Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Roma apu

Meleg nyári napon hűsítettem magam a városi termálban!Feltűnt egy roma társaság,négy negyvenes macis termetű pasi!Többször egymás melett úszkáltun,megnéztem őket és nagyon bejött amit láttam!Kicsit pocakosak és enyhén szőrösek voltak!Az egyik élménymedencében leültem és ők is oda jöttek!Kinézetre a legidősebb ült mellém!
Beszélgettek és a melettem ülő felált,hogy megigazítsa az uszónadrágját!
Félve,hogy észreveszi de azért oda néztem!
Nagy csomag volt a gatyában de nem tudtam jól megnézni mert vissza is ült!
Ekkor meglökött kicsit de rögtön elnézést is kért!
Udvariasan megkérdezte,hogy egyedül vagyok e mert nem látott velem senkit!
Igen volt a válaszom!
Elkezdtünk beszélgetni,kérdezgetett!
Kérdezte,hogy nem zavar,hogy romák!
Mondtam,hogy nem!
Ezért meghívunk egy sörre és felált majd felém fordult!Mindannyian elindultunk a büfé felé!
Közöttük elig kicsinek tűnhettem de izgató volt a helyzet!
Nem voltak szégyenlősek!
Még szexről is kérdezgettek!
A büféhez érve megtudtam a neveket is!
Józsi a legidősebb ahogy gondoltam is!Csabi,Endre és Lajos!
Józsi szólt a többieknek üljenek le mi ketten pedig hozzuk az italt!
A sorban álva halkan megkérdezte tetszik e nekem mert látta ahogy néztem a farkát és a testét!
Ekkor lenézett és  lenyult megigazítani a farkát!Oda néztem és meg szólalt!Szóval igen!
Szereted a faszt?Kérdezte!
Ekkor kicsit zavartan de válaszoltam!Nem tudom!
Hogyhogy nem?Nem volt még pasi benned?
Ekkor már kínosan éreztem magam ott a sorban állva!Végre sorra kerülve kikérte a söröket és az asztalhoz indultunk ahol a többiek vártak!
Rám nézett és halkan mondta.Nyugi nem mondom el nekik,persze ha akarsz partiba vágva lenni?!
Ekkor elmosojodott és rámkacsintott!
Leülve az asztalhoz nem folytatta!Beszélgetés közben sokszor Józsira néztem,izgatott a látványa!
Lenyomtak még pár sört és utána kimentünk a strand részére!
Józsi mondta,hogy menjek vele az egyik medencébe beszélgetni mert itt nagy a zsivaj!
Vissza vitt az épületbe,az emeleten volt egy kis medence,középen egy nagy oszlop!
Itt jó lessz gyere!
Nem elenkeztem csak mentem utána!
Leült az oszlpm mögé igy senki nem látott minket!
Eddig sem volt szégyenlős de mostmár a faszát is előkapta!
A piától mindíg kanos leszek,mondta!
Láttál már ekkora faszt?Majd elkezdte lóbálni!
Nem nem láttam még ekkorát válaszoltam!
Még nem is áll teljesen,mondta!
Markold meg!
Kicsit parancsolóan!Nem tudtam mit tegyek!Izgató volt a helyzet!
Nyugi nem látnak meg!
Felém fordult kicsit én pedig félve de rámarkoltam a farkára!
Jó vastag volt!Húzogattam kicsit mikor megfogta a tarkom és a mellkasához húzott!A mellbimbóját a számhoz nyomva azt mondta,szopkodd meg azt imádom!
Kicsit féltem és zavarban is voltam de tettem amit mondott!
A csicskám leszel kisköcsög,mondta és a kezemet megfogva gyorsabban verette a faszát!
Kemény lett hamar!Majd mondta,hogy játszak a golyóival!Ekkor sem ellenkeztem csak engedelmesen simogattam,markoltam!
Már két kézzel tartotta a fejem a mellbimbóján!
Hajamba markolva elhúzta a fejem majd felállt!
Nekidőlt a falnak majd azt mondta térdeljek elé!Tudtam mit akar és féltem de az izgalom erősebb volt!
Elé térdelve közelről is láttam a faszát és ekkor egy nagyot csapott az arcomra a nagy farkával!
Megilletődtem,alázva éreztem magam de bejött a dolog!
Arcomon hagyta a méretes szerszámát és azt mondta!Nyald a herém köcsög!
Izgató volt hallani ahogy beszélt velem!
Kidugtam a nyelvem és a csípőjével mozogva az arcomba dörgölte a csomagját!
Hallotam,hogy valakik jönnek!
Gyorsan vissza ültem ahogy ő is!
Majd kis idő múlva felállt és kifelé indult!
Rám nézett,én pedig tudtam ez azt jelenti menjek utánna!
Így bolyongtuk a medencék között,kereste a helyet a folytatásnak!
Közben mondta,hogy nagyon domináns és szex közben elengedi magát!
Szeret csúnyán beszélni amit tapasztaltam az előbb!
Használni akar engem de nem tűri az ellenkezést!Bármit is mond én teljesítem!
A csicskája leszek akit szopat és kúr ahogy kedve tartja!
Megkérdezte benne vagyok e!
Hezitáltam a válaszon de bele mentem!
Kicsit gúnyos mosolyal bólogatott és annyit mondott,na azért te kis köcsög!
Közben találkoztunk a haverjaival akik kérdezték is hol voltunk!
Józsi mondta nekik,hogy haverkodunk meg ilyenek!
Zavarban éreztem magam de azért csak bólogatam!
Hívtak magukkal de Józsi aszt mondta nincs kedvün a napra menni!Inkább valami csendesebb helyet keresünk!
Én nem szóltam közbe csak helyeseltem tovább!
Bele egyeztem,hogy ő parancsol!
Na meg vágytam is a folytatásra!
Keresgélés közben többször megmarkolta a fenekem és azt mondta,szétt fogom kúrni köcsög!
Felmentünk ismét az emeletre ahol a masszázs és hasonló lehetőségek voltak!
Ott volt egy kisebb mosdó ahová szinte belökött!
A tarkómat fogva maga elé térdeltetett és nadrágon keresztül az arcomba nyomta a faszát!
Majd hirtelen lenyomta a nadrágját és a fasza kipattant belőle!
Azt mondta,vártad már,hogy a torkodat basszam te fasszopó csicska!
Ismét az arcomnak csapkodva próbáltam nyalogatni!Ekkor azt mondta,kívánod a faszom te köcsög!Majd az államat megfogva a számba nyomta a faszát!Éreztem az előváladékot kemény farkán!Nem nyomta mélyre csak a makkot rakta a számba és parancsolóan mondta nekem,szívjad ki a gecim!
Próbáltam szopni ahogy csak tudtam de a vastagsága miatt nehéz volt!Na meg ahogy bedurvulva baszott szájba öklendeztem is!
Hosszú perceknek tűntek miután lazíthattam!
Kikapta a számból a faszt és nyalnom kelett a golyóit!
Miközben engedelmesen kényeztettem,mondta,hogy milyen alázatos csicskája vagyok!
Beindított ez a szövege!
Rá hasaltatott a kis padra ami valószínülag az öltözés miatt volt ott!
Hajamba markolva a számat a fasza magaságában tartotta!Így a padra könyököltem a lábaimmal a két oldalon támasztottam magam!
Ismét a számba rakta és fölém hajolva a fenekemet kezdte markolászni!
Lejebb húzta a nadrágom és erősen markolászta a seggem és ujjaival széthúzta a lyukam!
Majd azt mondta,de jó szűk vagy kis köcsög!
Tartanom kellett magam a padon így a kezeim nem használhattam!
Kicsit megalázottan éreztem magam mikor az egyik kezével megmarkolta a nyakam és elkezdte baszni a szám!
Csapkodta a fenekem ami kicsit fájt is!
Kicsit felnyögtem mikor belém nyomta az ujját!
Parancsolta,hogy ne mocorogjak!
Mozdulatlanul állt előttem a faszával a számban!Én sem mozogtam csak tűrtem,hogy ujjaz!
Derekamra támaszkodva tolta belém az ujját én pedig nyöszörögve ficánkoltam!
Halottuk az egyik ajtót,rémülten próbáltam arra nézni de a fejemet az ágyékába tolta így mozdulni sem tudtam!
Kihúzta a számból és láttam ahogy a nyál és előváladék csepeg a faszáról!
Csodás látvány volt!
Hátrébb lépett és parancsolva mondta,gyere csicska máshol nyeled a sok gecimet!
Ezt hallva pillanatra megilyedve esett le,hogy a vágytól mit is teszek!
Nem hagyott gondolkodni!
Rám parancsolt,hogy én menjek elsőnek ki!
Majd jött utánnam!
Keresgette a helyet és közben utasítva mondta,hogy a számba fog élvezni de nem kaphatom el a fejem!Minden csepp gecijét le kell nyelnem!Már a fasszopó csicskám vagy és nyeled a gecim,megértetted köcsög?!
Mondta nekem parancsolóan!
Igen uram,válaszoltam!
Ezen meglepődtünk mindketten!
Igen az urad vagyok aki szétt fog baszni mint egy köcsögöt!
Percekig kereste a helyet én pedig csak mentem mögötte!
Majd az öltöző fülke részhez értünk és rám szólt,hogy nézzem meg nincs e ott senki!
Végigmentem és senkit nem láttam!
A leghátsó fülkébe vitt a sarokba!Senki nem láthat minket mert a szekrények is takarták az ajtót!
Vedd le a gatyád mondta!
Teljesítettem,így már meztelenül térdeltem elötte!Számba nyomva a faszát dugta is a szám és csak nyösszörögni tudtam!De izgató volt ahogy halottam lihegni!A gondolat,hogy a számat baszva egy nagydarab roma pasi kedvére használ!
Nagyon be volt már indulva és keményen kúrta a szám!Közben mondta,hogy a számba fog élvezni mindjárt!
Ez az szolga élvezd a faszomat a szádban!
Kicsit már kelemetlen volt annyira baszta a szám így a golyóival játszottam minnél hamarabb elélvezzen!
Nagyon sok gecije volt így nem bírtam nyelni,folyt ki a számból!Meg a vastag fasza miatt levegőt is alig kaptam!
Meleg volt és sok is!
Azt hittem majd rosszul leszek mikor a számban megy el de nem így volt!
Többször spriccelt a torkomig és közben parancsolta,hogy nyeljem a gecijét!
Minden cseppet szopjál ki a faszomból csicska!Mondta és egyszerre nyomta le a fejem és tolta a csípőjével a faszát a számba!
Gyerünk köcsög nyeld,ez az fasszopó!
Közben öklendeztem már de nem érdekelte!
Na most megtudtad mennyi gecim van!
De ez még semmi,a seggedbe is jut böven te fasszopó csicska!
Sajgó szájjal elötte térdelve bólogattam és válaszul annyit mondtam.Ahogy parancsolja uram!
Hozzászólások
További hozzászólások »
Miriam ·
Valaki más használta volna az Anonymus (névtelen) nevet? Te látod, hogy ez a névtelen nem az a névtelen, csupán névtelennek adja ki magát? noha Na ne nevettess!

Valahogy ·
Ha valaki regisztráció nélkül küldi az írásait anonymus nevet ír hozzá autómatikusan gondolom!

Miriam ·
PONTOSAN erről van szó. Erre próbáltam utalni eliksz13 szemrehányó mondata kapcsán.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: