Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Rövid történet egy kapcsolat végetéréséről.
A triót elbűvölte a sok utolsó pillanat emlékműve, és kedvet kaptak ahhoz, hogy saját fotójukat...
Sziasztok. Kovács Gergőnek hívnak 25 éves vagyok és 15 éve lettem meleg.
Amikor egy kis város vezetői utat engednek a parttalan betelepülésnek, tönkre téve ezzel az...
Egy távoli világban, ahol az idő olyan, mint egy hatalmas, bonyolult kert, létezik egy titokzatos...
Friss hozzászólások
Vincami Nor: Köszönöm az értékelésed. Örülö...
2024-07-26 22:24
laci78: sem
2024-07-26 14:22
Materdoloroza: Judit miért csupa kisbetű? Ros...
2024-07-26 10:06
laci78: aranyos, kedves, tetszett! :)
2024-07-25 15:05
laci78: és ez még csak a cím! Talán cs...
2024-07-25 08:07
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Műkörmös Gini

 A szalonban világított a mennyezeti csillár Gini géllakot vitt fel a 18 éves fekete rövid hajú diáklány körmeire.
– Muszáj jól kinéznem este vámpíros buliba megyek.
Gini nem válaszolt inkább csak egykedvűen dolgozott.
A diáklány is csendben lett érezte, hogy a műkörmös nőnek nincs kedve beszélni..Gininek is fekete tüsi haja passzolt a diáklány hajához. Felhangzott a déli harangszó a Váci nagytemplom ami a főtér melleit utcában van kedvelt célpontja volt a turistáknak.
– Már megint szól ez a rohadt harang. – szitkozódott Gini és nagyot köpött. 
– Engem is zavar szólt a diáklány félszegen.
– Aranyos vagy.
– Jól dolgozol.
– Köszi.
– Nincs jó kedved.
– Megvisel a fogyóhold.
A diák lány kinézett az ablakon és Kínai turistákat látott akik fényképezték a kívánságteljesítő hal szobrot.
Gini is kinézett az ablakon és megszólalt. – Hallottad, hogy eldózerolják a kocsmát. Micsoda időket élünk apukám abban a kocsmában kérte meg anyu kezét.
– A nővéremben ott volt a lakodalma.
– Mindig az erősebb kutya baszik. – mondta Gini lemondóan.
– Hallatod, hogy egy nő a lottó nyereményéből megvásárolta a Váci sárga kastélyt? 
– Hogyne mivel erre felé is csiripelték a verebek. 
– Béla nevű férfival kavar Erzsi.
– Tudom, nekem is udvarolt Béla. Egyébként Erzsi az édesanyám.
– Bocs, nem tudtam.
– Most már tudod. Van egy nővérem ő űrhajós nem rég jött haza a nemzetközi űrállomásról.
– Zajlik az élet ebben a kisvárosban.
– Valahogy úgy. – válaszolt Gini.
A diáklány fizetett és távozott a szalonból.
Gini nézte a becsukódó kijárati ajtót és megigazította a haját.
– Zajlik az élet ebben a kisvárosban, sok a Kínai turista – mondta a nő.

Hozzászólások
laci78 ·
totálisan készek ezek a "történetek"

Materdoloroza ·
Erotika cimkével jelent meg, de többszöri olvasás után sem találtam meg benne az erotikát.
laci78 ·
én történetet sem :(
Rémpásztor ·
Facebook-ról ismerem az ipsét, aki ezt írta. Név nélkül tette közzé, de egy "amatőr írók" nevű csoport adminja a Facebookon, ott is számos "Gini, a műkörmös" történetet tesz közzé, ez egy állandó figura, néha űrhajós, máskor egy politikus szeretője, de kb mindegyik "történet" csak üres, sehová nem futó párbeszédbe torkollik. Egyik-másik annyira blőd, hogy felmerült bennem, hogy az illető (nevezzük mondjuk Péternek) szándékosan figurázza ki az amatőr irodalmat, ha úgy nézzük, még zseniális is lenne. A személyes profilján amúgy kizárólag női lábakról oszt meg fotót, naponta tucatot, így nem jöttem rá, hogy valós személy, vagy egy performansz csupán. Már régen le is tiltott, miután kritizáltam pár "művét". Érdekes jelenség.
Materdoloroza ·
Van olyan írása, ami tetszik. A szereplőit már ismerem, Gini, Valkoci, Erzsi, Béla. A Miniszterelnök út, vagy a szabad-e kistigrist simogatni, vagy a Retro Lady vagyok nekem tetszenek, de vannak olyanok, amik nem érintettek meg. Na, meg van amikor én sem vagyok az abszurdra ráhangolódva.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: