Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
-Ez a helyes hozzáállás! Adjunk a nézőknek egy olyan előadást, amit soha nem felejtenek el!...
Friss hozzászólások
kaliban: Tetszett!
2024-03-15 15:00
SunnyDay: Köszönöm :)
2024-03-14 10:40
kaliban: Folytasd! Tényleg jó a sztori.
2024-03-13 13:51
SunnyDay: Szia. Köszönöm, ha van rá igén...
2024-03-10 18:11
vinzso: Szia, jó történet, várom a fo...
2024-03-10 11:15
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Lenyomat

A többinél jobban emlékszem arra az őszre amikor a nővérem képzőművészetet kezdett tanulni a főiskolán. Korábban is járt ilyen képzésekre, de ez egészen más volt mint a középiskolában. Sokkal nagyobb témakört fedtek le. Nem korlátozódott csak festményekre és szobrokra és semmi nem volt tabu. Sőt. Kifejezetten bátorították őket, hogy menjenek túl minden eddigi határon és fedezzenek fel új dolgokat.
Nagy nap volt a nővérem és anya számára amikor a testvérem hazajött az első nagyobb projektfeladatával. Együtt szoktak dolgozni és ötletelni. Tőlem az ilyesfajta gondolkodás teljesen távol állt. Amikor elkezdték a brainstormingjukat, visszavonulót fújtam. Tudtam mi lesz. Anya kibont majd egy üveg bort, valami idegesítő afrikai dobzenét tesznek fel és tele lesz ragasztva a szoba post-it-ekkel, amikre véletlenszerű szavakat firkálnak.
Egy órával a nappaliból való távozásom után a nővérem kopogtatott a szobám ajtaján. Amikor kinyitottam, karba tett kézzel, elgondolkodva állt ott.
-Tudom hogy nem szereted az ilyesmit, de szeretnék tőled egy kis szívességet kérni. Nem tart sokáig és ígérem hogy utána viszont sokáig békén hagylak. -mondta.
-Ne köntörfalazz annyit! Ki vele!
-Kellene a gipszlenyomatod a projektemhez!
-Miért pont az enyém?
-Mert férfi testrészekre lenne szükségem és nekünk anyával nincs ilyenünk.
-Várjunk csak! Te lenyomatot akarsz a …
-Nem fog fájni és senkinek nem beszélünk róla.
-Bevettél valamit?
-Ne aggódj! Valami máson begyakorlom a műveletet hogy nálad gyorsan menjen. Nagyon kellene a projektemhez. Légyszi…
-Mennyi időt igényel? -kérdeztem megadóan.
-Legfeljebb fél óra.
-Mit kapok érte cserébe?
-Mit akarsz?
-Többször kölcsönkapni a kocsidat.
-Reméltem hogy nem ezt fogod kérni.
-Hát tévedtél. Kellek vagy sem?
-Jó… Holnap este kellesz egy órára.
-Az előbb még fél órát mondtál!
-Az csak maga a művelet. Fel is kell rá készülni.
-Ugye ez nem olyan lesz mint a papírmasé fej projekted?
-Nem. Jut eszembe...képes leszel…. tudod….kitartani ennyi ideig?
-Kétlem.
-Majd hozok pár “vizuális segédanyagot” és meglátjuk.
Olyan könnyedén mondta a “vizuális segédanyagok”-at, hogy először fel sem fogtam mire utal. Másnap este a szobájába mentem. Gumikesztyű volt rajta, a TV-ben pornó ment és az asztalon egy “Vazelin” feliratú tégely állt. Gyanút fogtam.
-A pornó és a kesztyű világos...de mire kell a vazelin?
-Ha előbb nem kenlek be vele, akkor a gipsz hozzád ragad és azt szerintem nem akarod.
-Oké, de én kenem fel.
-A nővéred vagyok, nem egy fertőző ribanc.
-Elég őrült a dolog. Nem fogsz beindulni ha előveszem, ugye?
-Nem, nem fogok beindulni. Nem mondom hogy sokat, de párat már láttam művészet előadásokon és képes vagyok művészként tekinteni rá, nem pedig kiéhezett ribancként.
-Rosszul fejeztem ki magam. Úgy értettem semmi viccelődés vagy vihogás.
-Csakis vegytiszta szakmaiság.
Letoltam a nadrágomat és az alsónadrágomat majd leültem a kerti székbe amit előkészített. Az idegesség miatt nem volt merevedésem.
-Egy kicsit dolgoznom kell rajta...nem fordulnál el? -kérdeztem.
-Úgyis te akarod felkenni a vazelint...azt majd meg kell néznem hogy kellően alapos voltál-e, de kapsz egy percet.
A kezemre kentem a kenőcsből és a TV képernyőjére kezdtem koncentrálni. Miközben  a péniszemre kentem a vazelint, rájöttem hogy nem is olyan nehéz...és egyre könnyebb.
-Készen állsz a megnézésre? -kérdezte a nővérem.
-Igen, csak ne takard el a TV-t. Koncentrálnom kell.
-Milyen professzionalista lettél!
Odahajolt, két ujjal megfogta a makkomat és elégedetten bólintott. Miközben a TV-t bámultam, ő megfordult és közelebb húzta a vödör gipszet.
-Kezdem. -jelentette be.
Miközben kent, a hímvesszőm lüktetni kezdett és azt hiszem ezt ő is észrevette. Becsuktam a szemem és próbáltam nem elélvezni a gyengéd érintésétől.
-Oké..kész vagyok. Maradj így 15 percig, amíg a gipsz megköt. Koncentrálj különben nem szárad meg rendesen.
-Világos! -mondtam, de lélekben nem voltam ott. Olyan gondolatok száguldoztak bennem, amiket magam is szégyelltem. 
Miután a beállított idő után megszólalt a telefonja, a nővérem lefejtette a megkeményedett burkot a hímtagomról. Közben egyetlen szót sem szólt és mintha valahova a távolba nézett volna. Olyan érzésem volt hogy neki sem olyan egyszerű a puszta művésziség látszatának fenntartása. Este kénytelen voltam enyhíteni a felgyülemlett feszültséget. Igyekeztem maszturbálás közben nem a nővéremre gondolni...de mégiscsak nő volt, méghozzá igencsak vonzó….és minél többször jutott eszembe, annál kellemesebb volt az érzés. Mintha lett volna benne valami, ami a többi nőben nem. Szerettem volna újra érezni az érintését. Azon az estén éltem át addigi legerősebb orgazmusomat.
***
A következő napokban kicsit kényelmetlenül éreztük magunkat egymás társaságában. Ha közös helyiségbe kerültünk, elhallgattunk. Egyszer megpróbáltam társalgást kezdeményezni, de csak rosszabb lett a helyzet. Végül úgy döntöttem hogy valamit tenni kell. A nővérem ajtajához mentem és halkan bekopogtam. A kihallatszó nevetésből világos volt, hogy anyával van.
-Gyere be!
-Megőrültél anya? Nem zavar hogy…
-Semmiség. És szerintem nem is akar majd nézni.
Benyitottam és életem meglepetése fogadott. Anya egy bárszéken ült és a mellei teljesen fedetlenek voltak. 
-Én...öööö… -moytogtam.
Jobban megnézve feltűnt hogy vékony csillogó bevonat borítja a bőrét. A mellette levő asztalon ott volt a tégely vazelin és a nővérem gipszelő készlete. Minden világossá vált.
-Csak beszélni akartam veled, de ráér. Látom most dolgozol. -mondtam a nővéremnek.
Visszamentem a szobámba és bezártam az ajtót. Nagyon szép...előbb a nővérem most pedig anya… Mekkora perverz vagyok, hogy a családtagjaimtól izgulok fel? Egy hete még csak álmomban sem gondoltam ilyesmire...most pedig olyan vadul élveztem el, hogy majdnem leestem az ágyról.
****
Másnap újra próbálkoztam a nővéremmel:
-Azt hiszem kicsit furcsa lett a viszonyunk. -mondtam.
-Aha...én is így érezem. -felelte és úgy tűnt megkönnyebbült attól hogy beszélhet róla.
-A gipszelés óta fagyosabb lett köztünk a levegő. Nem tudom hogy te mit érzel, de én… sok időt szántam a végiggondolására...és csak a magam nevében beszélhetek… de engem nagyon felizgatott az egész. Esküszöm hogy nem így terveztem, de nem tehetek róla. Vonzó nő vagy. Talán ha lenne barátnőm, akkor nem lennék ennyire kiéhezve kapcsolatra és nem lettél volna rám ilyen hatással. Amit mondani akarok...az izgatott fel, hogy egy nő ott megérintett… és nem a te személyed. Te továbbra is a kicsit őrült, excentrikus nővérem vagy, aki mindig is voltál.
Hazudtam mint a vízfolyás. Az ő személye izgatott és vágytam újabb érintésére. Csak megpróbáltam megnyugtatni, hogy legalább a régi helyzetünkbe visszajuthassunk. Ő csak ült ott és mérlegelte amit mondtam. Láthatóan megkönnyebbült amikor megszólalt:
-Rosszul éreztem magam azért amit tettem. Először könnyedén vettem, szinte viccnek. Azután gyorsan tudatosult bennem hogy a saját öcsémet fogdosom olyan módon ahogyan nem lenne szabad. Úgy éreztem hogy benyomakodtam a személyes teredbe és olyasmire vettelek rá, amit nem akartál.
-Ne vedd a lelkedre! Először is én mentem bele, másodszor ki ne vágyna a figyelmedre? Csak időbe telt amíg tisztáztam az érzéseimet. -feleltem.
-Mit szólnál egy anyával közös, rágcsálással egybekötött családi moziesthez?
-Jó ötlet. Kérdezzük meg!
A nővérem vezetésével felmentünk a lépcsőn. Anya szobájának ajtaja csukva volt. Épp kopogni készültem, de a testvérem csak benyitott. Meg akartam jegyezni hogy anya talán egy kis magánéletre vágyik, de a nővérem arca kővé meredt. Követtem a pillantását anya ágy afelé és én is megdermedtem. Egy másodpercig elemeztük hogy mit is látunk, majd ugyanaz a kérdés robbant ki belőlünk:
-Mit csinálsz a péniszemmel?
Anya abbahagyta a gipsz hímvessző mozgatását a hüvelyében és döbbenten elejtette. Először rám, majd a nővéremre nézett.
-Ő volt a modelled? -kérdezte hitetlenkedve.
A nővérem csak állt bénultan és túl sok gondolat keringett a fejében ahhoz, hogy egyet is meg tudjon szóban fogalmazni. Anyának viszont sikerült egyet, ami mindhármunkban közös volt:
-Istenem...ezek szerint amivel maszturbáltam, az… -függőben hagyta a mondatot, de mindnyájan tudtuk a befejezést.
-Egyáltalán miért használod az én dolgaimat? Nem tudnál venni magadnak mint akármelyik másik nő? -találta meg végre a nővérem a hangját.
-Nem terveztem...csak megláttam.. olyan szép és kemény volt…. nem kárhoztathatsz azért, mert megakadt rajta a szemem!
-De magadba is kellett nyomni?
-Jó, egy kicsit elszaladtam...de hidd el hogy ha tudtam volna hogy a saját fiamé, sohasem használtam volna így!
Én elkezdtem szédülni és elvesztettem a társalgásuk fonalát. A vége az lett, hogy egyiküknek sem kellett a gipsz-pénisz. Anya kidobta a szemétbe, a nővérem pedig kivonult és közben azon puffogott hogy újat kell készítenie. Követtem a szobájába és felajánlottam a segítségemet. Az első eset alapján kicsit aggódott, de biztosítottam arról hogy ha azt sikerült megbeszélnünk, akkor ez már nem probléma.
***
Az anyai kebleiről készített másolat a nővérem szobájában volt amikor megjelentem a második alkalomra.
-Olyasmit akarsz nézni mint a legutóbb, vagy inkább azt bámulod? -kérdezte ugratva a testvérem.
-A legutóbbi megteszi. Azt viszont el kell ismerned, hogy a korához képest szép mellei vannak.
-Tetszik anya melle?
-Miért ne? Attól eltekintve persze hogy ő anya. Ha csak az utcán sétálva látnám, biztosan megfordulnék utána.
-Szerintem ezt mondd el neki is. Le lesz nyűgözve!
-Jó. Ha legközelebb egy vele folytatott beszélgetésemben felmerülnek a mellei majd megemlítem hogy nagyszerűek.
-Talán meg kellene neki mondanom hogy hozza fel. 
Ekkorra már levetkőztem és hanyatt dőltem a kerti székben. A nővérem kenni kezdte a merev hímvesszőmet vazelinnel. Az anya kebleiről beszélgetés miatt eleve hajszálnyira voltam az elélvezéstől és a nővérem simogató mozdulatai voltak az utolsó csepp a pohárban. A spermám a kezére és a pólójára fröccsent. Felemelte a kezét és a pólóján terjengő foltra nézett.
-Jézusom...nem is figyeltem, csak kentelek… Most oda a projektem!-mondta.
-Nem, nem…. nekem kell bocsánatot kérnem. Én vesztettem el az önkontrollomat. Az én hibám, nem a tied. Még megoldható, ha akarod!
A nővérem pólóján a spermám virított, a TV-ben pornó ment és anya melleinek gipszlenyomata ott volt előttem….minden megvolt amitől merev tudtam maradni.
-Biztos? Nem érzed magad ettől kellemetlenül?
-Ahogy már mondtam: te egy nő vagy és nekem minden érintés jól esik. Ajándék lónak ne nézd a fogát ugyebár. Igazából meg kellene neked köszönnem!
A nővérem elkezdte a gipszet a merev hímtagom köré tapasztani és azt mondat:
-Tényleg? Igazából a maga módján élvezetes volt ahogy lüktetett a kezemben. Talán nekem kellene megköszönnem.
Tetszett a nővérem előtt elővett hímvesszőm érzése. Felszabadító volt annak tudata, hogy nem zavarja az erekcióm előtte. Vagy inkább miatta.
-Örülök hogy mindketten hasonlóan érzünk ezzel kapcsolatban.
-Nem hiszem hogy bármi különösebb rossz lenne ilyen élmény megosztásával. Nem zavar hogy felizgulsz. Igazából büszkévé is tesz. -mondta a nővérem.
Egy ideig ültünk és pornót néztünk. Közben a testvérem gyakran az órájára pillantott. Egyszer csak rám nézett és azt mondta:
-Lenne egy kérésem!
-Mi az?
-Szeretném ha gipszlenyomatot készítenél rólam a combomtól a köldökömig, majd az arcomról.
Elakadt a lélegzetem pár másodpercre.
-Meztelenül? -kérdeztem.
-Aha… De anya nem tudhat róla! Már az is elég neki hogy megfogtam a péniszedet. Más sem hiányzik mint hogy rájöjjön hogy gipszet kentél szét a meztelen testemen.
Életemben nem voltam még így felizgulva. A dolgok gyorsan kezdtek egyre jobbra fordulni.
****
Amikor eljött az idő, a nővérem átjött a szobámba. Csak egy köpeny volt rajta. Letette a holmiját az asztalomra, leterített egy törölközőt az ágyamra, levette magáról a köpenyt és hanyatt feküdt a matracon. A haját kontyba fogta a feje tetején és nem volt rajta smink.
-Biztosan menni fog? -kérdezte.
-Azt hiszem. Kétszer már láttam hogyan csinálod.
Kezdetben csak az arcára bámultam, de azután a tekintetem lecsúszott a nyakára és a melleire. Minden olyan volt mint képzeltem. Majdnem olyan nagy volt mint anyáé, csak feszesebb és a bimbói sötétebbek és kisebbek. Még lejjebb néztem. A lábai által formált V-ben a szeméremdombja frissen borotvált és rózsaszínes volt.
-Ne izgulj fel túlságosan! Nem szeretnénk újabb balesetet! -mondta.
-Csakis vegytiszta szakmaiság. -ismételtem korábbi szavait.
-Kezdd az arcommal, utána jöhet a testem.
Bekentem az arcát vazelinnel, utána jött a gipsz. Két szívószáldarab segített az orránál lélegezni. Lenéztem a csupasz testére és számban összefutott a nyál. A vazelin hideg volt, ezért előbb hagytam felmelegedni a kezemben és csak utána kezdtem szétkenni sima bőrén. A hasán kezdtem, majd a combjain folytattam. A tétovázásomat észlelve emlékeztető (vagy sürgető?) jelleggel a kettő közt kimaradt területre mutatott. Amikor megérintettem a nagyajkait, mindketten megremegtünk. Először fogtam életemben puncit és ez szebb volt mint bármelyik másik, képen látott. A nővérem szeméremajkai kicsit szétnyíltak és kikandikált közülük a csiklója. Legalább annyira fel lehetett izgulva mint én. Kis körökben simogatni kezdtem a csiklóját. A teste érezhetően remegni kezdett miközben így dolgoztam rajta. A csípőmozgása egyre vadabb lett, míg egyszer csak fel nem kapta a kezét. Azt hittem hogy az én kezemet megfogva meg akar állítani, de ehelyett megragadta a férfiasságomat a nadrágomon keresztül. Két mozdulatommal később mellkasa vadul remegni kezdett, de a maszkja nem mozdult. Közben olyan erővel szorított hogy azt hittem letépi a nadrágom elejét. A szívószálakon keresztül végül sóhaj tört elő és közben elfojtott nyögés hallatszott. 
A hímtagomat viszont utána sem eresztette. Még egy kis vazelint kentem a puncijára, majd felvittem a gipszet a kívánt részre. Gondoltam hogy ekkor már csak elenged, de tévedtem. A szabad kezével a keble felé intett és a szorító kezével élénken verni kezdett. Lefejtettem magamról a kezét egy pillanatra, amíg előhalásztam a péniszemet, majd visszatettem a kezét. Folytatta a kielégítésemet és közben a mellét cirógatta. Másodpercek alatt elélveztem és spermám beborította a tökéletes kebleket. “Köszönöm!”-nek tűnő hümmögő hangot hallatott miközben tisztára töröltem a mellkasát.
Hozzászólások
További hozzászólások »
fenotrin ·
Két újabb szexképregény (Játszadozó feleségek , Tűk és csipeszek) és egy újabb horror képes történet (Bevezető kurzus) tölthető le: https://fenotrin976201909.wordpress.com/2019/12/23/kepes-tortenetek-es-kepsorozatok vagy https://fenotrin.blog.hu/2019/12/23/kepes_tortenetek_es_kepsorozatok

tlalax ·
Letölthető 1300 oldalnyi erotikus horrormese egyetlen PDF-ben:
https://yadi.sk/i/UJWG9XRh1P_w7w

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: