Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
golyó56: Kár volt megírni.
2024-05-10 17:02
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Melani a logopédus.

Melani berakta a wiszkis üveget az íróasztal egyik fiókjába és kulcsra zárta majd az ablakhoz lépett és kinyitotta. Látta, hogy Chicago él sok ember szüntelen jött ment. A falhoz lépett és a megigazította Orbán Viktor képét a falon. 
Melani irodája egy felhőkarcoló hetvenedik emeletén volt. Jó tájolású az iroda ugyanis a szinte egész nap besütött a nap. Megszólalt a Puff a bűvös sárkány zenéje a nő felvette az asztali telefont.
– Halló.
Fiatalos férfi hang szólt a telefonban.
– Haló Béla vagyok olvastam a hirdetésed. Kedves Melani ma foglalkoznál velem? Meghívtak egy konferenciára ugyanis az őssejtek biológiájával foglalkozom jó lenne picit csiszolni a kiejtésem
– Kedves Béla az akcentus nem hiba.
– Nem az akcentusom zavar ami akkor jelenik meg mikor angolul beszélek ugyanis magyar ajkú vagyok.
– Hanem?
– Pár hangot talán nem jól ejtek ki. 
– Sajnálom de hetekre be vagyok táblázva.
– Nincs szabad időpont?
- Pillanat valaki üzent a telcsimre. Béla szerencséd van Miss Margaret lemondta a mai időpontját ha gondolod 9 órakor tudlak fogadni.
– A címet tudom taxiba ülök és indulok valamit vigyek?
– Pénzt. – mondta Melani és lerakta a telefont. 
- Vajon Béla mit fog szólni a szexis titkárnő outfithez? - mondta Melani és  mindkét lábát felrakta az íróasztalra majd elővette a wiszkis üveget és jól meghúzta. A 15 denes fekete színű harisnya kiemelte a lábai szépségét és a miniszoknya sem sokat takart.
Béla türelmesen várakozott a liftben amíg felért a hetvenedik emeletre. A férfi fekete színű rövid haját a kezével megigazította majd megvakarta a tökét és a hátizsákját a kezében fogva Melani irodájának az ajtaja elé lépett. Az ajtó résnyire kinyílt és egy fekete derékig érő hosszú egyenes szálú hajú nő mosolygott a férfi rögtön látta, hogy Melani push up teljesen átlátszó melltartót visel hiszen a mély dekoltázs szinte semmit sem takar 
– Kezét csókolom kisasszony. Béla vagyok én telefonáltam nem is olyan régen. Örülök, hogy a mai napra kaptam időpontot.
Melani nyújtotta a kezét és Béla megpuszilta.
– Örvendek a szerencsének kérlek, hogy fáradj beljebb jól esik a lelkemnek magyar szót hallani ebben az angol nyelvi környezetben ami az USA – t jellemzi.
Béla bement az irodába és megvárta amíg Melani hellyel kínálja.
– Kérlek ülj le.
– Hova? Látom, hogy van egy kanapé a sarokban és az íróasztal előtt is van egy szék.
– Béla üljünk le a kanapéra ott mégis csak kényelmesebb. Kérsz valamit? Üdítő vagy jég hideg Martini? Tudod a vendégeimet szoktam biztatni, hogy igyanak alkoholt akkor jobban tudnak beszélni.
– Nem vedelni jöttem hanem pár hangot nem tudok jól kiejteni.
A kanapén ülve egymásra néztek.
– Melyik hangról lenne szó?
– A c hang helyet sz szólal meg mikor megpróbálom kiejteni.
– C mint cica?
– Igen.
– 18 éve élek az államokban az első tíz évben gazdag férfiak szeretője voltam ők gyakran neveztek engem cicának. Nyilván angolul.
– Melani úgy érzem, hogy te nem logopédus vagy?
– Miből gondolod?
– Nincs rajtad bugyi.
– Béla az ajtót kulcsra zártam az ablakon keresztül nincs értelme a menekülésnek kivéve ha van ejtőernyőd.
– Mit akarsz tőlem te szemét?
– Titkos programban dolgozom a Marsra utazó űrhajósok DNS t kell módosítani és ehhez kell olyan szakember aki érti a dolgát és nem jár el a pofája mert tudja ha igen akkor lelövik mint a sánta kutyát.
– Én legyek ez a szakember? Te erőszakkal be akarsz engem szervezni egy titkos programba?
– Okos fiú vagy cicám. Mindjárt leszáll egy helikopter a felhőkarcoló tetejére és elvágtatunk egy titkos bázisra. A mesterséges intelligencia direkt engem reklámozott neked mivel tudta, hogy az őssejtek biológiájával foglalkozol és, hogy logopédust keresel.
Béla az ajtóhoz lépett és megpróbálta kinyitni.
– Ez tényleg zárva van. 
– Ülj le kérsz még inni? – kérdezte Melani és elővett egy gépkarabélyt az asztal fiókjából. - Ezt akkor fogom használni ha nem leszel jó fiú.
– Wiszkit kérek.
– Honnan tudod, hogy van wiszkim?
– Mivel bűzlesz az alkoholtól. 
– Olyan az orrod mint egy drog kereső kutyának.
– Csak nem olyan nedves.
– Igyál rád fér a bázison nem lesznek olyan cukik veled mint amilyen én vagyok most.
– Jól tőrbe csaltál amúgy nem hiszem el, hogy létezik az általad említett titkos program.
Melani kinyitotta az ablakot és kinézett 
– Milyen szép ez a város.
Béla egy macska ügyességével az íróasztalhoz ugrott és a kezébe vette a gépkarabélyt és rá fogta a nőre.
– Most csipogj madárkám. – mondta Béla.
– Ha akarod még éneklek is nincsenek lőszerek a karabélyban. 
A férfi dühösen a padlóra dobta a fegyvert és nézte Melanit. 
– Szép igényes nő vagy. Miért aljasodtál le?
– Magasabb érdekek miatt.
– Te elhiszed, hogy jó dolog a titkos génmódosítás meg a hasonlók? Ezek csak pénzt hoznak valakiknek nincs ebben semmi nemes.
– Már hallom a rotor hangját pár perc és leszáll a helikopter.
– Már én is hallom.
– Pár perc és belép az ajtón pár férfi. – mondta Melani rezignáltan.
Kopogtak. Mind ketten az ajtóra néztek. Lassan kinyílt az ajtó és egy fiatal lány lépett be rövid nadrágot viselt. – Meghoztam a pizzát.
– Kisasszony mi nem rendeltünk pizzát. – közölte dühösen Melani.
– Vigyáz ez a nő egy közveszélyes őrült! Menekülj! – üvöltötte Béla a pizzafutárnak és futott az ajtó felé 
– Az idióta arra nem gondolt, hogy kívülről nyitható az ajtó miközben futott már a folyosón. – mondta vidáman Béla. 
A rövid nadrágos nő is futott.
– Gyerünk a lépcsőhöz. – mondta a férfi és gépfegyverek hangját hallotta.
– Lőnek ránk ezeknek semmi sem szent.
– Kiknek? – kérdezte a pizzafutár.
– Tököm sem tudja. 
– 70 emeletet akarsz lefutni lépcsőn? Egyébként magyar vagyok Zsuzsa a nevem.
– Örvendek. Béla vagyok.
– Béla akit a fegyveresek üldöznek?
– Most igen.
Rohantak lefelé a lépcsőn.
– Már nem hallom a gépfegyvereket. 
Zsuzsa az ablakhoz lépet. – A kurva életbe! Tele van az egész utca egyenruhásokkal kivonult a nemzeti gárda. Tudod, hogy nem tudjuk magunkat kimagyarázni te láthatóan részeg vagy. 
– Titkos programba akartak beszervezni DNS módosítás.
– Szívtál valamit?
– Nem hiszel nekem.
– Senki sem hinne neked.
– Mit tegyünk?
Melani jelent meg a lépcsőn.
– Kinyírtam őket.
– A lőszer nélküli gépkarabéllyal?
– Volt benne lőszer. – mondta a nő. 
– Akkor felszabadultál mit Izaura az elnyomás alól de ugyan ki hiszi el neked, hogy jogosan cselekedtél? – kérdezte Béla.
– Szerintem már az épületben van a nemzeti gárda. – jegyezte meg Zsuzsa.
– Fussunk fel az épület tetejére. – mondta Béla 
A két nő értetlen arcot vágott. 
– Meg kell nézni a helikoptert. – mondta a férfi.
Melani dacosan válaszolt. – Én nem megyek fel.
– Akkor itt maradunk és a hatóságok majd eldöntik, hogy ki, mikor mehet haza. – mondta Béla.
Zsuzsa megnyálazta a száját és nézte ahogy Béla nyugodt hangon beszél az egyik állig felfegyverkezett kommandóssal.
– Magyar vagyok.
– Én is Magyar vagyok anyai ágról. Nagyanyám ötvenhatban disszidált az államokban. – válaszolt a kommandós.
– Kicsi a világ.
– Szia Melani ma sok kuncsaftod volt? – kérdezte a kommandós a nőtől.
– Igen.
– Örülök.
– A szomszéd épületben hangoskodtak azért vonultunk ki mivel ide kellett jönnöm gondoltam, hogy megnézem Melanit a fekete hajú cicát.
– A cica az előbb lőtt le valakit beválássa szerint. – mondta Béla.
– Csak vicceltem. – válaszolt Melani.
Béla és Zsuzsa beszálltak a liftbe és elindultak lefelé.
A kommandós arca hirtelen komoly lett.
– Nem sikerült az akció?
– Nem. Mivel jött egy pizzafutár és megzavart. 
– Ők hol vannak?
– A marslakók akik helikopteren jöttek, hogy Bélát elvigyék egy titkos bázisra ahol DNS t kell módosítani? Nos ők látva, hogy Béla és Zsuzsa mint az őrültek futnak lefelé a lépcsőn párszor utánuk lőttek majd elmentek a helikopterrel. Nekem semmit sem mondtak és csak kishal vagyok ebben az üzletben. Tényleg hangoskodtak a szomszédos épületben és te azért vagy itt mert látni akartál engem?
– Engem is beszerveztek az én feladatom volt, hogy ellenőrizem, hogy minden rendben van.
Béla és Zsuzsa karon fogva sétáltak az utcán és vettek maguknak egy eper fagyit.
– Zűrös egy délelőtt volt. – jegyzet meg Béla.
– A pizza árát nem kértem el sőt nem mentem vissza a pizzériába kereshetek másik munkahelyet. – mondta Zsuzsa és nagyot nevette.
Béla is nagyot nevette. majd megszólalt 
– Többet nem megyek logopédushoz.
– Ha akarod játszok veled te leszel a logopédus én pedig mondom, h á. – mondta Zsuzsa és a tekintete Béla ágyékára tévedt.
– Én pedig mondok egy határozott b hangot cicám. Sajnos a hátizsákom az irodában maradt így újra be kell menni az az elbaszott csodaországba.
– Veled tartok.
– Előbb veszek egy fegyverboltban fegyvert.
– Vegyél gumi óvszert szintén megvéd.
 
Hozzászólások
Pavlov ·
Ez a helyesírás borzasztó, olvashatatlanná teszi a szöveget!

BURGONYA ·
AMINEK EGYÉBKÉNT VAN VALAMI ÉRTELME?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: