Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
VR
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Friss hozzászólások
Thorodin: Na ez piszok jó volt!
2024-11-21 04:20
Gábor Szilágyi: Folytasd!
2024-11-20 16:53
golyó56: Helyesírás, óh!
2024-11-16 15:16
tejbenrizs: Miért jó itt a tördelés és meg...
2024-11-16 01:09
tejbenrizs: Itt a következő része, ha befé...
2024-11-16 01:08
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Leslie és Joe

- Ez komoly? - néztem a tanárra megdöbbenve. - Ehhez a valakihez ültet? - néztem az új tanulótársamra.
Leslie a kis szőke srác, aki az iskola elsőszámú tanulója. A haverjaim csak röhögtek rajtam. De Leslie is lepődőtnek látszott. Még a székét is arrébb húzta, csak ne üljek mellé. Ahogy lehuppantam, egy erős rántással vissahúztam őt a korábbi helyére székestől együtt.
- Nem vagyok leprás! Nem kell arrébb húzódni! - förmedtem rá.
- Nem vagy te olyan keménylegény, mint amilyennek mutatod magad. - nézett rám vesébe látó tekintettel.
- Megmutassam, hogy... - a tanár közbe szólt.
- Fiúk! Ismerkedjetek máshol, ne itt. Különben, meg együtt készültök az érettségire. Majd ott megismerkedhettek egymással.
Leslie és én összenéztünk.
Mikor megszólalt a csengő kirohantam a teremből. Nem sokkal később megláttam Leslie-t telefonálni. Odamentem, majd kivettem a telefont a kezéből és kinyomtam. Hatalmas dühvel nézett rám. Ettől a pillantástól hevesebben kezdett verni a szívem.
- Mit képzelsz magadról? - csattant fel. - Elveszed a telómat...
Beleöklöztem a falba, pont a feje mellé.
- Mit dumálsz te nekem? - néztem rá veszedelmesen. - Tudod ki vagyok?
Láttam az arcán a mosolyt, hogy majdnem elneveti magát.
- Nos lássuk, - kuncogott. - te vagy Joe Salvatore. Aki keménykedik, hogy elnyomja azt, aki valójában.
Nagyon szexi volt. Azok a kék szemek. Őrjítőek. A szája szopásra áll.
Dobott egy puszit.
Leeresztettem a kezem, majd besértődtem.
Kacagni kezdett. - Látod ugyan olyan vagy mint én. Meleg.
- Honnan jöttél rá? - kérdeztem.
- Hidd el tudom. Megérzem az ilyet. - felelte.
- De ugye nem mondod el senkinek sem?
- Nyugi, dehogy. - nyugtatott meg.
- Tetszel nekem. - mondtam ki, miközben zavarban voltam. 
Kuncogott. Azzal elment mellőlem. Fogadtam a haverokkal, hogy meghúzom őt. Remélem sikerülni is fog.

Aznap délután Leslie átvitt magához, hogy tanulhassunk. Kis stréber. A szobája kék volt. Szürke szőnyeg a padlón. A bútorok diófából voltak. Jól éltek. Leültem az ágyra, majd kipakoltam a táskából a könyveket.
Láttam amint elővesz egy törölközőt.
- Lezuhanyozom. - mondta, majd bement a fürdőbe. Hallottam, ahogy a víz ömlik a zuhanyrózsából. Felállt a farkam. Pillanatok alatt kemény lett. Halkan odaosontam az ajtóhoz. Láttam mindent. Szappanos teste izgató volt. Féllankadt farka így is hatalmas volt. Nem érdekel, hogy mi van, levettem a polóm, nadrágomat...
Meglepődött, mikor a zuhany alá álltam. Átfogtam a derekát. Éreztem, hogy belerezzen. Kemény dákómat a seggéhez nyomtam, majd megérintettem falloszát. Rámarkoltam az egyik kezemmel, míg a másikkal súlyos, szőrös golyóit méregettem. Letérdeltem elé, majd habozás nélkül számba vettem a férfiasságát. Nyögött és a hajamat markolászta. Megfeszült a teste és a számba lőtte sós nedüjét. Nem hagyhattam, hogy kárba vesszen egy csepp is. Búzgón lenyeltem.
Bedőlt nekem. Sűrű, fekete szőrzete virított a seggén és a lyukán. A mutatóujjamal tágítani kezdtem őt. Majd kinyaltam szőrös seggét.
- Dugj meg Joe. - nyögte a nevem.
A farkam már fájóan lüktetett. Az előnedv lecsorgott a fitymámról. Megfogtam a csípőjét, majd ráránrottam a farkamra. Felsikoltott. Ez mégjobban feltüzelt. Dugni kezdtem a hátsó fertályát. Elöször lassan, majd begyorsítottam. Csattogott a farkpofája, ahogyan a csípőm nekicsapódott.
Ordítva mentem el. Telelőttem a picsáját forró ondómmal. Leslie felegyenesedett, ezzel a segge ráfeszült a farkamram mozogni kezdett rajta. Élvezkedtünk miközben a jó melegvíz áztatta a bőrünket.

Később bevallottam neki, hogy fogadásból szexeltem vele. Nem volt dühös rám. Megbeszéltük, hogy többször járunk össze majd. Mindennek már öt éve. Azóta párkapcsolatban élünk egymással.
Előző részek
4786
─ Te erőszakoltál meg! ─ kiáltoztam vele.
Erre rám vetette magát, majd csókolni kezdett. Ellenkeztem, de nem hagyott. Összeszorította az állkapcsom, majd a nyelvét a számba dugta. Okádhatnékom lett.
Hasonló történetek
3884
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
4596
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: