Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Sírás

Egy hideg januárvégi éjszakán történt. A hó nagypelyhekben szállingózott és kb -5 °C körül lehetett. hirtelen egy budapesti kórházban gyermeksírás hallatszott fel, de az hamar abbamaradt mikor a baba először szerető anyja gyengéd karjaiba burkolódzhatott.
Meleg otthon várta, mely távolról szerető családjáénak tűnt, de éjszakánként könyörgő zokogás szállta meg a környéket, melyet fullasztó fájdalmas hang fojtott a csendbe...
Reggel a gyermek kíváncsi szemekkel figyelte az anyját, mintha csak azt akarta volna kérdezni: Apu hol van? Mert apu sose volt otthon, csak este, de akkor a gyereknek, már aludnia kell...
De a gyerek sosem aludt. Mindig félt. Félt attól, hogy most ő következik. Hiszen minden éjjel síró hangtól virrasztott, és tudta, a sírás sohasem jelent jó dolgot. A sírás fájdalom, és ez, egyszer mindenkit elér...
Reggel volt. Az Apa még otthon, Az Anya felett állt, miközben az vasalt.
- Anya, Mi történt?

A gyermek apja szigorúan nézett feleségére és a gyermekre titkolózva, majd viharosan távozott, s az anyai szemekből aggódás, és félelem áramlott, mely a gyereket is megrémítette. Hiszen ha egy embernek van mitől félnie, akkor a másik is félni fog, mert a félelem, egyszer mindenkit elér...
Egy újabb éjszaka. A sírás újra felhangzott, de most dübörgő ordibálássá változott. A gyerek nem tűrhette tovább. Félt, de tudnia kellett mi ez. Az ajtóhoz lépett, és kinézett a szobája kulcslyukán, de gyorsan vissza is ugrott, mert onnan egy ijesztő, sejtelmes szempár villant rá, és a félelem őt is elérte.
Álmatlansága innentől kezdve állandó volt. Teste meggyengült, folyton reszketett. Szemei beesettek és karikásak voltak, arca sápadt, hófehér. Az iskolában folyton csúfolták, kiközösítették, utálták...
A sírás őt is utolérte. Egész délután csak sírt, most érezte igazán a fájdalmat, mely a lelkéből tört elő.

Estére belázasodott. Rémeket látott mindenütt, iszonyúan félt és csak zokogott. Nem bírta abbahagyni. Reggel korán felébredt. Veszekedést hallott, és kiment a szüleihez. Az anyja fájdalmasan sikított.
- Ne bánts! Nem érted, hogy fáj?!
De hiába. Zokogott az apa utolsó ütése leterítette őt, saját könny tócsájába...
Innen jött éjeken át... De a Sírás nem ment meg... viszont egyszer, mindenkit elér...
Hasonló történetek
4152
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
3902
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
További hozzászólások »
FoGoLY ·
Remek a fogalmazókészséged!
Teljesen jól írtad le a jelenetet,létrehoztál egy képet a kepzeletemben.leírtál egy érzést amelyet nem kívánok még az ellenségemnek se de sajnos mindannyiunkal megesik vagy megesett....ettől függetlenül szívesen elolvasnám még pár írásod...

ábránd ·
nem tudom, lehet az én hibám, de nekem egyáltalán nem tetszik.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: