-Te ezt nem érted! Túl öreg vagy ehhez. Hogy lehet, hogy ilyen öregen ilyen boldog vagy?
-Az életet élni kell. Nevetni, ölelni, ugrálni, dolgozni, sírni és csókolni. Nem pedig szomorkodni és siránkozni a sorsunkon. Úgy csak elszaladnak az évek.
-Nem kértem az életem! Nem kértem, hogy létezhessek. Nem kértem ezt a sok fájdalmat és kínt, a tudatlan céltalanságot! És nincs jogom eldobni magamtól? Nem szabadság az ha Isten megbüntet azért a tökéletlenségért, amit teremtésemnél fogva birtokolok.
-Hát ezért sírsz kisunokám? Gyere ülj az ölembe.
-Nem vagyok már hatéves Mama! Tényleg azt hiszed, hogy hisztizek?
-Nem, de tudok, hogy most nem látsz tisztán a könnyeidentől.
-Meghalt, hát nem érted? Meghalt!! Nélküle semminek semmi érteleme. Hogyan éljek így?
-Ez az élet rendje: Megszületünk és meghalunk a Nagypapa is...
-Igen de Ő csak 22 volt!
-Tudom Lekem, tudom.
-Isten nem létezik, ha létezne nem engedné ezt! Ha létezne, nem teremtett volna meg, mert tudná előre, hogy nem akarok majd élni. Olyan vígasztalhatatlan vagyok! Olyan őrülten szomorú. Mit tegyek?
-Semmit, várj, imádokozz és sírd ki magad, ha kell. Engedd a könnyeidet, hadd vigyék magukkal a fájdalmadat.
-A sírás nem segít, csak elfáradok. Semmi értelme nincs az életnek. A fejlődés? Megszületünk, fejlődünk, aztán pedig meghalunk? Ennek semmi értelme nincs! Nincs jó és rossz, nincs morál és etika! Ezeket mi hoztuk létre, mialatt lemásztunk a fáról. Még konkrét definíciójuk sincs! Mi a jó és mi a rossz? Ha ezeket mi hoztuk létre, akkor Istent is mi találtuk ki, hát nem érted?
-Nem értem, de látom rajtad, hogy összetört vagy és tudom, hogy fel tudsz állni innen.
-Mennem kell! Várnak a gyárban. Ma egésznapos vagyok megint.
-Rendben, csomagolok neked sütit.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Van egy könyv, aminek ugyanez a címe: Stepbrother Dearest.
Nem könyvajánlót írok, hanem egy szerelmet, ami az én mostohabátyámmal alakult ki. Nem tudom, mikor vagy mivel kezdődött.
Nem könyvajánlót írok, hanem egy szerelmet, ami az én mostohabátyámmal alakult ki. Nem tudom, mikor vagy mivel kezdődött.
Frissen vágott fű illatát hordozza az őszi szél. -Vajon most nyírtak füvet utoljára idén?-gondolkodok el. A part sötétségét néhány lámpa töri meg, épp annyi fényt adva, ami romantizálja az összképet vagy csak ennyire futja az önkormányzatnak.
Hozzászólások