Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Egy fiatal férfi randevúra hívja az ismert színésznőt.
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
VR
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Friss hozzászólások
kivancsigi13: Nagyon megfogott, mint oly sok...
2024-11-22 21:03
VR
kivancsigi13: Nagyon megfogott, mint oly sok...
2024-11-22 21:02
VR
mozgi: Szuper volt!
2024-11-22 18:40
Thorodin: Na ez piszok jó volt!
2024-11-21 04:20
Gábor Szilágyi: Folytasd!
2024-11-20 16:53
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Naruto shippuuden : Naruto önfeláldozása

Naruto harcba került a tízfarkúval. Barátai a segítségére siettek, de még így sem tudták megállítani. Naruto átgondolta, hogy miképp lehet megállítani ezt a szörnyet. Mivel Narutóban benne van a Kyuubi vagyis Kurama, ezért az, jutott eszébe, hogy egyesítse erejét Kuramával. Ezt a gondolatát megosztotta a társaival, akik megpróbálták lebeszélni róla, mivel ez veszélyes lehet. Persze nem sikerült. Sakura aki Naruto társa elkeseredett, mivel tudta, ha nem sikerül, akkor Naruto meg is halhat. Naruto és Kurama már jobban vannak, így minden vita nélkül megkezdhették az akciót. Naruto barátai fedezékbe vonultak és onnan figyelték az eseményeket, de közben aggódtak a barátjukért. Naruto megindította a támadást és sikerült is győznie, de nagy árat fizetett, mert belehalt. Lezuhant az égből, de a társai észrevették és elkapták. Sakura odament és megpróbálta megmenteni az életét, de sajnos nem sikerült. Ekkor megérkezett a Hokage asszony is. Nem akarta elhinni Naruto halálát. Visszavitték a faluba, hogy eltemessék. A temetésen az egész falu és még más falvakból is jöttek barátok a temetésre. Miután lerótták tiszteletüket mindenki egy száll virágot tett a sírjára. Sakura és az összes barátja zokogott a szertartás alatt. Mikor mindenki elakarta hagyni a helyszínt egy furcsa hangra lettek figyelmesek, ami a koporsóból jött. Visszafordultak, hogy megnézzék mi az. Ekkor Naruto feltörte a koporsót és kimászott. Ezeket a szavakat mondta mikor kiszabadult „Srácok engem nem lehet csak így elintézni. Visszatértem!”. Mindenki odament és ünnepeltek, hogy újra az élők között van. Sakura odament hozzá és ezt mondta „Te idióta!”, ezután megölelte és megcsókolta. Naruto meglepődött, mert sohasem hitte volna, hogy ez bekövetkezik. Így végül Naruto megúszta a halált, egyelőre és élte tovább az életét. 
Hasonló történetek
4060
- Miféle lények az orkok? Északon semmit sem tudni róluk.
- Félig értelmes szörnyetegek. Testüket fekete szőr borítja, pofájukat kivéve. Szemeik aprók, sunyik és gonoszak. Foguk a hullaevéshez szokott. Beszélni nem tudnak, de a gesztusokat jól értik és az értelmesebbek megtanulják érteni a nyelvek némelyikét. Der Zlameyan állítólag démonokkal keresztezett orkokat hoz létre mágiával, ezek már félelmetesen okosak is tudnak lenni...
4367
Vajon ki ez az ember? Taktikai zseni, hős fegyverforgató, intrikus, a természet ismerője egyetlen személyben?
Azyert mindig körbelengte valamiféle titkot sejtető misztikum, ami még érdekesebbé tette az egyébként is jóképű fickót. Ráadásul a vándor rengeteg nyelven beszélt, olvasott, még az ó-jezykivel is elboldogult, ami köztudottan a nyelvtudósok átka. Egy közrangú ember nem lehet ilyen járatos egyszerre a művészetekben, nyelvekben, számtanban, orvoslásban, harcban, stratégiában...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: