Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Naplóm - jelen 5. rész

Minden ember harcol küzd az álmaiért, zsani mindent meg is tett. Céljait hogy legyen valaki az életben elérte, 2 szakmával, jogosítvánnyal, érettségivel. Ha nagyobbak lesznek a gyerekek akkor nem lesz elveszett. Általában mindent elért amit akart néha könnyen, de legtöbbször nehezen. Sokat csalódott, szenvedett, örölte a fájdalom, kattogott az agya mindig, gondolataiba merült. Harcolt hogy legyen valaki, kisgyerekmekként még nem tudta mi mindenen fog keresztül menni, érzi még sok minden áll elötte, egyre gyengébbnek érzi magát, küzdeni harcolni egy olyan álomért ami talán nem is létezik. Harcolt a szabadságért, harcolt saját magáért, gyermekiért, párjáért. De még sem boldog, még mindig nem boldog. A gyermekek a remények neki, tőlük színtiszta szeretet kap és ad. A gyermekek azok akik mellette vannak és életté teszik az életet, amit nélkülük már nem is lenne az élet értelme. Mikor kiderült hogy el fognak költözni, zsani nagyon tartott szüleitől, mert mindig beszabályozták, nem igazán hagyták dönteni dolgokban. Önnálóságot akkor tanult mikor meg lett az első gyermek. De akkor sem érezte hogy ő igazán felnőtt, mert szülei úgy bántak vele. Most is azt érzi hogy egyedül van a problémáival, Senki nem érti meg és úgy érzi soha senki nem fogja. Emészti magát és olyan mint egy tükör, vissza veri a fényeket, senki megközelíteni nem tudja, zárkozott. A gyerek ezt nem érzékelik mert zsani nem akarja őket ki tenni saját fájdalmának. Elköltöztek, minden jól ment. Zsani apja azt mondta hogy majd most fog kiderülni milyen is az igazi kapcsolatuk balázzsal. Telnek a napok, nem történik semmi, zsani próbál az új helyen a régi maradni. Párja ezt nem nézi jó szemmel, változzon meg azt akarja, legyen nyílt. Zsani nem igazán érti mire gondol de csak felidegesiti és veszekednek. Ha egyber azt kéri a másiktól hogy változzon meg, az nem a legjobb dolog. Tehát amien zsani az úgy nem jó, Senki kedvéért nem akar megváltozni. Úgyszeressék amilyen. Sose akar rosszat, szereti családját, összetartani próbál de nem megy. Párja, balàzs távolodik tőle, ha munkában végez itthon szinte nem is beszélgetnek, közeledni sem akar, kivéve ha a lány kezdeményez. Mindig balul sül el, mert a lány leveszi a jeleket hogy párja valamiért meg változott. Úgy érzi már nem szereti csak a gyerekek tartanak össze. Zsani szereti mindent meg tesz ami tőle telik, főz takarit, gyerekeket rendezi, próbál spórolni is hogy arra költsenek amire kell. De nem mindig sikerül. Mostanában zsani nem érti mi változott meg, egyedül érzi magát pedig 4 en vannak. Nincs akihez firdulhatna, nincs aki meg érti, balàzs nem akarja meg érteni mert szerinte Zsani a hibás. zsani jelenleg szomorú és nem tudja mit tehetne, úgy tűnik bármit tesz semmi sem jó, már a lelki kapcsolat sem olyan, a testi meg pláne. Fél nincs hova menni, menekülni, vissza menni a szülőkhöz nem akar. Most szabadult el, amit egész életében várt, nem mehet vissza. Talán hamarosan véget ér a kapcsolat zsani és balàzs között. Zsani türelmesen várni fog és ha kell le ül balázzsal beszélni, talán utoljára vagy sikerülnek a dolgok. Vissza gondolva gyermekkori emlékek elég kínosak de Zsani nem szégyenli a múltat hisz gyermekként nem tehetek semmit. Aztán szülők befolyásolták majd hirtelen ellökték mikor az első unoka meg született. Az igazi apját 15 éve nem látta, talán nem is él. Balàzs sem tökéletes, zsani tudta de még is ő érte harcolt, talán rossz döntés volt, de úgy érzi erre hamar fény derül. Egyetlen egy jó dolog történt vele, van két szép gyermeke egy fiú és egy pici kislány. Más boldogságot nem is tud említeni, mert minden egyes ember eddig csalódást okozott neki aki közelében volt. Egy ember akit tisztel becsül Zsani, az a mamája,aki kiskorában halt meg, és onnantól kezdve egy olyan emberrel nem találkozott az életében aki ennyire önzetlenül szeretheti, és már nem is fog.. Zsani most 24 éves és bolgogtalan a kapcsolata, kezd ellapulni, hiába küzd, de minden két emberen múlik. A jövő sorsa hogy mi lesz.
Ha érdekel kedves olvasó, akkor meg irom a 6 részt is. Komikat kérek és kérdéseket bármely részhez. Szivesen válaszolok minden kérdésre hisz aki 1-5 ig el olvasta történetem, az elött titkom nincs, ez volt az én kkiskoromtól kezdve idáig naplóm :)
Előző részek
3183
Sziasztok, remélem felkeltette az érdeklődésekteket a történetem és tovább fogjátok olvasni a részeket. Továbbra is saját életem írom, érzéseim, történetem. Bármelyik részhez hozzá szólhattok, legjobban a kérdéseknek örülnék. Ez a 4.rész. folytatom..
4343
A történet igaz, lényege a gyermekkor elmúlása. A történet továbbra is 3. Szemszögből írom. 18. éves itt a főszereplő. Ha érdekelt az első 2 rész akkor ezt is remélem elolvassátok!
4094
Ha érdékel a folytatás ezt is el fogod sztem olvasni, a főhős továbbra is Zsanika. Jó olvasást mindenkinek és kommenteket is kérek.
6327
Sziasztok, a történet valós dolgok, megtörtént esemény alapján írom, saját gyermek korom, több része is lesz a jelenig. Várom a véleményeket. A történet harmadik szemszögből írom mint ha mesélnék valakiről (egy gyermekről) persze rólam szól..
Hasonló történetek
5262
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
4437
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: