Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Képzeletben utazzunk el az Államokba egy különleges helyszínre és eseményre.
Friss hozzászólások
Éva596: Kedves Szakállas! Ezért a nag...
2024-09-15 16:04
Szakállas: Az egyik legjobb történet azok...
2024-09-15 15:06
Éva596: Nem árulhatom el, de csak neke...
2024-09-14 12:11
zsolt1122: Kedves Éva remélem lesz folyta...
2024-09-14 09:05
laci78: hűűűű, hát nagyon köszi
2024-09-14 08:14
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Larina krematóriuma

Larina temetkezési vállalkozása egy csendes félreeső helyen állt az erdő szélén távol a kíváncsi szemektől.A céget nemrég örökölte az apjától.A kis amerikai vállalkozás arról volt híres,hogy bármilyen szokatlan kérést képes volt teljesíteni.Erre minden eszköz, berendezés biztosított volt,még egy önálló krematóriummal is rendelkeztek.Az iroda egy ideje alig vonzotta az ügyfeleket.Az idők változtak az emberek inkább a városi modern cégeket választották.Larina élete munka nélkül és reménytelenül telt.Ráadásul a tél enyhe volt csak kevesen haltak meg.Egy ronda,esős napon irodájában a számítógépénél ült éppen a  bevételeket és kiadásokat tanulmányozta.Az adatok lesújtóak voltak.A vállalkozás lassan de biztosan haldoklott.A nőt a sírás kerülgette amikor váratlanul kopogtattak az irodája ajtaján.
-Igen,tessék-mondta.Azzal gyorsan összeszedte magát.
Egyetlen ügyintézője nyitott be az ajtón a gyönyörű Paisley.
-Ne haragudj a zavarásért,de egy fiatalember szeretne veled beszélni.Hiába mondtam neki,hogy velem is mindent teljeskörűen eltud intézni.Ő ragaszkodik ahhoz,hogy  csak és kizárólag a tulajdonossal szeretne beszélni.
-Rendben küldd be!-válaszolta,baljós előérzete támadt.
A fiatalember bement az irodába és bezárta maga mögött az ajtót.A fickó magas volt és jóképű.Drága fekete öltöny volt rajta a jobb kezében aktatáskát szorongatott.A szemei mélyen a nő lelkébe fúródtak.
Larina kezet nyújtott.
-Larina vagyok a vállalkozás vezetője.Foglalj helyet.Teát esetleg kávét?
A srácot lenyűgözte a nő szépsége nem így képzelte el a temetkezési vállalkozókat.A hölgy a harmincas évei közepén járhatott alacsony,karcsú volt,fekete hajjal,nagy műmellekkel.A finom parfüm illata izgatni kezdte.Boldogan csúsztatta tenyerét a puha női kézbe.Leült az aktatáskát maga mellé tette a földre.
-Nem kérek semmit köszönöm szépen.A nevem Martin.Örülök,hogy megismerhetlek.Egy különleges ajánlatom van számodra.Egy millió dollárt adok neked ha teljesíted a különleges kívánságomat.
A nő szeme felcsillant,a pénz hatalmas megkönnyebbülést jelentene számára de a konkrét feltételek nélkül nem válaszolhatott.
-Mi lenne az ajánlat?-Kérdezte hidegen.
Martin mély levegőt vett mielőtt folytatta volna.
-Élve kellene elégetned a krematóriumban utána pedig szétkellene szórni a hamvaimat az erdőben.
A szoba megdermedt egy pillanatra.Larina meghökkent,próbálta felfogni a hallottakat. A kérés szörnyű,undorító ráadásul törvénytelen volt.
-Ez őrültség miért tennék ilyet?
-Ez elég meggyőző érv azt hiszem.-Martin felvette az aktatáskát földről,az asztalra tette,kinyitotta majd Larina felé fordította a pénzzel teli táskát.
A nő gondolkodóba esett ez az őrült tényleg komolyan gondolja amit mond,egyáltalán nem viccel.
-Jó rendben tegyük fel megteszem amit kérsz a rokonaid és a barátaid kerestetni fognak.Hamar rájönnek,hogy nálam jártál utoljára,mégis mit fogok mondani a rendőrségnek.
-Emiatt nem kell aggódnod.Nincsenek élő rokonaim,a barátaimnak pedig majd azt mondom kolostorba vonulok ahol új életet kezdek.Megfogom őket kérni ne is keressenek.-jelentette ki a fiatalember.
-Jó de miért?Miért kell ezt tenned?Előtted az élet.-kérdezte a megdöbbent Larina.
-Fiatalon szeretnék meghalni erősen,izmosan.Előbb vagy utóbb mind meghalunk.De ezt te tudod a legjobban.
Larina habozott de végül a pénz és Martin szavai meggyőzték.
-Rendben megteszem amit kérsz.Legyél itt három nap múlva este fél tízkor,az épület előcsarnokában foglak várni.Addig mindent megszervezek.Hozd magaddal a pénzt és ebben az öltönyben gyere.-Azzal Larina felállt és elköszönt Martintól.


A következő napok lassan teltek.Martin felmondott a munkahelyén.Albérletét megszüntette,ruháit,személyes tárgyait szétosztotta barátai között.Mindenkinek azt híresztelte kolostorba vonul személyes okok miatt.Az egyik szegény barátja miután alaposan felpakolt Martin cuccaiból megjegyezte,bárcsak több ismerőse választaná a kolostori életet .Utolsó előtti földi napján este egy ázsiai escort lányt rendelt házhoz.Végigszeretkezték az egész éjszakát.
Larina ezalatt embereivel készítetett egy egyszerű fából készült koporsót.A fedélre ahol Martin feje fog kerülni öt kis lyukat furatott,hogy azon keresztül áramolhasson be a levegő a koporsóba.Azt tervezte miután bezárja Martint a koporsóba hagy neki időt hátha meggondolja magát.


Végül eljött a hamvasztás napja.A hold eltakarta az eget.Martin tíz percet késett.A vállalkozás épülete előtt parkolt le.Abban az öltönyben volt amiben a múltkor,a pénzt természetesen magával hozta.A kocsi kulcsait magával vitte arra gondolt ajándékba odaadja a nőnek a nemrég vásárolt autót.Larina már tűkön ült az előcsarnokban.
-Hol voltál idáig?Azt hittem csak szórakozol velem és nem jössz el.Ciki lenne lekésni a saját hamvasztásodat-kérte számon viccesen a fiatalembert.
-Bocsáss meg,nagy volt a forgalom.Tele vannak bulizni induló emberekkel az utak.Nem mertem gyorsan jönni.Nem szeretnék autóbalesetben meghalni.
-Jó mindegy a lényeg,hogy itt vagy.Kövess.
A nő sokkal szexisebb volt mint napokkal ezelőtt.Fekete blézert,fehér topot,fekete miniszoknyát viselt.Az alkalomhoz illő ünnepélyes szettet vett fel a mai napra.
Végigvonultak a folyosókon majd átvonultak egy koporsókkal teli hatalmas termen.Hamarosan elértek a krematóriumhoz.A krematóriumot hamu és füst illata lengte be.
Ahogy beléptek velük szemben volt halottégető.Minden gondosan elő volt készítve.Görgős futószalagon a koporsó várta áldozatát.Csak egy gombnyomás kellett,hogy eltűnjön az égetőben.A terem egyik sarkában egyetlen szék árválkodott.Mellette a padlón dísztelen urna volt.
-Elmondom mi  lesz a program.Ha készen állsz szépen befekszel a koporsóba.Én rádzárom a fedelet.Kapsz  tizenöt percet amíg meggondolhatod magadat.Ha úgy döntessz mégsem akarsz meghalni akkor szólsz nekem,kiengedlek,visszaadom a pénzedet és elfelejtjük egymást.Amennyiben csendben maradsz azt beleegyezésnek veszem és megteszem azt amiben megállapodtunk.-szólalt meg határozottan Larina.
- Jó,rendben.Legyen így.Tessék itt a pénzed.Plussz megkapod a kocsimat is.Nekem úgysem lesz már rá szükségem.Még valami eszembe jutott.
-Mi lenne az?Egy utolsó kívánság?-búgta Larina.
-Meztelenül akarok a koporsóba feküdni.Túl értékes az öltönyöm,sajnálnám ha így pusztulna el.Kérlek add oda valamelyik segélyszervezetnek.
-Rendben megteszem.-válaszolta a nő akinek kezdett egyre szimpatikusabbá válni a fiatalember.Kezdte sajnálni azt amit tenni fog.
Martin meztelenre vetkőzött és befeküdt a koporsóba.A halottdoboz kényelmetlen és hideg volt.Larina rácsukta a  fedelet és több helyen zárakkal lezárta a koporsót.Elsétált a pénzzel és a kocsi kulcsával az irodájába.A pénztől kimondhatatlanul boldognak érezte magát.A kocsinak viszont nem örült túlságosan mivel plussz gondot jelentett neki a megsemmisítése.


Közben Martin magányosan gondolkodott a szűk helyen ,szinte teljes sötétségben.A fedél lyukain keresztül szűrödött csak be minimális fény.Az utolsó kívánságon kattogott egyfolytában az agya.Mély csend vette hirtelen körül.
-Larina?Larina itt vagy?-senki nem válaszolt neki.
Pánikban tört ki.Gyötrő gondolata támadt.Larina lelépett a pénzzel őt pedig itthagyta szomjan-és éhenhalni.
Larina!Larina!Larina!-üvöltötte a koporsó mélyéről kétségbeesetten.Ütni kezdte a fedelet de az állta a sarat és nem nyílt ki.Ekkor még erősebben ütötte a fedelet.Mindhiába.
-Mit kiabálsz?Csak ketten vagyunk itt.Senki nem hallja a kiabálásodat!-szidta le Martint Larina a helyiségbe visszaérve.
-Ne haragudj.Azt hittem itthagytál.Szeretném ha teljesítenéd az utolsó kívánságomat.
-Mégis mit szeretnél?Ide figyelj ha kinyitom a koporsódat és kijössz onnét akkor jobban teszed ha hazamész.
-Nem,nem állt szándékomban kijönni innét.Arra szeretnélek megkérni ülj a koporsómra és kezdjünk el együtt masztizni.
Totál őrült ez volt a nő legelső gondolata.Semmiképpen sem volt hajlandó magához nyúlni egy idegen férfi előtt bármennyire is szimpatikus neki.
-Larina kérlek,könyörgöm ez az utolsó kívánságom.Amióta megláttalak csak te jársz az eszemben-rimánkodott a srác aki tudta mit kell mondania a nőnek,hogy teljesítse utolsó akaratát.
-Jó tudod mit legyen!-válaszolta halkan a nő.Jól estek neki Martin szavai és amúgy sem hagy neki lehetőséget arra,hogy bárkinek elmondja az itt történteket.
Levette a mini szoknyáját,kilépett fekete tangájából.
Ahogy felült a koporsóra kényelmetlen érzés töltötte el.
Az öt lyukon keresztül Martin figyelte őt alulról.Premier plánba láthatott mindent.Az egész szituáció groteszk és szürreális volt.Keze lassan lefelé siklott és magához nyúlt.Közben Martin farka merevedni kezdett lassan aztán egyre gyorsabban kezdte el húzogatni a bőrt.A terem fülledtté vált.A két test mozdulatai egy ritmusra jártak.Egyszerre élveztek el.Martin a spermáit az álláig lövellte ki.Majdnem sikerült kilőnie őket a kis lyukakon keresztül.Odabent mindent sperma borított.Larina levegő után kapkodva feküdt el a koporsón,bent Martin pihegett.


-Itt az idő.- szólalt meg nagy nehezen a nő.Azzal leszállt a ládáról és felöltözött.
-Ne várj valamit mondanom kell!-kérlelte a fiatalember.
-Elég volt!Nincs időhúzás megkapod amiért jöttél.-Larina az égető mellé lépett ,megnyomott egy gombot és a koporsót elnyelte kemence.A hatalom érzése teljesen megrészegítette.Nem volt visszaút.Ezután rácsapta a krematorium ajtaját Martinra.A nő rendkívül kegyetlen oldalát mutatta mivel perceket várt,nem indította be  egyből a gépet.Martin mostanra teljes sötétségben találta magát,rettegett.Az időérzéke felborult.Larina megint itthagyta?
Nem sokáig tudott ezen gondolkodni Larina hirtelen beindította a gépet.A krematórium fúvókáiból lángok csaptak ki.Villámgyorsan meggyújtották a koporsót.Martin ösztönösen összehúzta magát de nem volt hová menekülnie.A lángok hamar felfalták a testét.Eleinte nem érzett fájdalmat de gyorsan változott az állapota és csontjáig hatolt a kín.Velőtrázó sikolyai betöltötték a teret.A több ezer fokos hőség és a lángok nem kegyelmeztek.Odakint Larina hallotta Martin kiáltásait amik sajnálatára hamar elhalkultak.Amikor végzett a gép csak a hamu és a csontmaradványok  maradtak Martinból.Larina összeszedte a maradványokat és szétzúzta őket.Miután ezzel is végzett a port az urnába töltötte.Az erdőbe sétált és szétszórta az urna tartalmát ahogy Martin kérte.


A pénzt később Larina okosan használta fel.Modernizálta a vállalkozást így az gyorsan fellendült.Rossznyelvek szerint ezzel az új nem éppen szokványos szolgáltatással bővítette a cég szolgáltatásainak körét.Ezzel újabb milliókat keresett így feltudta vásárolni az összes konkurens városi céget.


 


 


 


 


 


 


 

Hasonló történetek
10282
Ekkor egy vastag asztalt állítottak föl. A két lányt levették a póznáról levetkőztették és olajjal kenték be. Az asztalra kötözték őket egymás mellé. Fejük egymás mellett volt. Az ősz törzsfőnök az asztal mellé lépett. Végigsimította a két fiatal izmos testet...
7442
Egy decemberi éjszakán becsípve kullogtam haza, olyan éjfél körül... a barátnőm Emese volt aki hazavitt, nem hagyta hogy többet igyak. Ezt csak elmesélésből tudom, mert nem voltam magamnál teljesen...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: