Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Miért is így történik?

Pár napja azon gondolkodtam el, hogy miért is minden kapcsolatom úgy kezdődőtt, hogy legfeljebb fél órán belűl előkerűlt legalább a cerka, valami történt is és utánna néztem, néztünk körül, hogy az egy alklmon túl esetleg lehetne más is. Egy első romantikus randi csak egy részletekre kiterjedő szex után volt. Ezután lehetet hosszú évekig tartó párkapcsolat (tízen kettő) vagy pár hetes...illetve egyszer volt alklom. 
Pár hete dolgoztam egy irodaházba, ahol pár emelettel lejebb dolgozó sráccal elkezdtünk szemezni. Ismerkedés nem úgy folytatodott, hogy ülljünk le kávézni, séta a Ligetbe...nem...egyik félreeső illemhelyen egymás mellé álltunk pisilni, itt fogtunk előszőr kezet, mutatkoztunk be, farokfogás, huzogatás, here markolászás következett. Majd alig három óra múlva Zsoltnál pucéran birkoztunk a nappaliba. A romantika jó három hónapot tartott. És eközben volt randi vacsora, udvarlás....de mindezt megelőzte a geci nyelés.
És sorolhatnám...
No de most újra szabad vagyok és kész egy kapcsolatra.  Nos merre is? Hogyan lehet az "átkot" megtőrni. Pár próbálkozáson túl vagyok, vagy végtelen levelezgetés vagy a cerkás fotó csere a választék.
Ez nem egy "olyan" történet ... válasz sem lesz rá ... de miért is így történik?
Hozzászólások
További hozzászólások »
MelegPista ·
Igen, izgi a felvetés. A társkereső oldalakon sok mindent állítanak az emberek magukról, de csak nagyon kevesen őszinték - ezért van az, hogy aki azt írja ki, hogy "barátot" keres, valójában - legtöbbször - szexet keres. Egyébként pedig, a szex is része az életnek és ezáltal egy kapcsolatnak is. Amit viszont én nem szoktam vágni, hogy sokan úgy keresnek maguknak párt, hogy egyáltalán nem hajlandóak ismerkedni/barátkozni, miközben nekem egy párkapcsolat csak olyan személlyel alakulhat ki, akit azért viszonylag jól ismerek (és el tudom dönteni, hogy jól elvagyunk-e, megértjük-e egymást, tudunk-e szavak nélkül is kommunikálni, stb.).
blackforrest ·
Mert manapság nincs idő semmire egyeseknél. Azonnal kell, minden....
MelegPista ·
Kár, mert egyrészt úgy nem lenne annyi - és olyan gyors - pofára esés, másrészt pedig sokkal több barátság tudna kialakulni (kihasználás és gyűlölködés helyett)...
blackforrest ·
A nagy többség:Adonisz és olyan mérettel rendelkezik, ami egy lónak is a becsületére válna.Sürgetik a találkozásokat, de igazából semmit nem akarnak a másiktól, még találkozást sem, bőven elég nekik, ha a sz.gép elött verik a farkukat. A 99 %-nak nincs helye, /fogalmam sincs hogy hol laknak, lehet a híd alatt vagy hajléktalanszállón/ de igényeik vannak. Az teljesen természetes számukra, hogy a másik félnek kell fogadnia őket, ugy, hogy elötte max. 3 sms váltás történt. Fel vannak háborodva, hogy az ember azért szeretne ezt vagy azt megtudni róluk. Ugy gondolják,hogy /jobb esetben/ elég az is hogy megmutatják a valós intim képüket. /Rosszabb esetben/ a netről szereznek maguknak képet. Ha ez az utóbbi "lehetőség" van, akkor tuti nem akar találkozni, mert kiderülne, hogy az egész egy orbitális nagy kamu. És akkor még nem is emlitettem, az állandó névváltósakat, akik sportot csinálnak az egészből. Na itt azt hiszem befejezem a mondandómat, bár lenne még mit leirnom...

MelegPista ·
Igen, az elvárások már ismerősek... Pedig csak mindenkinek egy picit magába kéne szállnia... Ezektől az ígérgetésektől meg rosszul leszek - jó lenne már egyszer felfogni, h minden egyes ilyen átejtéssel egy sorstársunkkal szúrnak ki és h ez - előbb-utóbb - (remélem) őket is majd egyszer utoléri...
blackforrest ·
Ha ez egyszer bekövetkezne, akkor az égig kiabálják, hogy mekkora sérelem érte őket.

MelegPista ·
Tényleg nem kívánok senkinek semmi rosszat, de azok, akik szánt szándékkal játszadoznak, szívatnak v ejtenek át másokat, szúrnak ki másokkal, szórakoznak mások kárára, azok tényleg megérdemlik, h ebből a sok "jóból" időnként ők is részesüljenek egy picit...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: