Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Arcady: Köszönöm, örülök, hogy tetszet...
2024-04-20 20:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Monológ

Fekszem. A fekhelyem kemény, sehol egy párna, szóval kényelmetlen. Próbálok megmozdulni, de valamiért nem megy. De nem erőlködöm.
Nem látok semmit, teljes sötétség vesz körül. Azonban érzem, hogy ruha van rajtam. A bal cipő szorítja a nagylábujjamat. Öltöny feszül rajtam, a nyakkendő pedig az ádámcsutkámat szorongatja. Vajon ki húzta meg ennyire? Nem tudom. S csak most döbbenek rá, hogy nem emlékszem semmire.

Próbálok logikusan gondolkodni. Öltönyben vagyok, tehát valószínűleg valamilyen összejövetelen vehettem részt. De vajon min? Esküvőn? Keresztelőn? Érettségi találkozón? Fogalmam sincs. A legvalószínűbbnek az tűnik, hogy bárhol is voltam, jelentős mennyiségű alkoholt fogyaszthattam el, mert mással nem tudom megmagyarázni ezt a - számomra páratlan - emlékezetkiesést. Azután hazatámolyogtam, vagy hazahoztak, lefeküdtem vagy lefektettek, a jelekből ítélve a kemény parkettára, s minden bizonnyal egy ablaktalan helyiségben, mert a sötétség áthatolhatatlan.

És ez most már kezdett zavarni. Sőt mi több, egyre jobban kétségbe voltam esve. Az egészben a legrosszabb a bizonytalanság. Szívszorongató érzés. A legszívesebben sírnék, de nem sikerül egyetlen könnycseppet sem kisajtolnom. Ez még tovább növeli bennem a feszültséget. Egyszerűen tehetetlen vagyok és ez bosszant. Sehol egy fogódzó – sem fizikai, sem szellemi értelemben – amely biztonságot és bizonyosságot nyújtana.

Teljesen kiborultam. Üvölteni szeretnék, de ez sem megy. Ez még jobban kiborít. S minél jobban kiborulok, annál inkább szeretnék üvölteni, úgyhogy kialakul egy ördögi kör, melynek két résztvevője egymást táplálja, s ez közeledő robbanással fenyeget. S én nem tehetek semmit.
S amikor úgy érzem, hogy nincs tovább, ezt nem lehet tovább elviselni, mint vihar után a napsütés, mint nyugtalan alvás után az ébredés, megváltásként érkezik egy hang. Egy nem is oly távoli harangzúgás. S ebben a szent pillanatban megértek mindent, hiszen újra emlékszem mindenre.

Megnyugszom, s folytatom azt a tevékenységemet, amit ezelőtt is csináltam. Tovább hallgatom a síri csendet.
Egy hete temettek.
Hasonló történetek
4162
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
4230
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Bicepszasszony ·
Nekem tetszett.Jó kis vége volt.

Tűzmadár ·
Marvinnak igaza van.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: