Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Öt év (Előszó féle maszlag)

Még mielőtt elkezdeném a történetet szeretném leszögezni, hogy nem teljesen az én fejemből pattantak ki a cselekmények. Valós alapokon nyugszik. A napokban találtam egy cikket az interneten, mely arról szólt, hogy egy fiatal leszbikus lányt a szülei elmegyógyintézetbe zárattak azért, hogy kigyógyítsák lányukat a leszbikusságból. A történetemnek is ez lesz az alapja. Természetesen nem az egész történet valós, amit lefogok írni. Lesz olyan rész, ami a fantáziám szüleménye és lesz olyan is, hogy amit találtam ezzel a cikkel kapcsolatban azt beleszövöm a történetbe. Úgy érzem, hogy ez a történetem nagyobb koncentrációt, több átgondolást és időt fog igényelni így talán nem jönnek majd olyan tempóban a részek, mint az megszokott tőlem. Remélem, hogy a történet kárpótolni fog érte titeket. 
 
Ez már nem a történethez kapcsolódik, de úgy érzem, hogy reagálnom kell rá. Tulajdonképpen sosem érdekeltek a negatív vélemények a történeteimmel kapcsolatban és szerintem soha nem is fognak. Tulajdonképpen ez sem annyira negatív inkább építő jellegű és az ilyeneket tudom is értékelni és mivel többen jeleztétek ezért úgy éreztem, hogy el kell mondanom mi a helyzet. Amire mostanában a negatív kommentek ráfókuszálnak az a történetem részeinek rövidsége. Tudom, hogy a történeteimnek 1-1 része nagyon rövid és ez azért van, mert egy mobiltelefonos alkalmazásba írom a történeteimet és abban az alkalmazásban ezek a hosszúságok már elégnek tűnnek, de itt rövid. Sajnálom, hiszen elég idegesítő lehet, hogy várjátok a következő részt és kaptok egy nyúlfarknyi szöveget, így megpróbálok ezen változtatni és hosszabb részeket írni.
 
Köszönöm a figyelmet! Szép napot mindenkinek!
 
Hasonló történetek
3693
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
3841
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: