Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Lények az Alfa Centauriból

           LÉNYEK AZ ALFA CENTAURIBÓL
 
 
A vegták a szomszédos galaxis Vegta bolygólyán éltek.  Felfoghatalan fejlettségben szinte sok sok évezredekkel megelőzték tudásban más világegyetemi lényeket. Ők sokukról tudtak, de sok dologban még ők is kiváncsiak voltak, most is  térugrásos űrhajójukban utaztak egy nagyon különleges világ felé.   Ugyanis nagyon elképesztő dolgokat hallottak tudósaiktól az ottani  isteni képességű lényekről.  A vegták kicsiny olyan 60cm nagyságú csúnya madárszerű élőlények .  Volt hangi kommunikációjuk, de inkább gondolatküldéssel "telepátiával" tartották a kapcsolatot egymással,   testi szerveikkel, na meg a gépeikkel is.  Na most elérkeztek nagyon rövid idő alatt  az Alfa Centauri szomszéd galaxisába, annak is  a különleges  bolygójához, és beálltak köré pásztázni.  Már mindent tudtak róla, pár perc alatt befogtak két bolygólakót. 
Az extra élethű monitoraikon  ott állt előttük  a két lény,   pedig csak a térmonitor kivetítese által.   A szaporodási csodatudásukat vizsgálták elsősorban.   A vegták ugyanis  pici konkrét testdarabkájukat otthon beteszik a keltetőbe, kiadják a gépnek a telepatikus parancsot, és a csodamasinájuk  felépit, létrehoz egy pici vegtát akit utána nevelgetnek. Az egyik vegta most az űrhajóban épp kiadta testének a parancsot, hogy
- emésztés ! ,  és a teste elkezdte emészteni az előbb a csőrén át bevitt élelemdarabkákat.
Igy ment ez náluk minden életfunkciójukban.
A kiválasztott  jó kisérleti alanynak tartott hím egyedet befogták, és teleportálással felhozták az űrhajóba.
A lény óriásinak tünt, szörnyű csápjaival ijedten hadonászott, hogy most miért került ide fel, meg ki, meg hogyan csinálta ezt vele. Azonnal ugrott, kapcsolatba lépett vele (persze telepatikus úton)
két vegta.  
   - - Barátaid vagyunk, tudományos célból jöttunk   ide hozzátok.  Irdatlan messziről jöttünk a szomszédos galaxisból. Ne félj csak kérdezni fogunk. Maradj  nyugodt, visszaviszünk!
-- Jajj, mi ez, ne bántsatok mindent elmondok !
Válaszolt a torz, csápos, szőrös gömbfejű lény hangi információ módszerével.
--Kik vagytok ti, mondd, hogy mi is megértsük,
hogyan kerültetek erre a bolygóra? - kezdte a faggatást  az egyik madár, és merengve nézte a nagy ablakon át  a kicsiny kék bolygót.
-- Emberek vagyunk, úgy két millio éve tudunk  magunkról, sok élőlény él nálunk, de a fejlettek és legokosabbak mi lettünk.  Vannak űrhajóink de a
Marstól messzebbre, nem jutottunk, nem is baj.
-- Mi vegták, meg az általunk ismert más világegyetemi lények,  önmagunkat vezéreljük  minden  testi vegetativ folyamatunkban. Viszont tirólatok az hirlik  hogy írányítva vagytok.
-- Dehogyis,... én is például azt csinálom amit akarok....!      
- - Nem erre értettük, hanem  ti szaporodáskor azt sem tudjátok hogyan állítódik elő  a mikronnyi szaporitósejtetek...
-- Hát,.. igen nálunk hímeknél tényleg nem tudjuk, hogyan kovácsolódik az a pár mikronos ivarsejt, pláne nem tudjuk mi, vagy ki irányitja ennek a gyártási műveletét. Igen, mi emberek, a vese, máj, vagy gyomorműködésünket sem irányitjuk, magától megy, valami ezt megoldja helyettünk...
--Éppen ezért kerestünk meg titeket, mert ez  óriási nagy csoda hogy testetek erre képes. De egy kicsit aggaszt minket hogy nagy irányítás alatt vagytok. Ez veszélyes is lehet. 
--Ha már kérdeztetek,   kedves   Ufó  Centauri madárkák, elmondom az ezzel kapcsolatos saját tudásomat,  morfondirozásomat...
"A himivarsejtünk  (ami 40 mikronnyi méretű,) sejtmagjában abban pirinyóban... , még ennél is kisebb dolgok vannak.   Kromoszóma?   Abban is még kisebbek a gének.Ami majd meghatározza a sejtek szaporodásakor hogy milyen nagyra nőljön a kezünk, lábunk stb.  Ez egy óriási tudás, ez egy kolosszális csoda. Ezt hogy tudjuk, mi emberek,  megcsinálni?    Sehogy sem tudjuk.    Azt sem tudjuk hogyan, és mitől működünk.    Az a gén, pirinyó-pirinyó  tört része méretű valami, szinte isteni tudással rendelkezik!    Na de álljunk meg. Hogy lehet ez?  Hiszen ezt a mi emberi testünk, szervezetünk állitotta elő!!  Tehát mi emberek a testünkkel csináljuk a  "picimikronnyi"  isteni tudású géneket, kromoszómákat, úgy, hogy nem is tudjuk hogy csináltuk.  Sőt, lefelé haladva, azt sem tudjuk miből áll. De akkor ki tudja ezt? Saját testünk előállitó folyamatait nem mi vezéreljük! Kívülről vezérlik?  Ki ennek a kicsike géneknek, az ura?... Na most segithettek nekünk Centaurisok.   Mi az ami minket belül irányít ?... 
A vegták lemerevedtek,  ha lenne arcuk a madár- képűeknek, elsápadtak volna.  Még a telepatikus válaszuk is csak nagyon lassan jött, ilyet még nem  hallottak és nem tapasztaltak.   (Telepátiájuk azért volt tökéletes, mert nem kellettek szavak, minden gondolatot, nűanszot, értett aki küldte, és aki kapta. Legyen az a lény egy felfoghatatlanul távoli galaxis  bármily életformájú lakója) 
Az Alfa Centauriból érkezettek zártan tanácskoztak, ilyenkor az emberünk nem hallotta gondolataikat.   A nagy kék madár "megszólalt. "
--Te ember, be kell állnod a bioelemzőnkbe!  Ez pontosan elemzi minden életfunkciódat. Ne félj!
Az ember kicsit töprengett és igy szólt: 
-- Legyen. Tudjuk már meg végre mik és kik vagyunk mi emberek !!!!... és beállt a masinába. 
Furcsa hangok, videojelek után , egy szinkavalkádos kriksz-krax jejent meg "monitoru-
kon...   A kék madárlény nézte, csodálkozott és" "megszólalt".   
-- Ti emberek,  egy tökéletes beprogramozott  élettartamú, önfenntartó  biogépek vagytok. Rettegjen a világegyetem, mert jöttök, jönni fogtok !!!!....... 
 
* Csörgött az ébresztőm,  nyújtóztam és    lassan felébredtem.... *
 
                        (mihálylaci2021) 
 
Hasonló történetek
3198
Hirtelen valami megmagyarázhatatlan Erő suhant végig rajta. Valami mély, sötét, csábító. Ekkor rájött, milyen könnyű volt megölni Rainost, egy fegyvertelen embert. Ilyen a Sötét Oldal, mely most hívogatta. De Kéler nem törődött vele. Inkább apja emlékére koncentrált, aki most már békében nyugodhatott. Elűzte lelkéből a gonoszt, a bosszú beteljesülésével a sötétség átjárta, majd elhagyta. Azonban most már tudta, hogy ha nem vigyáz, őt is könnyedén elcsábíthatja a Sötét Oldal...
2925
Újabb gombok megnyomásával háromdimenziós formába öntöttem a csillagtérképet, majd szakszerűen ráközelített az egyik sekktorra. A képernyő közepétől nem messze a féregjárat tűnt fel, ettől pedig pár centire csupán a Voyager és a másik három hajó kicsinyített képe. Mind a négy objektum sárga szögletes zárójelhez hasonló jelképben volt elhelyezve. A zárójelek bal oldalán pedig általános adatok futottak...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: