Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Pornószínészet 2!

Az első nap éjszakáján felőlem a világ legszebb női is fekhettek volna mellettem, akkor se tudtak volna velem mit kezdeni. Természetesen ez a három se volt rossz hálótárs. Főleg, hogy a komoly vacsora után mindegyikük mélyen aludt. Én elég korán kelő vagyok, most is hatkor már zuhanyozva cigiztem a teraszon. Nemsokára az egyik szervező jött ki és gratulált a tegnapi napért. És mondta, hogy ma csak délelőtt dolgozunk, de ha akarunk, maradhatunk vasárnap délutánig, kaja, pia van.

Az aznapi felvételekre nem nagyon emlékszem, mert nehezemre esett minden. Szerencsére, most nekem csak egyszer kellett bizonyítanom, szintén egy kézmunka után. Inkább csak nyalakodnom kellett, de azt szívesen tettem. Azért nem minden nap nyalhat 3 aranyos puncit az ember. Ebéd után megint elaludtam és arra ébredtem, hogy kolléganőim egymást ujjazzák. Felültem és kértem őket, masztizzanak előttem, mindenki saját magát izgassa. Egymás mellé térdeltek az ágy egyik végén én meg ott hasaltam és élveztem a látványt. Kicsit önző lehettem így visszagondolva. Lilla többször is érdeklődött, hogy mikor kapja meg a jussát. Még kértem, várjunk vele pár órát. Közben szájjal és kézzel beszálltam én is az izgatódásba. Vége az lett, hogy bekötötték a szememet és úgy kellett kitalálnom kinek a punciján matatok. Harmadik körben már eltaláltam. Érdekes, hogy egyik sem volt borotválva, csak körbe oldalt, így nem volt zavaró a sok szőr amikor lafatyoltam belőlük.

Vacsora után egy rövid séta után úgy éreztem, már kívánja a farkam a puncit. Kérdeztem Lillát, hogy még mindig kéri-e, hogy megdugjam? majd kiugrott a bőréből. Hazasiettünk és még be sem értünk a szobába, már nem volt rajta ruha. Hanyatt dobta magát az ágyon, szétvetett combokkal kiabált, hogy gyerünk már, ne vacakoljak annyit. Elő is kaptam a farkamat. Kétszer-háromszor odacsaptam vele a csiklójához, majd egy erőteljes lökéssel tövig hatoltam Lillába. Innentől kezdve nem érdekelte egyikünket se, hogy az ajtó nyitva, és lesnek minket. Jól megdugtam, elég hamar el is élvezett. Utána ráültem a mellére és a szájába adtam a farkam. Megdugtam a száját is, ő meg élvezett és szopott erősen. Végre elélveztem én is. Az utolsó cseppet is kiszívta belőlem .

Éjjel még felébredtem, hogy merevedésem van és felkeltettem a lányokat, hogy még utoljára elégítsenek ki Szívesen eleget tettek kérésemnek. Most jó sokáig verhették a farkamat, mire sikerült elélveznem. Most a hasamra verték és onnan nyalták le felváltva. A látványtól újra megkeményedtem, de tudtam, hogy ár nem lennék képes teljesíteni, de azért még mindegyiküket dugtam egy kicsit. Pontosabban Máriát orgazmusig, De Ildi már hiába lovagolt rajta odaadóan, nem sikerült egyikünknek sem.

Másnap reggeli után elbúcsúztunk és megbeszéltük, hogy néha összejövünk, ha nem is filmezésre. A további pornókarrieremnek egy kapcsolat vetett véget. Egyszer hívtak még, hogy lenne lehetőség, de akkor nemet mondtam, aztán többet soha nem kértek fel. A filmet egyszer láttam csak, és igen kellemes emlékeket ébresztett bennem.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pavlov ·
Mit keres itt ez a történet az újak között? Hiszen 19 éve jelent meg itt, a kommentekből is kiderül! Ennyire nincs új anyag?

69Monica ·
A szenvedélyes kurva szexuális partnereket keres. Elsősorban (bármilyen életkorú) férfiakat keresek. Ha érdekli, írj nekem. - http://69sexual.site

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: