Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
-Ez a helyes hozzáállás! Adjunk a nézőknek egy olyan előadást, amit soha nem felejtenek el!...
Friss hozzászólások
kaliban: Tetszett!
2024-03-15 15:00
SunnyDay: Köszönöm :)
2024-03-14 10:40
kaliban: Folytasd! Tényleg jó a sztori.
2024-03-13 13:51
SunnyDay: Szia. Köszönöm, ha van rá igén...
2024-03-10 18:11
vinzso: Szia, jó történet, várom a fo...
2024-03-10 11:15
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nem történt semmi említésre méltó...

Ugyan úgy indult ez is mint mindegyik másik nap. Csörög az óra, nyitod a szemed lendül a karod, majd csend. Csak bámulsz magad elé nem akarod hogy folytatódjon a nap, de fog. El kell indulnod, erőt veszel magadon és pillanatok múlva már várod a buszt, tudod azt a buszt ami tele van, gyerekekkel akik visítoznak, öregekkel akiknek át kell adnod a helyed, a buszmegálló mindig tele, szóval a te buszod. Tudod.
De ma nincs tele a megálló, ámdebár a busz késik a mindig pontos buszod ma késik, nemsokat de késik.
3 percel nem tud elszámolni a buszsofőr, eddig.
Most megérkezik, a száma stimmel de ma valamiért teljesen fekete, az ablakok sötétek, a kereke sötét, motorhangot nem hallasz. Nyílik az ajtó a sofőr üdvözöl.
Vékony őszhajú idős ember szerény borostával, és egy kissebb vágással a nyakán, feltehetően a reggeli borotválkozáskor vágta meg magát.
Mutatod a bérleted, minden rendben, de valahogy más. Nincs senki a buszon, se gyerekek, se idősek, csak te és a sofőr. 
Mégis inkább elengeded a furcsaságot és kiválasztod a kedvenc ülőhelyed, amit mikor odaülsz úgy érzed neked teremtettek.
Pár perc csöndes utazás után gyermek hangokat hallasz a busz hátuljából, megfordulsz de nincs ott senki. Majd csönd.
Hirtelen a tiszta üres busz illatát megtöri a vér frissen folyó illata. Egyre furcsább minden kétségbeesetten odamész a sofőrhöz és megkérdezed mi folyik itt, mi ez a busz, hol vagyok? 
A sofőr csak egy szót mond.: SEHOL.
mikor pislognál, a szemed kinyitása utáni pillanatban újra érzed a vért és hirtelen újra a helyeden ülsz. Tapintható a csend majdhogynem fájó, de akkor megtöri a csendet a sziréna hangja egybekötve gyermek sikítással.
Odarohansz a szélvédőhöz de nem látsz rajta semmit, besötétedett, mikor távolodsz tőle újra látod az utat pontosabban fényes fehér világítást mintha egy reflektor lenne.
Ekkor a busz gyorsít, gyorsít, gyorsít, egyre hangosabb a sziréna és a gyermek visítás, hasít a fejedben. És akkor rájössz hogy 
Meghaltál. 
Utolsó pillanatban látod magad a fürdőszobában vér a padlón melletted, vágás a torkodnál borotva a kezed közelében.
Látod a rendőröket és hallod a kislányod sikolyát mikor rád talál.
És rájössz hogy számodra már nem történik semmi említésre méltó.
Hasonló történetek
2942
Frissen vágott fű illatát hordozza az őszi szél. -Vajon most nyírtak füvet utoljára idén?-gondolkodok el. A part sötétségét néhány lámpa töri meg, épp annyi fényt adva, ami romantizálja az összképet vagy csak ennyire futja az önkormányzatnak.
3158
SirXD-nek
Hozzászólások
annam26 ·
Ez nagyon sötét, bárki is vagy, ne add fel!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: