Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
-Ez a helyes hozzáállás! Adjunk a nézőknek egy olyan előadást, amit soha nem felejtenek el!...
Friss hozzászólások
kaliban: Tetszett!
2024-03-15 15:00
SunnyDay: Köszönöm :)
2024-03-14 10:40
kaliban: Folytasd! Tényleg jó a sztori.
2024-03-13 13:51
SunnyDay: Szia. Köszönöm, ha van rá igén...
2024-03-10 18:11
vinzso: Szia, jó történet, várom a fo...
2024-03-10 11:15
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Romantikus történet.

– Uhh gyerekek de jó, hogy nem most menstruálok. – mondta Gini és felnézve keselyűket látott körözni.
– Három rétegű hegymászó ruhából nehezen tudnád magad kihámozni tamponcserére – válaszolt Valkoci.
– Lányok az előbb láttam egy nyomot lehet, hogy a hegyi szörny ólálkodik a környéken. – mondta Béla 
Metsző hideg szél fújt és a három hegymászó haladt tovább a kopár, kietlen tájon 
– A fenébe majdnem ráléptem egy gránátra ahogy elnézem második világháborús. – mondta Gini.
– Fut felém egy hatalmas barna medve. – szólalt meg rezignáltan Valkoci.
– A fene vinné el otthon hagytam a lőszereket. – jelentette ki Gini.
A medve irányt váltott, rövidesen látták, hogy egy farkas falka üldözi az állatot.
– Siessünk. – javasolta Béla.
Elérték a hóhatárt. 
– Pisilnom kell – mondta Gini majd hozzátette. – Most igazán jól jön, hogy állva is tudok.
Valkoci rémült hangon kiáltott. – A Jeti fut felénk 
– Nyugi a Jeti csak a szőrös lábú nőket kergeti meg egyébként egy békés természetű medve fut ahogy elnézem már nem is felénk. – válaszolt Gini és felhúzta a nadrágját.
A három hegymászó elindult a hegycsúcs felé a hó vette körül őket.
– Eltévedtünk. – jelentette ki Béla és rágyújtott egy cigire.
– Végünk van, elvesztettem szinte az összes vizünket és letört a körmöm.- mondta Gini 
– Okos vagy cicám mert már a kezed is lefagyott mert levetted a kesztyűd. – mondta Valkoci és puszit nyomot Gini arcára 
– Ne itt esetek egymásnak, sajnos este lett. Táborozni itt nem lehet mert nagy a lavinaveszély. Ráadásul itt már ritka az oxigén a légkörben. 
A három hegymászó tanácstalanul nézett egymásra.
– Hazudtam neked nem vagyok leszbikus. – mondta Gini 
Valkoci arcon ütötte a nőt. Béla nézte a két verekedő nőt és látta, hogy egy lavina indult el épen feléjük.
Gini felkiáltott. – Fussunk!
Futottak nyomukban a lavinával épen időben be tudtak menni egy barlangba 
– Itt már biztonságban vagyunk, gyújtunk tüzet mert úgy látom, hogy bőven van rőzse és tüzelőfa. Sőt mások is jártak már itt mert jó pár szekrény tele van hasznos dolgokkal, fazekak, fűszerek, nagyok sok liter balonos friss víz is van, pár napig simán itt lehetünk. 
– És jó nagyokat orgiázunk. – vágott közbe Gini.
- Pálinkát iszunk ugyanis hoztam jó pár liter szilva és barack páleszt és ráadásul nem is veszett el. - mondta vidáman Béla. Kint a telihold megvilágítja a gyönyörű hegyet impozáns hátteret biztosítva a romantikához.
 
Béla tökig benyomta a merev faszát Gini seggébe és középtempóban járatta. Gini csöcsei mozogtak az erős lökések miatt Béla hangosan nyögött és kérte a másik kurvát Valkocit, hogy az egyik csöcs bimbóját rakja a szájába. A fiatal csaj szót fogadott és a férfi jóízűen szívta a csöcsöket miközben a fasza Gini picsájában járt.
– Úgy vered a faszod ahogy a dugattyú mozog a négy hengeres motorban. – jegyezte meg Gini.
– Próbálom keményen verni a faszom tudom, hogy ti nők úgy tudtok kielégülni ha tökig érzitek a faszt a picsátokban. Úriemberként értek a nőkhöz.
– Béla nagyon értesz a nőkhöz. – mondta Valkoci.
– Mindjárt megtudod, hogy mennyire ugyanis a te picsád következik.
– Már nagyon várom.
Béla kihúzta a faszát Gini picsájából és azzal a lendülettel betolta Valkoci picsájába és keményen verte.
A barlangban égett a tűz egy lyukon keresztül távozott a füst Béla fasza pedig ágaskodott Valkoci seggében. A barlang bejáratánál egy elmozdítható kő ajtóként funkcionált.
Béla kihúzta a faszát a picsából és a két nő tisztára nyalta. Szorgalmasan nyaltak a csajok hamar tiszta lett.
– Szép tiszta a faszom most beledugom Valkoci szaftos pinájába. – mondta Béla.
Valkoci szétrakta a lábait és engedte, hogy Béla szívja a csöcseit baszás közben.
– Mindig is arra vágytam, hogy egy potens úriember bika bassza szét a lucskom pinám. Nekem nem gazdag férfi kell hanem nagy fasz és egy olyan férfi aki tud baszni. 
– Én tudok baszni. Természetesen tisztában vagyok vele,hogy a nagy fasz önmagában semmit sem ér ugyanis baszni is tudni kell. – jelentette ki Béla.
– Kibaszott kurva jól jól csinálod. – válaszolt Valkoci.
Béla középtempóban járatta a faszát a lyukban és néha szívta Valkoci csöcseit.
 Kint hideg és barátságtalan idő volt bent a barlangban pedig hét ágra sütött a gallyakból rakott tűz. Béla felváltva baszta Gini és Valkoci pináját a csajok nagyokat nyögtek a kemény lökések miatt. A férfi élvezte a baszást a lyukak nyilván már ki voltak tágulva de befeszítve jó érzés volt a baszás.
– Úgy szeretek baszni, hogy befeszítem a faszom. – jelentette ki Béla.
Gini szétrakta a lábait a férfi kihúzta a faszát Valkoci pinájából és betolta Gini lucskos lyukába.
– Mindjárt fröcsög a gecim. – mondta Béla.
– Úriember vagy. – válaszolt Gini.
– Béla mint a szarvasbikák felbőgött és érezte, hogy köpködi a gecit a fasza.
Valkoci lenyalta a hímtagról a gecit miután Béla kihúzta. Majd nagy lendülettel kiszívta a forró kantejet Gini pinájából és a csajok egymás szájába csepegtették a nedűt. 
– Kurva finom a gecid Béla. – mondta Gini és megnyalta a szája szélét.
Valkoci jól meghúzta a pálinkás üveget.
– Hova mész Béla? – kérdezte Gini.
– Hugyozni. – válaszolt a férfi 
Béla lehugyozta a barlang falát majd vastag ágakat rakott a tűzre.
– Holnap felmászunk a hegytetőre. – mondta a férfi és nézte, hogy a nők állva hugyoznak szintén a barlang falát.
- Ma este még jól bebaszunk. - mondta Valkoci hugyozás közben.
 
Hozzászólások
Pavlov ·
Nagyszerű paródia! Lehet, hogy az én írásaim is kifigurázásra kerültek most? Béla figuráját imádtam a legjobban. Az a lakonikus bölcselet!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: