Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Madagaszkár

   A háború után nem sokat változott a táj, a tűzeső ugyanúgy esett és a maró homokot továbbra is fújta a szél.
Ágnes megfésülte a vörös rövid haját majd cigi után nyúlt.
– Megint vihar van.
A tükör amiben nézte saját magát nem válaszolt, csak a hibernáló berendezés kattogott. A nő próbált mosolyogni, majd felállt és megigazította a terepszínű katonai kabátját, majd megsimogatta a Kalasnyikovot. Mishe a fekete rövid hajú Orosz férfi nézte Ágnest majd ő is rágyújtott egy cigire. Úszott a füst a levegőben, a kupola eddig ellen tudott állni a viharnak.
– De meddig? – kérdezte Mishe és nem várt választ, jobb ha nem tudja.
A falakon pornószínésznők poszterei sorakoztak, illetve gáztűzhely, jól felszerelt konyha és kényelmes kanapé jelentette a kényelmet.
– Olyan ez a hely mint a New York-i lakásom. – szólalt meg újra Mishe és megint csak nem várt választ.
– Kevés a lőszerünk. – mondta Ágnes lemondóan.
– Nem vagyok alkimista, nem tudok puskaport varázsolni.
– Ha elmúlik a vihar kinézzek.
– Minek?
– A nem létező tököm sem tudja.
– Ideges vagy.
– Csodálod? Én már itt születtem a Marson, majd...
– Majd?
– Hagyjuk.
Megrázkódott az épült.
– Lőnek ránk. – üvöltött Mishe, majd hozzátette. – Most akartam borotválkozni.
– Nekem pedig tampont kellene cserélni. – válaszolt Ágnes.
– Vegyük fel a szkafandert, attól félek, hogy kitörik az ablak. – mondta Mishe.
Kitört az ablak a hibernáló berendezés felrobbant, csak úgy mint a sarokban lévő gázpalack. Mindent elborítottak a lángok. Két alak jelent meg a sivatagban, a speciális szkafanderek jól működtek.
Ágnes körbenézet a tűz esett az égből, a szél fújt.
– Remekül működött a zsebteleportáló készülék, 20 méter távolságban tud kettő személyt teleportálni. – magyarázta Ágnes.
– Egyszerre van hideg és meleg. – mondta Mishe a szkafanderben lévő mikrofonban.
– Talán a szingularitás miatt. – válaszolt Ágnes.
– Tényleg jó a zsebteleportáló készülék de most induljunk cicám.
– Hova?
– Előre.
Mishenek naná, hogy eszébe jutott Rejtő légiós regényei.
– Olyanok vagyunk mint a légiósok. – mondta a férfi.
– Támadnak az óriások, segíti őket hogy kicsi a gravitáció és így nagyra tudtak nőni. – jegyezte meg Ágnes.
– Gyurcsány Ferenc a nevem. – mutatkozott be az óriás aki szintén szkafandert viselt és 20 méter magas volt.
A nő rezignáltan válaszolt. – Sok ezer évvel ezelőtt volt ilyen nevű miniszterelnöke Magyarországnak. Manapság a föld bolygó már a Tejútrendszer föderáció tagja.
– Ha nem találunk egy működő űrhajót, akkor végünk van. – mondta Mishe
– A homoksivatagban lévő állomáson biztos, hogy van űrhajó, de 20 mérföld távolságra van tőlünk.
Az óriás elővett a hatalmas zsebéből egy gépfegyvert és tüzelt. Ágnes beugrott egy szikla mögé, Mishe követte a példáját.
– Ne szégyelld használni a kalasnyikovot. – mondta a férfi.
Ágnes bólintott a fejével, újra katona volt aki parancsot teljesít. Az óriás elfutott.
– Miért futott el? – kérdezte Mishe.
Egy T – Rex fut felénk. – mondta Ágnes.
– Úgy érted, hogy egy ősállat?
– Bingó. – mondta a nő és elvette a távcsőt a szeme elől.
– Most már tudjuk, hogy miért futott el az óriás.
– Ideje lenne megtudni, hogy mit csináljunk ha ideér az őshüllő?
– Van egy ötletem. – mondta Mishe.
– Ötletek jönnek, mennek. – válaszolt Ágnes.
– Gyerekként nem hittem volna, hogy a Marson leszek telepes, sok plüss játékom volt, sosem akartam űrhajós lenni. Tulajdonképpen mindig is pornószínész akartam lenni. Aztán jött az állatkert ahol találtam egy újságot ami a jövőből jött, benne voltak a nyertes lottószámok, naná, hogy nyertem. A két milliárd forint pár év alatt elfogyott és annyi eredménye lett, hogy alkoholista hajléktalan lettem. Egy padon ülve olvastam, hogy lehet jelentkezni telepesnek a Mars bolygóra. Sajnos jelentkeztem, pár hét múlva már vitt az űrhajó az ismeretlenbe. Most pedig T Rex fut felém.
– Használjuk a mobil teleportáló berendezést. – javasolta Ágnes.
– Mit érsz el vele ha 20 méterrel odébb kerülsz?
– Semmit.
– Ágnes, te mi elől menekülsz?
A nő nem válaszolt.
– Értem.
– Nem működik a teleportáló cuccos.
– Relax. Nincsenek őslények a Marson, csak illúzió volt, talán a Marsi por rendezte magát úgy a viharban, hogy őslény alakot vett fel.
– Egyszer régen krumpli vásárlás alkalmával a szerelmemre gondoltam a boltban
– Tudod, hogy mik hiányoznak nekem? Az égen úszó bárányfelhők. A kék ég a nagy magasságban köröző ragadozó madarak.
– Talán indul menetrend szerinti űrhajó a föld nevű bolygóra.
– Lehetséges, hogy indul.
Ágnes ment elöl, Mishe pedig szorosan mögötte, a távolban a nagy Marsi hegy némán figyelte az eseményeket
– Nevetséges, hogy 10 hónapig tart az út a Föld, Mars viszonylatában. Ennyire nincs pénze a Magyar állami űrhajózásnak? Az űrbéli civilizációk pár nap alatt megoldják az utat a két említett bolygó közt.
– Ágnes, jó, hogy itt vagy velem.
– Mishe, inkább az utat figyeld, az égen már köröznek a dögkeselyűk. Jó volt mikor pornószínésznő voltam, a pénzem is megvolt és élveztem is
– Mindenkinek lehetnek boldog pillanatai
- Yes.
– Manapság már nincsenek hűséges feleségek, csak a föld kering a nap körül, ez adja az állandóság illúzióját. 10 hónap az út nagyobb kaland mint a transzszibériai expressz vonat, legalábbis az út hosszát tekintve. Persze vannak itt más társaságok is pl. az Androméda-ködi űrlények gyors utazást ígérnek az okosabb űrhajóval viszont a jegy is drágább. A magyar űrhajón szülőszoba is van, hiszen gyakori, hogy egy nő teherbe esik az út alatt ami valljuk be hogy csak papíron 10 hónap, napviharok esetén az út tovább tart.
– A teleportáló cuccost tudjunk használni mivel az előbb a földhöz vágtam és megjavult. Persze tudom, hogy a Marson vagyunk.
– Akkor mindig előbbre kerülünk 20 métert amíg nem merül le az akku.
– Csodás. – válaszolt Ágnes és megfogta Mishe kezét.
– Még a vihar is támad. – jegyezte meg a nő.
Ava Addams poszter a falon, szemtelen legyek és Pista bácsi az űrállomáson a Mars bolygón.
Az állomás falán házi áldás rajta a következő szöveg:
 " Férfi házimunkát nem végezhet, gondolok a mosogatásra, takarításra, ugyanis ezek női munkák. "
Mellette pedig a naptár. Pista bácsi elővett egy kockás papírt és egy tollat mert ő amőbázni akar. Az idős férfi behúzott egy x et piros színnel, a golyóstoll nem remegett a kezében. A poszteren Ava Addams felvonta a szemöldökét de senki sem vette észre. Ágnes kezében sem remegett a toll, a fiatal nő nézte a kockás lapot, nehéz helyzetben volt Pista bácsi három x et húzott egymás mellé. Ágnes döntött és fekete színnel behúzott egy x et. Rögtön látta, hogy Pista bácsi nyert. A hibernáló berendezés továbbra is kattogott.
Mishe az ablak mellett ült az űrhajóban, a légi kísérő asszonyok, szorgalmasan hozták az italokat az utasoknak.
– 10 hónapon keresztül nézzünk ki az ablakon és vedelünk? – kérdezte Mishe.
Az ablak nem válaszolt, az űr csendes volt, mágneses és napvihar sem keresztezte a hajó útját.
Este buliba kellene menni. – jegyzete meg Ágnes.
– Nekem nincs kedvem. – válaszolt Mishe.
– Akkor mit szeretnél csinálni?
– Tököm tudja.
– Értem.
– Legszívesebben vissza mennék a Marsra.
– Miért?
Az űrhajó száguldott az űrbe ahogy a sci – fi filmekben szokás, viszont valóságban is. A föld bolygó még messze volt.
– Én legszívesebben elmennék egy Tátrai Band koncertre.
– A Gergely naptár szerint 6000 et írunk, és a New York, New York még ma is sláger.
– Gyere keressük meg az élményfürdőt az űrhajón.
A fürdőben több medence volt, s galaxis lakói változatos formákban és színekben képviselték az evolúciót és az intelligens életformák kialakulását. A beszélő zöld leveli békák akik turisták voltak remek jó úszónak bizonyultak.
– Nem hittem volna, hogy a magyar népmesékben is szerepelünk mint beszélő békák. – jegyezte meg az egyikük.
– A mi népmeséinkben pedig emberek szerepelnek. – mondta egy másik béka majd nagyot csobbant a vízbe. Külsőre egyébként klasszikus leveli zöld békának néztek ki.
Mishe figyelmét nyilván a napozó meztelen nők foglalták le.
Ágnes bekente magát naptejjel és élvezte a nap sugarait ugyanis a nap egy speciális szűrőn keresztül besütött az űrhajóba.
– A kalasnyikovot hova raktad? – kérdezte Mishe.
– Az éjjeli szekrénybe. – válaszolt Ágnes majd lemondóan hozzátette. – A láthatatlan ember megint megfogta a cicim.
– Vannak mindenféle utasok. – válaszolt a férfi.
Az űrhajó Budapesten szállt le a Hősök terén, az épen zajló pornófilm forgatást meg kellett szakítani.
Kutyát sétáltató idős hölgy megkérdezte Mishhétől, hogy véget ért – e a háború a Marson ugyanis s galaktikus netten sok az álhír?
A férfi készségesen válaszolt.
– Igen véget ért az emberek, a leveli békák, és a marslakók akik pontosan úgy néznek ki mint az emberek felosztották maguk közt a bolygót mindenkinek egy harmad rész jutott. Már csak az óriások szemtelenkednek akik próbálnak maguknak kihasítani egy szakadár területet, állítólag az Androméda-ködi lakók támogatják őket. – zárta le a férfi. Az idős hölgy szótlanul elsétált, a kutyája nagyot morgott mintha nem tetszene neki amit hallott.
– Jó, hogy 6000 ben is a nők többsége szereti a hosszú hajat. – mondta Mishe és megsimogatta a kezében tartott kalasnyikov típusú gépfegyvert.
A központi csillag ragyogott az égen, a kutyáknak nyáron melegük volt. Az űrhajó másnap visszaindult a Mars bolygóra, újabb 10 hónapos út.
– Szeretnék elutazni Madagaszkár szigetre, mivel ott tapasztalni a fejlődést, mivel nagyon jók az utak. – mondta Ágnes.
 
Hasonló történetek
3256
Végül összesen jó húsz ember ment át a Klingon hajó fedélzetére. Szemmel láthatóan egyikük sem járt még ilyen hajón. Erre persze Konmel tábornok is számított, így az érkezőket négy tiszt várta, akik aztán két elé osztották az embereket. Turistákra és dolgozókra. Így végül is két-két tiszt kísérte a csapatokat. Később aztán Konmel tábornok… talán éppen a bizalom erősítése képen visszahívta a kísérő tiszteket. Persze meghagyta a vendégeknek, hogy csak a kijelölt területekre léphetnek......
3629
Dzséjt örömmel forgatta fénykardját. A zöld penge könnyedén hárította el a felé suhanó lövedékeket, szelte ketté a droidvázakat. Aztán meglátott egy alakot a forgatag közepén és elindult felé. Közben folyamatosan forgatta, pörgette fegyverét, minden mozdulattal elpusztítva egy droidot. Aztán hátát nekivetette Nakata Kortel Jedi mesternek, s ketten együtt halálos táncba kezdtek...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: