Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Randi.

Randi
A férfi randira invitált egy nőt. Beültek egy cukiba, és elkezdtek beszélgetni.
- Nikoletta, jól esik, hogy elfogadtad a meghívásom - mondta a férfi lelkesen.
- Nekem kevésbé esik jól - hűtötte le a nő.
- Mit szeretnél?
- Elhúzni innen - vágott unott képet a nő.
- Sikerült?
- Mindig sikerül.
- Tudom - vágta rá a férfi.
- Akkor minek kérdezted?
- Tudom, hogy nem mézeskalácsról beszélsz.
- Hazudtam neked, legutóbb nem sikerült - vallotta be a nő.
-Pedig rutinos vagy.
- Tudom, de akkor sem sikerült. Pedig elhatároztam, hogy sikerülni fog a dolog, és sok sárgarépát ettem, tudod a sárgarépa földel.
- Ha földelt vagy akkor nem szállsz el - jelentette ki a férfi.
- Tetszek neked? Mit akarsz tőlem? Van párom, miért invitálsz randira? Sosem lesz egymáshoz közünk, egyébként is nem sikerült - tiltakozott erőtlenül a nő.
- De most itt vagy.
- Ugye nem tudod, hogy miről beszélek? Mondom nem sikerült. A mézeskalácsok győztek. Nem én győztem.
- Rendelek neked egy sütit.
- Rendelj, a pincérnőt felszedhetted, tudom, hogy nem vagy válogatós - undokoskodott újra a nő, visszahúzódva a falai mögé.
- Érdekes, hogy úgy beszélsz mint én.
- Inkább törvényszerű. Miután a számítógép amiben laktam..., szóval most itt vagyok.
- Jól vagy? - próbált a férfi kedvesen érdeklődni.
- Nagyon jól. Tegnap felástam a kertet.
- Szép vagy.
- Csak egy számítógépes program vagyok, aki egy qvantum ugrással megjelent. Az ellenséget pedig mézeskalácsnak nevezem. Te meg szerelmes vagy belém. Tetszek ugye? - incselkedett a nő.
- Nagyon.
- Akkor gyere, sétáljunk, megnézzük a város nevezetességeit.
- Ki a párod? - kérdezte a férfi.
- Ki a párom? Valaki, nem tudom. Megérintett, olyan kedves, mellette királynőnek érzem magam - mondta a nő ábrándos szemekkel.
- Most féltékennyé akarsz tenni?
- Ne fárassz!
- Nem akarlak fárasztani.
- Egy okos férfi kell nekem - jelentette ki a nő.
 
Hasonló történetek
4451
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
5538
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások
69Monica ·
Szia! 24 éves vonzó, szép testű, igényes, domináns hölgy vagyok csupasz, illatos puncival és szép kerek popsival. ;) Ha felkeltettem az érdeklődésed, várom leveled a - http://69sexual.site

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: