Randi.
Egy férfi randira invitál egy nőt, beülnek egy cukiba és elkezdenek beszélgetni.
- Nikoletta, jól esik, hogy elfogadtad a meghívásom.
- Nekem kevésbé esik jól.
- Mit szeretné?
- Elhúzni innen.
- Sikerült?
- Mindig sikerül.
- Tudom.
- Akkor minek kérdezted?
- Tudom, hogy nem mézeskalácsról beszélsz.
- Hazudtam neked, legutóbb nem sikerült.
- Pedig rutinos vagy.
- Tudom, de akkor sem sikerült. pedig elhatároztam, hogy sikerülni fog a dolog és sok sárgarépát ettem, tudod a sárgarépa földel.
- Ha földelt vagy akkor nem szállsz el,
- Tetszek neked? Mit akarsz tőlem? Van párom, miért invitálsz randira? Sosem lesz egymáshoz közünk , egyébként is nem sikerült.
- De most itt vagy.
- Ugye nem tudod, hogy miről beszélek, mondom nem sikerült. a mézeskalácsok győztek. Nem én győztem.
- Rendelek neked egy sütit.
- Rendelj, a pincérnőt felszedhetted , tudom, hogy nem vagy válogatós.
- Érdekes, hogy úgy beszélsz mint én.
- Inkább törvényszerű. Miután a számítógép amiben laktam , szóval most itt vagyok.
- Jól vagy?
- Nagyon jól. Tegnap felástam a kertet.
- Szép vagy.
- Csak egy számítógépes program vagyok, aki egy qvantum ugrással megjelent. Az ellenséget pedig mézeskalácsnak nevezem. Te meg szerelmes vagy belém. Tetszek ugye?
- Nagyon.
- Akkor gyere, sétáljunk megnézzük a város nevezetességeit.
- Ki a párod?
- Ki a párom? Valaki, nem tudom. Megérintett, olyan kedves, mellette királynőnek érzem magam.
- Most féltékennyé akarsz tenni?
- Ne fárassz.
- Nem akarlak fárasztani.
- Egy okos férfi kell nekem.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Mkor abszolútszétthullotszilánkokból látom, csak egy állatság ide írni.
Van egy könyv, aminek ugyanez a címe: Stepbrother Dearest.
Nem könyvajánlót írok, hanem egy szerelmet, ami az én mostohabátyámmal alakult ki. Nem tudom, mikor vagy mivel kezdődött.
Nem könyvajánlót írok, hanem egy szerelmet, ami az én mostohabátyámmal alakult ki. Nem tudom, mikor vagy mivel kezdődött.
Hozzászólások