Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Pár sor a függönyráncokról

56. 56 különböző teljesen jól elkülöníthető, önálló egyedi ránc van a függönyömön. Akarom mondani, hogy a függönyünkön. Beni anyja biztosan rosszallóan nézne rá. Kár, hogy soha többé nem látja, mert mire újra feljönne Pestre én már a függönnyel együtt eltűnők a pici fia tökéletes életéből. A függöny amúgy szép. Sárga, mert imádom a sárgát. Most vettük az Ikeában. Ez az első dolog, amit ketten együtt vettünk. Eddig mindig féltem új és közös dolgokat venni, mert az már olyan komoly. Az már olyan, mint egy gyerek. Ha válás van, akkor dönteni kell kié legyen. És egy kanapét ugyan nem viszel át kéthetente hétvégére egy másik lakásba. Na meg amúgy is, hogy viselné azt a kanapé? A végén vihetném pszichológushoz, amire előbb nekem lenen szükségem, de persze pénz az nincs rá.
 
 Szóval a ráncok. Nekem tetszenek, de 2 hete bámulom őket, úgyhogy elkezdte kicsit bántani a szemem. Kivasalnám, de nem tudom. Se vasalóm, se létrám, amivel leszedhetném a karnisról. Azt hiszem még ezek a szerencsétlen ráncok is sajnálnak engem. Új a matracunk is. ÉS MÉG NEM SZEXELTÜNK RAJTA. Nevetséges, pedig már két hete itt lakunk. Az elmúlt kicsit több, mint 3 évben azt hiszem több volt a „rosszpasszbanvagyunk”, mint a „kurváraszeretlekésakarlakésfolytondugunk”. Az hiszem le kéne fogynom. Na nem mintha Beni egy kicsit is erőlködne ez ügyben, pedig ő is egészséges kis sörpocakot eresztett. NA de egy nő…az legyen csinos, vékony különben nem dugják meg és bámulhatja az a szerencsétlen 56 ráncot azon a szerencsétlen 2 hetes függönyön, ami már nem is sokáig a miénk, hanem az enyém. 
 
23:52, 56 függönyránc, 1 éhes punci, 1 unatkozó emberpár.
 
Hazajött, nyomott egy csókot a homlokomra. „Mert cigiztem”-a válasz arra, hogy miért nem kapok egy rendes csókot. Berántotta a függönyt, hogy reggel egyetlen apró fénycsóva se jusson be a szobánkba. Mínusz egy ránc, maradt 55. Fogott egy méreg drága sört, amire nem tudom, hogyan telik és levágta magát az új közös kanapénkra a hülye játékkonzol elé. 
 
3:26, 55 függönyránc, 1 mérges srác, 1 bömbölő lány, aki bebaszta maga mögött az ajtót és ott hagyta az elmúlt 3 évet a picsába…
 
Hasonló történetek
4432
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
5292
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
kamilla10 ·
Csak az író pontozta fel a történetet vagy tényleg jó? Valóban rossz vagy csak egy dilinyós húzta le? Ez a szavazatokból nem derül ki. Asdf0123 írta: "cookiek, sütik törlése >>> végtelen szavazási lehetőség XDDDDDDD ne maradjatok ki a buliból!! szavazzátok le akit utáltok!!!! XDD sütik törlése ás királyság van!!"

BURGONYA ·
NEM OLYAN ROSSZ EZ, EGY KIS HONEYBEAST HALLGATÁS KÖZBEN!! :nail_care: :nail_care: :nail_care: :high_heel: :high_heel: :high_heel:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: