódva felkiált a másik, te eszement hülye mit csinálsz a kajámmal? Csak olvasd el. Ez a mi ügyünk biztos vagyok benne mondja Sámi. Dén kénylemesen lassan felveszi az újságot, olvasni kezdi a cikket. Egy anya kibelezte a férjét és két fiát, utána átvágta a saját torkát is. Okés befejezem a zabát és nézzük meg az ügyet, azt tudjuk hol történt az eset? Ide körülbelül negyven percre autóval tahitótfaluban. Behuppantak a vitarába, s majd elindultak. A helyszín le van zárva a rendőrök még nyomoznak amikor kiérnek a házhoz, hogy körbe nézzenek. Üdvözlöm önöket én Viktor nyomozó vagyok, én Vass Róbert és a társam Kakas Erik az MVSZ-től jöttünk, hogy átvegyük az ügyet önöktől. Sosem hallottam a szervezetről mondja Viktor, Samu válasza addig örüljön ameddig nem hall rólunk mi csak a legveszélyesebb problémákkal szoktunk foglalkozni. Nekünk megfelel ha átadjuk amúgyis undorító az egész. Sok emberem folyamatosan rosszul van tőle. Esetleg tudnak valamit, hogy ez az első vagy volt- e már több eset teszi fel a kérdést Samu. Igen volt több is, pontosan ez a harmadik ilyen eset a mi kis községünkben adta rá a választ meg Viktor nyomozó. Na hajrá Samu kezdjünk neki nézzünk utána a természet feletti nyomoknak mi mit találunk amit a zsaruk nem vettek észre szerintem kezdjük a nővel hiszen neki ment el az esze hirtelen a semmiből és belezett ki mindenkit. Rendben kezdjük vele mondja Samu nézd csak ez biztos valamilyen szellem pici bevérzések vannak a szemében, be van kékülve az erei ami a szellemi testfelvétel jelei. Igazad van megkellene nézni a másik két nő holttestét is azon mit találhatunk, hogy van- e rajtuk is megszállottság nyoma. Akkor gyerünk a Szentendrei hullaházba. Oda érve a hullaházba. Jó napot kívánok én Vass Róbert vagyok a társam Kakas Erik az MVSZ-től azért fáradtunk ide, mert nézni a két kibelezett női holttestet. Üdvözlöm önöket én Veronika vagyok a boncmester jöjjenek velem, és máris megmutatom önöknek. Jól átvizsgálták a két hulla testét azokon is jól látszódnak a jelek. Hallod Dini arra gondoltam, hogy ki kellene hallgatni a szemtanúkat, igaz van velük egy kissebb bökkenő. Tényleg vannak szemtanúk? Csodálkozik el igazán. Igen vannak három nyolc éves kislány akik most egyhelyen vannak a lelkisegély központban. Hát ez nem valami sok, de hallgassuk ki őket is hátha tudnak valami érdemleges infót megosztani velünk ossza meg vele Dénes a gondolatát. Igen menjünk akkor. Sziasztok mi nyomozók vagyunk és szeretnénk tőletek kérdezni pár dolgot, ha ez nem gond elmesélnétek mi történt? Igen mondják a lányok. Este volt arra lettünk figyelmesek, hogy apáink hatalmasat ordítanak nagyon megijedtünk és amikor felmentünk anya eldobta mint egy rongyot olyan volt mintha szuper ereje lett volna ezután elkapta a tesóinkat és körömmel felvágta az ő hasukat is mi nagyon megijedtünk, és elrohantunk. Kimentek az intézetből, ahogy én hallom elég sok a közös a családokban mind a háromnak három gyereke volt két fiú és egy lány, a kibelezés is megegyezik, és nyolc éves kislányok élték túl csak, plusz az anyákat szállták meg. Lassan ideje lenne harapni valamit éhezett meg Dénes, fintorogva löki oda neki te csak a hasadra tudsz gondolni állandóan, de benne vagyok és közben megpróbálok utána nézni hátha van itt olyan család séma mint az áldozatoké. Láttam egy pofás kis vendéglőt idefelé jövet a község szélén szerintem meglátogathatnánk. Samu válasza  csak ennyi volt nekem megfelel. Éreztem én sikeres lesz a keresés még van egy család akik ugyanolyan tagokkal rendelkeznek, mint amit keresünk Tótfalusi részen laknak a Duna másik oldalán a Dankó utcában mutatta meg ebéd közben Sam. Ez jó hír este megfigyeljük a családot remélhetőleg sikeres akció lesz és elkapjuk a szellemet. Na jó álljunk a házhoz talán már mindenki hazaért, rendben Déni menjünk. Ahj siránkozik Dini már órák óta várunk, nézd csak ott fent a sarokban fagy le az ablak kiállt fel Samu ott lesza szellem siessünk menj Déni befele én viszem a rúnaszőnyeget azzal csapdába tudjuk ejteni és kifaggatni, hogy ki ő mi ő. Betörték a ház ajtaját amikor hatalmas hörgésre lettek figyelmesek,  felrohantak az emeletre, abban a pillanatban szállta meg az asszonyt. Gyorsan Dénes kirángatta az ágyból a férfit, addig Samu leterítette a szőnyeget a földre és bele lökte a nőt a szellem csapdába. Halljuk ki vagy te és sós vizet loccsant rá Á Á Á neem ne csináld elmondom ki vagyok Szarvas Szilvia a nevem 8 éves, és megöltek brutálisan megkínoztak. Kérlek segíts rajtam nem akarok ölni, de nagy a kényszer, hogy öljek. Okés Samu menj a temetőbe keresd meg a sírt ásd ki és sós benzinnel égesd el a maradványokat, én addig vigyázok a családra, ne legyen semmi meglepetés. Jól van akkor én elmegyek elintézem. Kik öltek meg Szilvi? Nem tudom nem emlékszem csak arra, hogy hátulról nagy fájdalom van a hasamba azután meleget éreztem ott és meghaltam. Samu kiért a temetőbe, megkereste a sírok között Szarvas Szilvia nevet. Neki látott kiásni, erre hirtelen megjelenik a temetőőr aki hirtelen megpróbálja hátulról fejbe vágni Samut, rálépett egy faágra a másik szerencséjére elkapja hátulról a lábát megrántja, és az hanyatt vágódik beveri a fejét az ásóba, majd eszméletét veszíti. Sam tovább ássa a sírt és bízik benne, hogy nem halt meg a temetőőr, de viszont sietnie kell, nehogy valami baj történjen. Huh ez utálatos kemény meló, de végre megvan a koporsó, elmélkedik Sami, felnyitotta közben a koporsót amiben egy kislány maradványai találhatóak, belocsolja a sós benzines oldattal, és meggyújtja miközben nézi a lángokat csak arra tud gondolni milyen szép jövője is lehetett volna, ha nem ilyen tragikus sorsa lett volna, de jobb így segít átjutnia a túlra, mintha itt ragadva tovább gyilkolna. Dénesék figyelmesek lettek amikor kigyulladt a szellem szeme és szája fehér lángcsóvák törtek elő a gyerekek a hirtelenségtől totál megijedtek, de az édes apjuk időben elkapta őket. Mi a fasz volt ez? Kérdezte. Samu elindította Szilvia lelkét tovább a túlra, és evi túlélte ezt? Kérdezi joci. Igen csak elájult nézze meg a tüdejét még lélegzik. Samu visszatért a temetőből. Köszönjük szépen a segítséget nem is tudom, hogyan tálalhatnám meg ezt maguknak hálálkodik József. Csak elég ha senkinek nem beszélnek erről mindenki érdekében, vigye el a feleségét a kórházba amint mi elmentünk világosítja fel Dénes. Okés ez megoldható dolog feleli. Na menjünk Samu új városba tovább oda ahová szükség van ránk.
Folytatások
630
Samu és Dénes útja Miskolcra vezet, hogy egy újjabb rémmel nézzenek szembe aki velejéig gonosz és kegyetlen.
Hasonló történetek
5823
Egy ideig csodálattal bámulta a lány természetesen gyönyörű arcát, majd közelhajolt és megcsókolta. Az éjszakai félhomályban a férfi felmászott az ágyra és a lány fölé térdelt. Lassan levette róla a párducbőr melltartót és a melleit kezdte csókolgatni...
7109
Az angyalok városa előtt a hegy lábánál egy apró tó volt, amelyből folyók áramlottak ki és vezették le a vizét a tengerbe vagy éppen egy másik tóba. Itt állították fel a különítmény vízi erejének központját. Ez csupán egy-két fa mólóból és dokkból állt. A vízi erő pedig csupán ötven-száz kajakból és kisebb csónakokból.
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: