Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nuyszika

Nyuszika.
 
 Jó nagy volt az ágaskodó fasza. 10 perc múlva már mint a cicák nyalogattam az ajkaimról a forró, finom gecit, jutott belőle a csöcseimre is, sokat kiköpött a srác fasza. A nevét nem tudom, nem emlékszem rá. A geci ízére emlékszem olyan fincsi volt.  
A gyors szopás után, a srác lelépett én felhúztam a blúzom és kimentem a raktárból, reméltem, hogy a geci nem fog csöpögni a számból, egyébként volt már olyan, hogy tejcis szájjal szolgáltam fel a vendégeknek a vacsorát. Szeretem a külföldi vendégeket a férfiak imádják a mély dekoltázsom, a rövid szoknyám és hát van aki szerencsés és megkaphatja.  
Rátérek a lényegre, nyolc német srác, egy baráti társaság baszta szét a puncikám.
Egyes szám harmadik személyben folytatom a történetet.
Srácok teljesen meztelenek voltak, a faszuk ágaskodott, mindannyian 20 év körüliek voltak. Páran a kezükkel játszottak, van kalapja, nincs kalapja játékot.  A raktárban polcok voltak, sok papír doboz és egy nagy ágy ami sehogy sem illet oda. Viszont szükség volt rá. Vérvörös színű huzat volt rajta. És egy nő szétrakott lábakkal, és ami fontos kettő felcsatolható nyuszi fülel  és a a klasszikus háromszög alakra vágott pina szőrrelés mint a szuka kutyák, várta, hogy a kanok jól megbasszák. Az első beverő egy szemüveges, magas vékony fiú volt, hamar megtalálta a lyukat és tökig benyomta a faszát. A kezeivel a nő csöcsit masszírozta, pár perc múlva felhördült,  kihúzta a szerszámát, a geci folyt kifelé a kitágult lyukból. A következő beverő szorgalmasan köpülte a lyukban maradt gecit.  Nyolcan  köpülték egymás gecijét. Miután mint a nyolcan televerték a pinát a csaj mosolyogva megszólalt. - Köszönöm fiúk, cserébe kérek egy koktélt. 
A nő aki szerette a szerepjátékokat,  fekete hosszú hajú volt, magas, nagyon bögyös, 30 as éveiben járt. Szeretett nyuszit játszani. 
Hozzászólások
BURGONYA ·
VOLTAKÉPPEN MŰVÉSZI.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: