Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Megint esik

Néhány perccel ezelőtt még ragyogóan sütött a nap, sugarai szikrákat csiholtak a hegyek oldalán, a tavasz kedves, mosolygós arcát mutatta a világnak, nyugodt, derűs volt a táj, most viszont mocskos szürke fellegek borítják a horizontot, egyik pillanatról a másikra megváltozott minden, hűvös lett, szúrós-nyirkos hideg, feltámadt a szél, belekap a fák koronájába, megrázza, s a zöld falevelek , fáradt imbolygó pörgéssel hullanak alá, hogy a kornyadozó, méla fűszálak ölelésében leljenek nyugodalmat. A veszekedő, cserfes verebek elnémulnak, a füstszínű, komor égbolt leereszkedik, fullasztóan rátelepedik a környékre.
Idegölő ez a vészjósló csönd.

Kopp! - töri meg a csöndet egy csöppnyi esőcsepp.
Kopp!
S megint:
Kopp!
Esik.
Sír az ég.
Könnyezik.
Előbb csak imitt-amott egy-egy ici - pici tétova könnycsepp, majd bátorságra kapva, egyre sűrűbben, öntudatosabban hull. Az ázott avar súlyos illata átszövi a levegőt, a járda betonja lemondó sértődöttséggel elsötétül, és a fákon csillogni kezd, az út kátyuiban az előbb apró pocsolyácskák hízásnak indulnak, s apró tavakká növik ki magukat, esik rendületlenül, mintha soha többe nem akarna elállni, halk moraja komor zúgássá erősödik, esik, zokog az ég, mint akinek csillapíthatatlan fajdalom gyötri szívét, zuhog, eláztatja a világot. A páras ablakon gyöngykönnyként gurulnak le az esőcseppek, a keret szélén összeolvadnak, és apró vízesésként csorognak le a földre, az általuk teremtett tócsában meglepett buborékokat pukkasztva.

Idebenn meleg van, ám a nyirkosság, mintha utat talált volna hozzám, a bőröm alá erőszakolja magát, és megborzongat. Ülök itt, bámulok kifelé az üvegen, de szemem nem tud áttörni az esőfüggönyön, alig látom már a szemközti házak kontúrjait, csak a nagy, ázott szürkeség, ez a színtelen, tapinthatatlan massza az, ami elfoglalja, betölti, bebörtönzi a kilátást.
Futó pillantást vetek a kezemben remegő fotóra, és hírtelen száz meg száz gyönyörű emlék lobban fel szívemben.
Olyan gyönyörű vagy!
Olyan messze vagy!
Csak nézem megszállottan, elragadtatottan, megbabonázva a fényképet, csodállak, felidézem illatod, hangod, ízed, pillantásod, csókod, ölelésed, bűbájod, varázsod, s valami fojtogatni kezd belülről, elszorítja torkom, lélegzetet alig kapok, valami olyan érzés kerít hatalmába, amit szavakkal lehetetlenség kifejezni, hiábavaló mindenféle próbálkozás.

Egy sóízű esőcsepp valami gonosz mágia segítségével bejutott a szobába, szemem sarkában landolt, majd bőrömet cirógatva lepergett arcomon.
Esik.
Sír az ég.
Könnyezik.
Hasonló történetek
4668
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
5554
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Zazie ·
Gratulálok!

Szerintem nagyon szép mű!
Én a végére bőgtem mint a...
Szeretek ilyeneket olvasni! :)
Köszönööm!

Pusz Zaz!

Maya L. Crash ·
Szia!
Tetszik, annyira jó ilyenekt olvasni, a bánatot, a fájdalmat, szépen..sőt..tökéletesen fogalmaztad meg, legalábbis én számomra. Sokszor átéltem ezeket a pillanatokat, tudom milyen mikor "esni kezd" mikor nem látod már a napfényt..

tetszett, ha most lenne síró smyli azt raknék ide, de mivel nincs, hidd el, megkönnyeztelek :smile:

maya :innocent:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: