Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Punks not dead

A szoba keleti fekvésének köszönhetően hajnalig tartó buli ide, másnaposság oda, 9kor kinyílik Zöld szeme. Az ébredés utáni, első pár pillanatot akkor töri meg az iszonyú fejfájás, amikor a fiú végig mondta magában, „de jó, nem is vagyok szarul!”. Az ablak előtt lévő sötétítő függönynek esélye sincs a nyári nappal szemben, a szobában olyan világos van, hogy az a fiatal punknak szinte fáj, a melegről nem is beszélve. A fiún ugyanúgy rajta van a fekete, térdnél leszaggatott farmerja, a lábán a kék fekete bakancs, és az Exploited-es póló. A farmert persze sok felirat és felvarró, nah meg néhány folt díszíti. Fején a zöld színű haja többé kevésbé megtartotta a taréj formát. Ahogy szép lassan bebootol a fiú agya, hallja, hogy a nappaliban tévéznek és mintha a konyhából is jönnének hangok. Zöld szép lassan kimászik a szobából és a konyha irányába indul. 
- Jó reggelt! Ilyen korán? Mi történt? – köszönti őt az anyja, reggelizés közben
- Pssszt… - teszi Zöld a szája elé az ujját, majd suttogva megkérdezi – Hány óra van? 
- 9 óra 3 perc. Látom jól sikerült a tegnapi buli. – jegyzi meg az anyja
- Egyébként kértelek már párszor, hogy ne a bakancsoddal trappolj végig a lakáson… 
Kezdene bele az apja a szent beszédbe, de Zöld félbeszakítja.
- Fater hagyjál már, azt se tudom, hogy értem haza, nemhogy nekiálljak lehámozni ezt a szart… De egyébként ha ti itt, akkor ki van a nappaliban? 
- Norbi… - mondja az anyja, nem jó szájízzel
- Valamelyik nősténynek jobban örültem volna… - morog Zöld
- Én is pöcs, de hát ez jutott. – jön ki Larry – Köszönöm szépen a reggelit! – rakja be Larry a mosogatóba a tányért, és nekilát elmosni az ott lévő edényeket
- Egészségedre. Hagyjad csak Norbikám, ne fáradj. – legyint az anyja, de Larry vagyis Norbi folytatja a mosogatást
- Te még berúgni sem tudsz bazmeg, mitől vagy ilyen fitt? – morog Zöld Larryre nézve
- Mert én nem ittam annyit. Szerinted ki hozott ide? – néz Zöldre Larry – Ha rajtad múlt volna még mindig az Örsön aludnál. 
Zöld bemászik a nappaliba és leveti magát a kanapéra. A tévében valami focis összefoglaló megy, de Zöld agya nincs még annyira ébren, hogy felfogja. A nap ide is süt, de nem konkrétan, így itt még nincs olyan meleg. Nemsokára Larry is visszatér, de ekkorra Zöld már félálomban van.
- Megmondtam, hogy a bakancsod vedd le! Tönkre baszol itt mindent azzal a szarral. – ébreszti fel Zöldet az apja
- Hagyjál már, alig élek. – fordul át Zöld a másik oldalára
Zöld tovább is aludna, de 10 körül megunja a sok baszogatást, amivel az apja folyton megtalálja és Larryvel elindulnak az Örs felé. Larryn a jól ismert fehér-fekete foltos acélbetétes bakancsa van, egy kopott, lyukas, foltos farmerrel és egy Dead Kennedys-es pólóval, hátán a jól megpakolt málhával.  
Út közben beugranak a közeli kis Coopba, ahol vesznek, de zsebre is raknak 1-1 doboz sört. A helyi biztonságért felelős öregúr nem szúrja ki a szarkákat, a távozással az akció sikeres. Az első doboz felénél Zöld már kezd jobban lenni, a sör el is fogy, amíg kiérnek az Örsre, ahol a gombánál már ott ül Kraz és Bakancs. Kraz kopasz, szakállas, átlag magas, de zömök fiú; olyan mint egy nagy tömb. Most is csak egy térdig érő farmer nadrág van rajta és egy edzőcipő. A felsőteste nem csak a meleg miatt meztelen, hanem hogy mindenki lássa a teljes hátas Fradis tetoválását. Persze nem ez az egyetlen tetoválása, de erre a legbüszkébb. A mellette ülő magas, vállas, pocakos Bakancsnak, vállig érő, sokféle színben pompázó haja van, trikója a bal vállára van dobva. Egy piros kockás rövidnadrág és egy fekete, piros fűzős acélbetétes Bakancs van a lábán. 
- Mi a faszom van baszd meg, itt csak én vagyok másnapos? – nézi a két beszélgető fiút Zöld, amikor odalépnek hozzájuk
- Mert puhány vagy baszod. – nevet Bakancs
- 10 perce jöttünk ki. – teszi hozzá Kraz 
- Többiek? – kérdezi Larry leülve Bakancs mellé. Mellé ül Zöld
- Réről tudom, hogy majd kijön, csak még leadás előtt átnézi amin dolgozott. – mondja Bakancs – Léda dolgozott tegnap este, ő szerintem későn jön. 
- A kérdés, hogy itt akarjuk baszni egész nap a rezet? Mert gyanítom ma is geci meleg lesz. – kérdezi Zöld
- Egy szikra felhő nincs az égen, szóval valószínű. – nézi Kraz az eget
- Kinézhetünk a hajógyárira is pl. Ott tudunk fürdeni is. – veti fel Larry
- Csövi Larry nem fürdött az este? – kérdezi Bakancs
- Nem akartam felkelteni Zöld szüleit. – feleli Larry
- Várjuk meg a csajokat és majd megdumáljuk. – gyújt rá egy cigire Bakancs
- Pince? – kérdezi Zöld
- Amikor itt elváltunk, ő elindult, vagyis eltántorgott a házak felé. – von vállat Bakancs, majd kifújja a füstöt
Nem sokkal később megjön Luca is. Barna bőrű roma lány, hosszú fekete hajjal, ami a feje két oldalán fel van nyírva. Egy fekete Bad Religion-ös póló, egy bőr mini nadrág van rajta, egy hálós harisnyával, és egy fekete bakanccsal. Mint mindig, most is erős smink van rajta. 
- Hoztam egy kis változatosságot a kolbászfesztiválra. – lép oda a többiekhez – Miről maradtam le? 
- Ez a puhapöcs másnapos. – mutat Bakancs Zöldre
- Bekapod a faszomat, ti nem ittatok eleget! – vág vissza Zöld
- Ha már a bekapásnál tartunk, - néz Larry Lucára – áll a répám, akarsz dugni? 
- Látod milyen jó, hogy megjöttem? Ha nem lennék itt, akkor ezt másnak kéne elintézni. – mosolyog szélesen Luca
- Nah olyan kanos még nem voltam, de nem is leszek, hogy ezekre fanyalodjak. – fintorog Larry
- Ugyan már cuncimókus! – teszi Bakancs a kezét Larry combjára hülyéskedve
- Nah kapd elő a lompost. Körül álltok? – néz Luca a többiekre
- Faszom, most ültem le… - áll fel Zöld morogva
- Másnaposan olyan vagy baszd meg mint egy vénember; hogy bírnak ki téged otthon? – kérdezi Bakancs, miközben ő is feláll
- Sehogy, de ott akkor se, ha józan vagyok. 
A 3 férfi körbe állja őket, amíg Luca és Larry dugnak. Először Luca leguggol a fiú elé és szopja egy ideig, majd a nadrágját letolva és a tangáját félrehúzva Larry ölébe ül. Nem dugnak sokáig, de azt nagyon intenzíven. Larry a végén Luca szájába élvez. 
- Fú, ez de jó volt. – dől hátra elégedetten Larry, miután elrakta a farkát
Luca a földre köpi Larry nedvét, majd rendbe szedi magát és leül, ahogy a többiek is. 
- Jó rég dugtál hallod. – nézi Luca a tócsát
- Hát nem most. – mosolyog Larry elégedetten, majd kér egy cigit Bakancstól
- Van valakinek pénze? – néz körbe Kraz
- Nekem van. – feleli Luca
- Tényleg, milyen volt a tegnapi fellépés? – kérdezi Bakancs Lucát
- Szar, mint minden céges rendezvény. Miután az első 10 perc után rájöttek, hogy én nem vetkőzni jöttem ide, ott is hagytak, 1-2 ember maradt. Utálom a céges bulikat. 
- Akkor minek vállalod el? – kérdezi Zöld
- Hogy türhő pank bandának legyen mit innia, abból szülessenek jó történetek és legyen mit mesélnem a jó fellépéseken. – magyarázza Luca mosolyogva – Ezek ilyen arccal a gázsi felé bulik.
- Nekünk van még 1-1 sörünk, de ezzel nem vagyunk kisegítve. – teszi hozzá Larry, majd beleszív a cigibe
- Valamennyi pénzem nekem is van még. – kel fel Bakancs – Gyere Lucus, hozzunk valami piát ezeknek az ingyenélőknek. 
- Gyere Zöld, - kel fel Luca – hátha zsebbe is tud esni valami. 
- Ó a faszomat, hogy nem lehet itt 5 percig nyugodtan ülni. – áll fel Zöld morogva
Larry és Kraz próbálnak tarhálni attól a kevés embertől aki az Örsön van. Kraz tud szerezni egy pár százast, azt is egy másik Fradi szurkulótól. 
- Nah, hogy sikerült a beszerzés? – kérdezi Larry a visszatérőktől
- Becsületesen. – összegzi Luca
- Az a fasszopó végig a nyomukban volt. – morog Zöld – Pedig mondtam neki, hogy ne kövessél köcsög, mert beleműtöm a bakancsom a seggedbe, de csak követett a parasztja. 
- De legalább már van vbk-nak való! – mutatja Bakancs a két flakont
Ekkor újabb lány jön oda hozzájuk, Ré. Átlag magas lány, átlagos alkattal, picit nagyobb fenékkel, vállig érő, egyenes barna hajjal. Egy sárga trikóban van, egy bő, színes, virágokkal díszített nadrágban és szandálban. A nyakában lévő, béke jeles nyaklánc, a ruhákkal együtt elég árulkodó, hogy mit képvisel a lány.
- Sziasztok. – köszön Ré, majd mindenkinek ad egy szájra puszit – Mizu? – ül le közéjük
- Zöld szokás szerint másnapos, tehát morgósvénfaszkedvében van, a boltban fizetni kellett, és kurva meleg van. – foglalja össze Bakancs
- Nem az a baj, hogy másnapos vagyok baszd meg, hanem hogy apám kora reggel nekiállt mindenért baszogatni. 
- Tényleg így volt, rászállt az öreg. – ad igazat Zöldnek Larry
- Hú de utáltam azt. – bólogat Bakancs
- Azonkívül tervezgettük, hogy itt legyünk-e egész nap, vagy ugorjunk-e el valahova fürdeni. Ennyi. – foglalja össze Kraz
- Pince? Léda? – kérdezi Ré
- Léda dolgozott, úgyhogy késő délutánra várható. – jegyzi meg Zöld
- Ha nem 11 óra lenne, azt mondanám, hogy ugorjunk le a Balcsira. – veti fel Ré
- Áh, 3 órát zötyögni a meleg, tömött vonaton, soha. – rázza a fejét Zöld
- De ott a Velencei-tó. – támad Bakancsnak az ötlet
- Mert ott szerinted nincsenek 2 milliárdan? – húzza fel magát Zöld
- De víz van, aztán majd vállalhatatlankodunk, és secperc alatt lesz helyünk. – lelkesedik Bakancs
- Botrány okozást vállalok! – lelkesedik Kraz is
- Mehetünk, de mi legyen Pincével és Lédával? – kérdezi Larry
- Felhívjuk őket és vagy idetolják a pofájukat, vagy kapnak egy ij. kártyát. – veszi elő a telefonját Bakancs - Hívom Pincét.
- Felhívom a ribit. – vállalja Zöld
Se Pince, se Léda nem veszi fel a telefont, így kapnak egy-egy smst, hogy hova mentek és várhatóan hol lesznek. 
- Agárdon van szabadstrand úgy rémlik, honnan megy oda vonat? – gondolkodik Bakancs
- Déli. – felelik többen
- Szerintem a kökiből is megy. – gondolkodik Larry
- Menjünk a délibe, oda megy metró az pedig legalább a föld alatt megy. – veti fel Kraz és neki adnak igazat
A metrón tényleg sokkal elviselhetőbb az idő. A kinti időhöz képest hűvösebb levegő hatására megkeményedő mellbimbók láttatni engedik, hogy Rén nincs melltartó. Sose szokott felvenni, ő a természetesség híve. Szépen is állnak a tenyérbeillő b-s cicijei, nem marad megbámulatlanul a férfiutasok részéről.
Amíg utaznak próbálnak tarhálni, Bakancs és Luca kap egy-egy embertől némi aprót. Larrynek egy kövér, melósruhás fazon szól be, hogy el kéne menni dolgozni. Több se kell Zöldnek és Kraznak. 
- Mért, te dolgozol zsírgép? – szól Zöld
- Igen, én dolgozom! – kéri ki magának a melós
- Látom sokra vitted! Bár mondjuk kajára futja, azt látom, majd lefolysz a székről. – szól be neki Zöld
- Idefigyelj te kis köcsög… - kel fel a melós
- Figyelek malackapitány, mondjad. – lép oda hozzá Zöld 
- Azért vagy csak ilyen bátor, mert itt van a barátod… - veti oda neki Krazra nézve
- A lófaszt, nem kell nekem támogatás, szétrúgom a segged nélküle is. – keménykedik Zöld
Pár pillanatig nézik egymást, majd a melós leül, a két fiú pedig visszamegy a többiekhez. 
A déliben látják, hogy a vonat kb. fél óra múlva indul. Az állomáson rengeteg az ember, főleg a turista így itt ismét nagyszerű alkalom nyílik a tarhálásra. Itt Kraz és Larry tudja a legtöbbet gyűjteni, nekik egész sokan adnak, de Luca is kap egy rocker sráctól némi aprót. Kraz egy öreg bácsitól kapja a legtöbbet, akinek nagyon tetszett a fiú hátán a fradis tetoválás, majd ezután a mondata után megmutatta a fradis nyakláncát. Hosszasan elbeszélgettek a csapatról.
- Hát igen, jó emberek mindenhol vannak. – zárja le mosolyogva a történetet a többieknek
Amikor már a vonat is elérhető, a csapat felszál és el is foglal egy fülkét, hisz pont annyian vannak, ahány ülés van. Nem sokkal a leülés után Zöld jelzi Rének, hogy kedve támadt dugni. A lánynak nincs ellenére, behúzzák a fülke ajtón függönyt és neki is látnak. Mivel nincsenek karfák, Ré akadálytalanul oda tud hajolni a fiú ölébe, hogy szopja. Ré a szájával Zöld golyóit is kényezteti, sokszor használja a nyelvét is; érezni a technikáján, hogy szeret szopni. Ezalatt Kraz gondol egyet, leveszi Réről a nadrágot és a bugyit, majd a szájával kényeztetni kezdi a nőt. Mivel Ré a természetesség híve, így a puncija sincs borotválva, de ez a fiút nem zavarja. Egy idő után cserélnek, Zöld helyére Kraz ül, Zöld pedig az ekkor már kutyapózban lévő Ré mögé helyezkedik, beteszi a farkát és dugni kezdi a lányt. Felváltja dugják a nőt, nem vad tempóba, mert tudják, hogy Ré nem szereti a kemény szexet. Kraz mind szopatáskor, mind dugáskor simogatja a lány melleit, Ré pedig nagy élvezettel szopja a fiúk farkát. A nem túl hosszú dugás után mindketten Ré arcára élveznek, aki örömmel szopja tisztára a fiúk farkát. Ketten rendesen összekenik a nedvükkel a lány arcát, a spermából a hajára is megy. Ő persze nem bánja, az ujjaival letörölgeti, amiről aztán lenyalja. 
- Nah Lucabébi, egy arasznyi Zöldet? – kérdezi a fiú, mivel állva maradt a farka
- Egyene fene, gyere rakd be. – veszi le a nadrágját Luca
Ők ketten jóval tovább dugnak, úgy hogy Luca kicsit lejjebb csúszik az ülés szélére, Zöld pedig elé térdel és úgy dugja. Tudja, hogy Luca szereti a kemény szexet, nem is fogja vissza magát, egyszer-kétszer még meg is pofozza a lányt. Luca el is tud élvezni, végül Zöld is a lány arcára élvez. Előbb Rénél sem jött kevés geci a farkából és most is rendesen beteríti a lány arcát. 
- Baszd meg, rendesen összekentél… - törölgeti magát Luca
- Vedd úgy, mint kitűntetés. – mosolyog Zöld és meg is csapkodja a farkával a lány arcát
Amíg Luca is rendbe szedi magát, Ré rágyújt egy cigire, amiből Bakancs is kér, de aztán Zöld is.
Az út simán telik, ha van is kalauz, nem zavarja őket. Agárdnál a csapattal együtt sokan szállnak le, baráti csoportok, családok, párok. Az állomásról a csapat megcéloz egy kis CBA-t, hogy beújítson a strandra valami inni valót, meg némi kaját. A rutinos punkokat nem tudják rajtakapni a kis vidéki bolt dolgozói, sikerül zsákmányolni enni és innivalót is, persze fizetnek is, hogy ne legyen feltűnő. Nagy segítség volt, hogy sokan jöttek be a boltba, így a dolgozóknak még nehezebb volt kiszúrni a kosár helyett a málhába kerülő termékeket. 
A melegnek és a szombatnak hála a szabadstrand tele van, nehéz olyan négyzetméter találni, ahová le tudna telepedni a csapat. Az árnyékos helyeken egy bakancsnyi szabad hely nincs, a napon lehet reménykedni, hogy találnak helyet. Végül a víztől viszonylag távol tudnak letelepedni. Kraz egy hatalmas fingása ihletett ad Bakancsnak.
- Fúj baszd meg, már megint visszatért a bélfertőzésed? – legyez az orra előtt
- Mit is mondott a doki, fertőző? – csatlakozik Larry is
- És megmondtam tegnap este is, hogy ne edd meg azt a maradék babfőzeléket, mert már nem jó! – vágja rá Luca, leszidva Krazt.
Kraz egy ideig gondolkodik, de végül leesik neki, hogy mire megy ki a játék. 
- Az a baj, hogy otthon hagytam a gyógyszert… - jegyzi meg Kraz és ismét elfingja magát
A módszer bevált, rögtön egy család és egy pár is arrébb vonul mellőlük, így már van helyük. A csapat elfogyasztja az ebédre zsákmányolt péksütit, ciccentenek pár sört, illetve cigire is rágyújtanak. 
- Nah jobban vagy már puhány kapitány? – kérdezi Bakancs Zöldtől, miután kifújta a füstöt
- Napfény, meleg, szabad levegő… - Zöld a sörébe kortyol - ezeknek semmi köze a jobbanlétemhez! Sör, punci és pár slukk cigi viszont pikkpakk rendbe tesz. 
Ekkor egy fiatalabb férfi lép oda a társasághoz.
- Ne haragudjatok srácok, arrébb tudnátok menni cigizni? Kisbabával vagyunk és arra viszi a szél. Eléggé zavarja. 
- Ne haragudj cimbora, megyünk. – szól Bakancs, majd biccent a fejével – Nikotinhuszárok, gyertek.
- Baszod, ennyire piszkál, hogy 5 perce ülök? – morog Zöld
- Van az 10 is, emeld fel a valagad és gyere! – szól Bakancs
- Köszi srácok, tényleg! – köszöni meg a srác
- Semmiség sir! – legyint Bakancs
Zöld, Larry, Bakancs és Ré arrébb mennek amíg elszívják a cigiket, majd amikor visszamennek úgy döntenek, hogy a meleg ellen a továbbiakban fürdéssel fognak küzdeni. Tekintve, hogy senki nem hozott fürdőruhát, simán csak alsóneműre vetkőznek, srácok alsógatyára, Luca tangára és a sportmelltartójára, Ré pedig bugyira és a fölsőjéből csinált haspólóra. A vízben is sokan vannak, persze nem is marad figyelem nélkül a társaság. A férfiak szeme persze inkább Luca fenekén vagy Ré mellein akad meg, a vékony, sárga felső a víz hatására elég sokat enged láttatni, de a lányokat ez nem zavarja.
- És így Csövi Larry is meg tud spórolni egy fürdést! – cukkolja Bakancs a barátját
- Egyet? Ha sokáig áztatjuk magunkat, akkor sokkal többet is. – viccelődik Larry –Egyébként csak hálásak lehettek nekem, a ti víz számlátoknak spórolok! 
- Jah, ahogy a múltkor belehugyoztál a mosdóba? – kéri számon Luca Larryt
- A kézmosással úgyis lemegy, akkor minek pisiljek külön a wécébe? – kérdezi Larry értetlenül
- Igaza van. – bólint Zöld
- Miben másabb ez, mint a zuhanyzóba pisilni? – kérdezi Larry Lucát
- Az más, mert ott nem a kezed mosod, meg a fogad. Anyám pl kisebb ruhákat, meg ilyeneket is szokott ott mosni. – feleli Luca
- De leviszi a szappanos víz! Nem marad ott! – magyarázza Larry – Fogat is csak felette mosol, a mosásnál meg úgyis van mosószer!
- Nem fogyatékos vagyok te limitált agyú, de akkor se ugyan az.
- Jó, konyhai mosogatóba tényleg nem pisilnék, az már tényleg sok. De szerintem semmi rossz nincs ebbe. – foglalja össze Larry
- A tuti spórolási tipp, a gyorséttermi wécé! – szól Bakancs - Mindig akadnak rendes emberek, akik odaadják a blokkot, vagy legalábbis a kódot és ha pisilni nem is érdemes lemenni, de egy jó kakilást mindenképp érdemes ott megejteni. Víz, és papírspórolás! 
- Vagy a plázák wécéje! – ötletel Larry
- Amíg nálunk a wécé felújítás volt, én a kertbe jártam pisilni. – teszi hozzá Luca
- Egyszer bent hagytak 3 olyan nagy tekercs papírt a sarki burger king wcjébe, bontatlanul. Ment a málhába. - büszkélkedik Bakancs
- Én az árkád takarító kocsijáról loptam le egy teker papírt, meg egy csomag kéztörlőt. – jegyzi meg Larry
- De amúgy az ilyen kisboltokban is sokat tudsz spórolni, ha összehaverkodsz a boltossal, és megdumálod vele, akár negyedáron odaadja a lejárt szavatosságú dolgokat. – folytatja a tippek adását Bakancs – Neki haszon, mert elviszi valaki és nem megy kárba.
- A legtöbb termék bőven jó még a szavatossági idő után is. Főleg, ha nem nyersen, hanem főzve, sütve tálalod. – teszi hozzá Ré
Ilyen és egyéb spórolási tippekről beszélgetnek. Zöld hozzáteszi, hogy a legjobb spórolási tipp, ha az ember otthon lakik, akkor költeni sem kell semmire. 
A csapat viccelődik, egymás nyakába ülve játszanak birkózósat, szóval jól elvannak. A jó hangulatot csak egy beszólás rontja el, egy fiatal srác szól be Kraz hát tetoválásának.
- Köcsög fradista.
Ilyen gyorsan talán még soha nem látták felpattanni és megfordulni Krazt, mint most. A srác meg is lepődik.
- Mi van? – lép Kraz a sráchoz – Most mondjad kis köcsög, mi van a Fradival? 
- Csapj oda neki! – bíztatja Zöld
A srác nem mer szólni, csak áll egyhelyben.
- Nah, most legyél kemény, most mond amit az előbb. – ismétli Kraz – Ha tökös vagy vállalod és elismétled. 
- Kend állon, piff! – szól ismét Zöld, bokszolva a levegőbe
A srác csak áll és bámul, nem számított arra, hogy következményei lesznek a beszólásának. 
- Ennyit rólad. – fordul vissza a barátaihoz Kraz
A nap jól eltelik, 5 óra körül megjön Léda és Pince is. Léda alacsony, vékony lány, akinek a haja most is a szokásos módon van belőve: az alapból rövid haja oldalt van egy kicsit hosszabbra meghagyva, ott pedig úgy van beállítva, mintha ördögszarvak lennének. A szeme most is ki van húzva fekete szemceruzával. Rajta egy fehér, feliratos, hosszúujjú póló van, miniszoknyával, szaggatott harisnyával és a jól ismert fekete-fehér foltos acélbetétes bakanccsal, hátán málhazsák. Pince, magas, vékony, szőke hajú srác, akinek a haja 3 sávban van meghagyva a fején, a tegnap esti taréj már csak nyomokban látszik. Egy fehér Anti-Flag-es póló, egy szögecses öv, és egy sárga kockás nadrág van rajta, egy vörös bakanccsal. A két fiatal egy ideig keresik a barátaikat, mire a csapatból Ré észreveszi őket a vízből.
- Nézzétek ott van Pince és Léda. – mutat a partra Ré, majd integetni kezd nekik
Léda is kiszúrja a társait, de Zöld úgy érzi ez nem elég.
- ADÉLKA! – kiabálja integetve Zöld, közben vigyorog
- Kurva anyád az Adélka! – kiabálja vissza Léda
A csapat kimegy a vízből, hogy üdvözölje a két frissen érkezettet. Léda persze rögtön seggbe akarja rúgni Zöldet, amiből egy kis kergetőzés lesz. Ha lett volna még ember, aki nem őket figyelte volna a part-víz kiabálás miatt, akkor most azok is észrevették őket. 
- Megvan! – kapja el Kraz Zöldet – Most rúgd seggbe! – próbálja odafordítani Zöld fenekét
- Áruló! – próbál szabadulni Zöld, de Kraz erősebb. Léda érkezik és lendületből seggbe rúgja Zöldet 
- Még egyszer így hívsz pöcsön rúglak! – teszi hozzá
- Nem bántanád te a nyalókádat. – feleli Zöld
- Hoztatok legalább inni valamit? – kérdezi Bakancs
- Jah voltunk boltba. Van pár sör, meg vbk! – feleli örülve Léda
Ré üdvözlő szájra pusziját ők is megkapják és leülnek a parton. Bekeverik a VKB-t, a sört is felbontják, természetesen ezek mellett a cigi sem maradhat el. 
- Mikor keltetek? – kérdezi Bakancs, kifújva cigifüstöt
- Én valamikor délben, de nem akartam még kijönni a szobámból, mert családi ebéd volt. – feleli Pince
- Én 3 előtt. Kajáltam, aztán láttam az smst. Nem tudtam kik azok a mi, így körbe telefonáltam, de csak Pince vette fel. – meséli Léda, aki szintén kicsit lejjebb vetkőzve, tangában, pólóban ül
- Sikerült kijutnod bombázás nélkül? – kérdezi Zöld Pincétől
- Sikerült a faszt, megtalált anyám, aztán pampogott amíg felvettem a bakancsot. – legyint Pince, aki szintén egy szál alsógatyában ül – Még akkor is járt a kereplő, amikor becsuktam az ajtót. 
Telik az idő, fogy a cigi meg az ital, a csapat elbeszélget, később visszamennek együtt a vízbe. A késő délutánba csúszva egyre többen mennek haza, így a szabad helyek száma is nő. 6-7 óra fele már csak pár baráti társaság marad. A távozók után a csapat 1-1 tagja igyekszik gondosan átfésülni az elhagyott területet, nem felejtettek-e ott valamit a távozók. Persze ahol emberek voltak, ott szemét is marad. A rendesebb emberek próbálták a köztéri szemeteseket használni, de az a pár ami van, már délre megtelt, így a többi szemét rá, később köré gyűlt. A még rendesebb emberek saját zacskóba gyűjtötték a szemetet, de ilyen kevés volt. A többség csak úgy otthagyta maga után. A zsákmány átlagos, némi apró, 1-2 szál cigi marad a távozók után.
- A szemetet meg nagyanyám fogja összeszedni utánatok?! – kiáltja Zöld egy távozó társaság után, de azokat nem érdekli
- 100 forint! – mutatja Kraz ahogy a helyüket nézi át
- Ritka igénytelen emberek vannak. – néz a szemétre Léda 
- Ezek azt hiszik, hogy az egész bolygó az ő szemetesük. – csóválja a fejét szomorúan Ré
- Mondjuk tény, hogy helyezhetnének ki több, vagy nagyobb kukát. – jegyzi meg Larry
- Jó, de ez nem indok arra, hogy szétdobálja a szemetét. A többiek legalább a kuka köré gyűjtik. – bök a fejével Léda a távolabbi kuka felé
- Nagyanyám utánuk menne, aztán megmondaná nekik a magáét. – nevet Kraz
- Megálljanak csak pofátlan fiatalok! – játssza el Zöld, hogy öreg
- Ezek a mai fiatalok… - csatlakozik Bakancs is a játékhoz
- Ki vette el a fogsorom? – szól Larry is öreg hangon
A fiatalok elhülyéskednek így, öreg hangon tárgyalnak, de legfőképp parodizálnak ki mindenfélét. Amikor elveszik a humorértéke, Ré témát vált.
- Milyen volt a pultozás? – kérdezi Ré Lédát
- Már anyám megadta az alaphangulatot. – csóválja a fejét Léda – Mennék fürdeni, erre nekiáll bőgni, hogy neki nincs senkije és milyen egyedül van, és mért vált el apámtól… Majd miután nagyjából helyre raktam, láttam, hogy ha nem fürdök és azonnal indulok akkor kb. beérek. Aztán bent volt a szokásos törzsvendég, aki minden pultoslánynak udvarol, engem pölö királylánynak szokott hívni. Ilyet szól, engem különösen szeret, mert olyan kis fiatalka vagyok. – Léda arcra tényleg elég fiatalnak tűnik, simán elvegyülhetne at első éves középiskolások között
- Nah, csak nem pedó maci az öreg? – vágja rá Zöld
- Milyen korú a csávó? – kérdezi Bakancs
- Olyan 60 körül…
- Akkor tuti az. – vágja rá Bakancs, Zöld és Larry
- Ugyan már, lehet, hogy csak kedveskedni akar. – próbálja védeni Ré
- Ó józanul igen, aztán minél többet iszik, úgy oldódnak fel a gátlásai. – meséli Léda – A végére már egészen részletekbe menően szokta kifejti, hogy miket csinálna velem és az egyéb lukaimmal.
- Az alkohol oldja az udvariasságot. – mosolyog szélesen Zöld
- Akkor ezért vagy te mindig ekkora türhő! – vágja rá nevetve Bakancs Zöldnek
- A többi lánynak is mond ilyeneket? – kérdezi Luca
- Persze, senkit nem kímél. – bólogat Léda
Léda jó pár példát is mesél, de a többi érdekes, emlékezetes vendéget se hagyja ki. Igazságosan, nem kihagyva a pult feléjük eső felét, az időnként beugró pultosokról is mesél jó történeteket. 
- … és baszod az 5. vendégnél kérdezi meg, hogy fizetni mikor szoktak a vendégek? – meséli Léda – Mondom mi van? Hát hogy ő már kiadott 5 piát és mikor fizetnek az emberek? 
- És ilyenkor nem piálunk ott! – mondja felháborodva Zöld
- Képes lennél meglopni a nőd munkahelyét? – kérdezi Kraz
- Mint a huzat! De nem a munkahelyet lopom meg, gondolom kifizettették a csávóval.
- Ki hát. Amikor felvettük azt mondta, hogy már dolgozott pultban. – bólint Léda – De amúgy sem volt ott sokáig, mert életképtelen volt. Mindent 6X kellett elmondani neki, semmit nem értett meg elsőre, a végén meg át akarta szervezni az egész helyet, mert szerinte így nem logikus… - hallani Lédán, hogy felbosszantja magát
- Öcsém is sokat mesélt, de én is melóztam már olyan tufa biztonsági őrökkel… Ha kértél tőle valamit, de az a kérés több volt, mint 3-4 szó akkor már összezavartad vele. Halálkomolyan. – meséli Bakancs
Munkahelyi történeteket mesélnek egymásnak, már aki dolgozik, utána vegyesen esik szó mindenféléről. Ahogy elfogy az ital a csapat felöltözik és a városba veszi az irányt, most a kisbolt helyett a nagyobb Spar szupermarketet célozva meg. 
A remek csapatmunkának köszönhetően szépen be tudnak tárazni alkoholból, már ami a fizetés nélküli részét illeti. Kis mászkálás után egy kis réten ülnek le és ott fogyasztanak. 
Beszélgetnek, hülyéskednek, végül az elfogyasztott alkohol hatására Zöld, Kraz és a lányok teljesen kidőlnek, Csövi Larry is érdekes teóriákat kezd megosztani, amik sokszor nélkülözik a logikát. Bakancs Pincével nevetnek, már gyakorlatilag mindenen. 
 
Hozzászólások
Materdoloroza ·
Gondolom, mikor írsz, pörög a film a fejedben. Érdekes, hogy a szereplőid szerelését milyen részletesen leírod.
Logan Ne'ran ·
a következőnél igyekszem a többi leírást is kicsit színesebbé, részletesebbé tenni :)
Materdoloroza ·
Igazából a hangulatot jól visszaadta a történeted.
Logan Ne'ran ·
ennek örülök :)

Materdoloroza ·
Nem kell részletesebb.

Anna69 ·
Sziasztok! Keresek egy férfit egy kellemes találkozóra. Részletek a honlapon -> www.teensfk.site

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: