Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Love story - 1.rész

Költözködés
2015. Augusztus 30.
A nyár utolsó előtti napja.
-Kicsim szólj rám este az inged miatt, tudod holnap évnyitó.- mondta Klau anyukája.
-Rendben...anyu én izgulok. Félek, hogy nem fogok tudni beilleszkedni, ők már össze szoktak. -mondta a lány.
-Ne izgulj! Annak örülj, hogy nem év közbe költöztünk ide úgy sokkal nehezebb lenne.
-Jaj ne is mondd -nevetett Klau- akkor már be se mennék.
-A lényeg, hogy add önmagad!
-Jólvan.
-Na segíts behozni a konyhába való dolgokat. Kipakolunk aztán ebéd és pakolhatunk tovább.- nevetett a lány anyukája.
-Mi lesz az ebéd?
-Még nem tudom, pakolás közbe majd kitaláljuk.
-Oké,de siessünk mert kezdek éhes lenni.
Klau és anyukája gyorsan kipakoltak a konyhába, főztek egy finom ebédet, megebédeltek és folytatták a pakolást. Kicsit későn értek a végére, hiszen már este 8 óra volt. Klaudiának másnap délután kezdődik az évnyitója, megismeri az osztálytársait is.
-Kicsim csörög a telefonod!-kiabálja Klau anyukája a nappaliból a lányának.
-Megyek! -felveszi és átmegy a másik szobába-
,,~Szia Viki!
~Szia Klau! -mondta Viki, Klau barátnője.
~Hogy vagy? Olyan rég beszéltünk.
~Köszi jól vagyok, bár kicsit izgulok. Képzeld elköltöztünk mi is. Holnap megyek évnyitóra az új suliba. Te hogy vagy?
~Fáradtan, egész nap pakoltunk. Hogy-hogy elköltöztetek?
~Apu új munkát kapott, anyu felmondott de már talált is munkát ebbe a városba.
~Melyik városba költöztetek?
Ez a legjobb...oda ahova ti is és állítólag egy suliba fogunk járni.
~Úristen..nem mondod?! Bearanyoztad az estémet, legalább nem leszek egyedül.
~Gábor hogy fogadta azt, hogy elköltöztetek?
~Egyáltalán nem fogadta jól, sőt nem is akarta tovább folytatni ezt a..-elcsuklott a hangja-..*khm* kapcsolatot. Hihetetlen, hogy másfél év után képes volt csak így elengedni.
~Istenem ekkora parasztot! Holnap átmegyek délután 3-ra megbeszéljük ezt és utána akkor mehetünk együtt az évnyitóra. Oké?
~Rendben. Viola út 32 a cím.
~Két utcával lakunk arrébb. -nevetett- Akkor 3-ra ott vagyok. Jó éjt, puszi.
~Okés. Neked is, puszi." -letették a telefont, Klau vissza ment anyukájához és elújságolta neki a hírt, majd elment fürdeni és aludni.-

Folytatása következik.
Hasonló történetek
5029
Egy fiatal huszonöt-hat éves fiú lépett be. Kissé nyomott volt az arca és elég cingár volt, de Susan próbálta a jó tulajdonságait nézni. A fiú mellé ült és félresöpörte a lány haját. A nyakát majd a vállát kezdte csókolgatni. Kezeivel a lány hasát simogatta és néha betévedt a topp alá is...
6136
Kedves Olvasó! Ezt a regényemet 1999-ben írtam. Azóta Saddam Hussein hatalma megdolt. Sajnos nem olyan kevés vérrel, mint ahogy az ebben a regényben történt.

Kedves Olvasók!
Fogadjátok sok szeretettel Letíciától ezt a folytatásos regényt, mely 42 részes lesz!
Jó olvasást! Anita, anita@mellesleg.hu
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: