Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
VR
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
Friss hozzászólások
kivancsigi13: Nagyon megfogott, mint oly sok...
2024-11-22 21:03
VR
kivancsigi13: Nagyon megfogott, mint oly sok...
2024-11-22 21:02
VR
mozgi: Szuper volt!
2024-11-22 18:40
Thorodin: Na ez piszok jó volt!
2024-11-21 04:20
Gábor Szilágyi: Folytasd!
2024-11-20 16:53
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Panzió Vas megyében.

    Gini a szőke hosszú hajú nő a panzió udvarán volt.
- Lányom, hozz ki egy acskót! - kiáltott és nézte az öreg szederfát, ami nagyon tetszik a vendégeknek. A panzió épülete kétszintes volt, a falak sárga színűek. Gini felül mélyen kivágott rózsaszínű blúzt viselt. A tizenkét éves lány fehér pólóban és rövidnadrágban jelent meg.
- Tessék az acskó. - mondta és átnyújtotta az édesanyának. - Szedert akarok szedni. - magyarázta Gini. Majd hozzátette: - Jó lenne ha kicserélnéd az ágyruhát az egyes szobában. Utána mehetsz fagyizni a barátnőiddel .
- Rendben van. - válaszolt Szilvi és elfutott. - Pista bácsi biztos hozott baracot. Jó ember csak gyakran hömbölög a kocsma előtt bele az árokba. - mondta a fiatal lány, miközben cserélte az ágyruhát és hallotta Pista bácsi autójának a hangját.
- Pista a fűkaszával rendbe kellene tenni a csekmetet. - hallotta az édesanyja csilingelő nőies hangját kintről.
- Rendben van de előbb megcsinálom a csingavasat az egyik biciklin.  Szerintem a Német házaspár délután kerékpározni akar, utána jöhet a csepőtés. Egyébként hozzam 3 kg baracot beraktam a hűtőbe - válaszolt Pista bácsi
- A házaspár női tagja nagyon dönderej, de jók a biciklik nem törnek össze - mondta Gini.
- A férje pedig észér, de ne pletykálkodjunk.
- Préshurka és granatér lesz menü, most jut  eszembe, hogy a vindőt pedig el kell mosnom. - mondta Gini de már saját magának, ugyanis Pista bácsi bement a melléképületbe ahol a kerékpárok vannak  A férfi  nekiállt a bicikli szerelésnek, Gini pedig elindult a kamrába, hiszen ott volt a vindő.
- Jó, hogy nincs kágyiló az udvarban.- jegyezte meg menetközben. - Édesanyám a szomszédban görög a disznó. - mondta Szilvi aki bement az édesanyja után a kamrába. Majd hozzátette - Pista bácsi tegnap jól megcsinálta a gráblát, most jó a nyele.
Pista bácsi a bicikli szerelés után látta, hogy Szilvi kimegy az utcára, biztos a barátnőihez.
- Szilvi szépen iperedik. - jegyezte meg a férfi. Gini meghallotta a megjegyzést.
- Szilvinek van már leginnyéje,egyébként megdicsért a lányom, hogy szépen megcsináltad a gráblát.- mondta a nő.
- Kicsinyesként le kellene kaszálni a füvet.
- Előbb hozz krumplit a közeli sarki boltból a kullóval, ugyanis granatért akarok főzni.
- Gini, granatért akar ma főzni. - mondta Pista bácsi a boltban Marika néninek aki a borok közöt válogatott és virágmintás otthonkában volt.
- Akkor csak  a krumpli öregjét rakd a kosárba Pista.  Képzeld tegnap a fiam elvitt Budapestre végig az úton fogtam a majrévasat az autóban.
- Mennem kell, nem akarom, hogy Gini a főnökasszonyom rempüljön, majd máskor beszélgetünk. - válaszolt szűkszavúan Pista bácsi.
A Német házaspár  a biciklizés után imádta a granatért és a préshurkát. Az éjszaka is izgalmasnak bizonyult, hiszen még hajnali egy órakor is viribültek.
 
Vas megye pedig sok szépséget kínál az odalátogatóknak.
Hasonló történetek
5852
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
4670
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: