Sötét felhők szálltak a traktorista háza fölött. A tornácon pihenő macskák szeme szinte szabályos, fekete körré tágult a híg sötétségben. A fák göcsörtös, fekete szörnyekként tornyosultak a traktorista udvarán. Ágaik csendesen zizegtek a hideg novemberi szélben. A távoli mocsár felől varangyos békák rémült kuruttyolása hallatszott. Egy éjfekete keverékkutya búsan elmélázva nézett a messzi láp felé a traktorista udvarán. Néha félhangosan nyüszített egyet-egyet, a távolabbi kutyák vonyításaira válaszolva.
Közben alacsonyan szálló, vastag viharfelhők kavarogtak a ridegséget sugalló fák fölött, a Hold tompa fénye csak ritkán szűrődött ki közülük.
Sűrű sötétség telepedett a tájra, egyetlen élő árnyékként létezett a traktorista házának környéke, azon az éjjelen úgy tűnt, mintha végleg győzött volna a Sötétség. A házban sem volt ez másképp. Vágni lehetett volna a feketeséget, a szekrények sziluettjein kívül mást nemigen lehetett észrevenni egy szobában sem. A traktorista eloltotta a hálószobájában halványan pislákoló petróleumlámpát, azt az egyetlen fényforrást, amelynek lángja azelőtt lágyan ragyogta be az ódon hangulatú, dohszagú szobát, melynek falán elnyújtott árnyékok táncoltak. A traktorista a kopott fakeretes, kicsi ablakhoz lépett, kinézett az éjfekete messzeségbe, majd halkan így szólt:
- De kibaszott sötét van he…
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
2024-10-22
|
Horror
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
2024-10-18
|
Merengő
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
2024-09-23
|
Novella
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2004-05-16 00:00:00
|
Egyéb
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
Csak rövid volt.