Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Pillantást lopó

Egyedül volt. De mégsem. A lelkében volt ő magányos, valójában szerette valaki.

Éjszaka közepe volt, amikor megismerte a férfit. Gyönyörű szeméből sugárzott a vonzalom, és ez tetszett a lánynak. Akkor és ott vált tolvajjá. Elvette egy másikét.

I change the world…
I wanna change the world…

És mindketten úgy érezték, hogy meg szeretnék változtatni az életüket. Nem lehetett. Csak az éjszaka tolvajaivá váltak. Szerették-e egymást? Igen.

Olyan volt ez, mint amikor feldob valaki egy érmét.

Ha fej – nem találkozhatnak többé
Ha írás – nem találkozhatnak többé
Ha az élén áll meg – együtt maradnak

Sose dobták fel az érmét, esélyt sem adva annak, hogy az élén álljon meg. Miért?

Csak pillantást loptak. Még érintést sem. Mégis több volt ez mindennél.
Hasonló történetek
2680
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
3111
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Tetszett a gondolatod, kivéve az angol nyelvű beszúrást. Neked bizonyára így tökéletes, s nem akarom ragozni, hogy miért írj magyaroknak magyarul, csak szemléltem, hogy akik nem tudnak angolul, azok számára kb. olyan műved, mint amikor kezedbe veszel egy szakácskönyvet ami alapján egy isteni ételt akarsz készíteni magadnak, és a recept közepéből hiányzik pár sor. Lehet, hogy anélkül is eltudod készíteni, mint ahogy az olvasóid is érthetik, mit akarsz kifejezni, de örökké birizgálni fog, mi maradt ki, amitől talán még élvezhetőbb lett volna az alkotásod...
pillantást lopó ·
Igen, tudom. De az a két sor jelentette nekem a lényeget. Anélkül nem lett volna olyan számomra, amilyen. Rem a következő tetszeni fog, kedves Tűzmadár!!!
Elementhale ·
Szia Tűzmadár!

Olvastad a Háború és Békét?
Én elkezdtem. S amikor már elfáradt a szemem a francia szöveg elolvasásában ill. hogy állandóan a lábjegyzetet kellett böngésznem. Lemondtam róla (kicsit szégyenlem is, mert mindenki azt mondja muszáj elolvasni, de már nem fogom)
Két mondat miatt enyire letolni valakit. az nem való.
Csak ennyit akartam mondani.

bye :D
Tűzmadár ·
Nem olvastam. Ellenben ezt a művet igen, és véleményt is formáltam róla. Veled ellentétben.
Pedig a fórumába írsz…

kicsipaprika ·
Egyetértek Tüzmadárral.
pillantást lopó ·
A következő már angol nélkül lesz. A címe: Az én Fantomom :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: