Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Lány és Fiú

Egyszer, nagyon régen, talán meg sem történt, de mégis volt valami ehhez hasonló mese, élt egy tündérleány, Mimirilla. Ő volt az első tündér a bolygón, még mikor pár nappal a teremtő 6 napos munkája után éppen csak kezdett kifejlődni a bolygónk, élt ez a tündér. Mivel az első ő volt, rengeteg dolgot adott neki a sors: Gondoznia kellett az eget, hogy ne fakuljon meg a kéksége, a virágoknak illatot kellett adnia, a füvet és a fát zölden és oxigéndúsan kellett tartania...és még sok egyéb nehéz munkája volt...
Dehát ennyi nehéz munkát nem lehet egyedül végezni, háát gondolta, megkéri az Istent, hogy adjon neki egy társat:
- Istenem, ha hallasz, adj valami tanácsot; hogyan tudnám könnyebben végezni a földönvégzendő munkámat?

Ekkor megdörgött az ég, és óriási szikrák és villámok között, megszólalat az Isten:
- Miért hívtál lányom?- mennydörögte az Úr...
- Nehéz nekem, ez az egész napos munka, mindennnap virágok, fák, állatok, élőlények, még amit t teremtettél... nem tudnál segíteni?
- Persze, persze...a munkád, a segítséged megteremteni elkövetkezendő világunkat...a megoldás csak annyi, kell neked egy társ, aki segít...
- Pontosan én is erre gondoltam! Tudnál nekem készíteni egy társat? Úgy, ahogy engem is teremtettél???
- Sajnos nem, lányom! De te igen!Most teremtettem egy világot, egy egész univerzumot, elfáradtam....pihennem kell...sajnálom, nincs már több energiám, de ha okos kis tündér vagy, neked sikerülnie kell!!!
- Rendben, végülis nem várhatom el tőled, Uram, hogy mindig segíts, pihenj csak, mejd én ápollak, ha kéred...- Mondta Mimirilla leplezetlen csalódottsággal. - Szólj ha bármi kell..!

*****

Teltek a hetek, hónapok, évek és Mimirilla egyre gyengült, a folyamatos munkában... Nem bírta, úgy érezte, most "okos tündérke" lesz és készít magának egy segítőt, egy második embert.
Fogott hát bársonyt, ebből lett a bőre, egy darab húst kivágott magából, ebből lett a teste, két égszínkék gyémántból a szeme, rubintból az ajkai és felkunkorított selyemszálból a haja... Ő lett a világon az elő ember, egy nő... a neve: Lány...
Hatalmas fényesség közepette elkészült, Mimirilla nagyon örült, mikor végre megérkezett az életbe...

Lány először kinyitotta égszínkék szemeit, és körbe forgatta, hogy mindent megláthasson, haja csak úgy lobogott, mikor megfordította fejét. Mikor meglátta tündéranyát, meglepettem félre bólintotta a fejét és elcsodálkozott, mondani akart valamit, de nem tudott beszélni... mikor megmozdította, szóra nyitotta ajkait, és érezte, hogy él, hogy mozog egy tagja gyorsan a szájához kapott. Mikor érezte, hogy bőre is hozzáért a szájához, mégjobban meglepődött és elnevette magát. Ettől aztán végképp megijedt, és megrázkódott...

Mimirilla odament hozzá és átkarolta, megijedt ugyan, de mikor érezte a tündér szívének dobogását és az ölelés jóleső melegét, megynugodott és visszaölelt. Anyja boldogan nézte művét és elcsodálkozott...:
- Szóval, ha Istenem csinált volna, ugyanilyen jól sikerültél volna?Vajon megcsinált volna egyáltalán? De ez most nem fontos, Lány, üdvözöllek itt, én vagyok a mamád.. én teremtettelek, nagyon szép lettél...jobban talán nem is sikerülhettél volna! - mindkettejük szeme csiloogott az örömtől...még Lányé is, pedig azt sem tudta miről beszél az anyja.
- Szi...szi..szia. a..anyu! - Szólalt meg bizonytalanul és eltűnődött, azon, hogy mit csinál, mi ez a fura bizsergés a szájában és a torkában?? megszólalt!! Csak akkor tudatosult benne, hogy mit csinált.
- A...Anyu! Mi...iii..mi e...z??
- beszélsz gyönyörűségem, beszélsz, úgy ahogyan én, csak még akadozol, de már egész jól megy!! gratulálok!
- E..ez mi...iii?- mutatott rá testére.
- Ez a te tested. ebbe tettem a lelkedet, és még sok szervedet, érzed, mikor ez csinálod,- jó mélyet sóhajtott, mutatva lányának a légzés "művészetét"- hogy bizsereg a melled és a torkod?
- Ii..ggen..igen érrr..ze..mm.- majd ő is sóhajtott. - Ez naggy..gyon jól ess....ssi...k...

Mimirilla átkaroolta gyermekét, majd legyintett ujjával és csillagporos, sötét, feketés, kék ég jött le, beesteledett...
- Most menjünk aludni, Lány.
- Jjj..jjó! - Utoljára megpuszilta kislányát és elmentek aludni.

******

Újjabb napok, hetek, hónapok teltek el és Mimirila sikeresen folyékonyan megtanította beszélni lányát. Lány már olyan tisztán beszélt, hogy az már gyönyörűséges volt...A madarak sem csiripeltek szebben az ő beszédénél.
Isten a magányt nem szűntette meg végérvényesen hiszen...
(folytatása következik)
Hasonló történetek
3307
Megálltak és füleltek. Qwâmbii nem hallott semmit. Akárhogy fülelt csak a szélben lengedező ágak leveleinek zörgését hallotta. Ennek ellenére csöndben maradt, hátha a mágusnak jobb a füle. Horiq lassan leguggolt. Qwâmbii utánozta. Hosszú perceket töltöttek így, de nem láttak, és nem hallottak semmit.
- Észrevettek minket! - mondta Horiq gondterhelt arccal - Elvesztünk!
Ahogy ezt kimondta felállt. Abban a pillanatban repült a nyílvessző. A mágus botját találta el. A vashegy...
3852
Már több mint háromezer éve vége az Istenek Háborújának. Orudzaburt elpusztították és újra megkezdődhetett a béke kora. Az élet virágzott, a kontinensen áldott béke honolt: felvirágzott ismét a kultúra, a művészetek, s a mindent átható mágia ismét új követőket talált.
Amikor már az élet kezdett visszatérni a mindennapi, megszokott medrébe, s a legöregebbek is csak alig-alig mesélgettek arról a háborúról, amit mindenki igyekezett mihamarabb elfelejteni, hirtelen megkezdődött a Káosz...
Hozzászólások
További hozzászólások »
andeyspears ·
Kösy Whym!
Ez jól esett... Viszont igazad van abban, hogy szóismétlésen buktam le! A magyartanárom is folyton ezzel rágja a fülemet!!:) :angry: Oké, oké..kicsit tényleg csöpöögősre mentem...ezért esett nehezemre a II. részt is beküldeni! Majd nézd meg! Ott sajnos megkell válnunk egy szereplőtől és hozni helyette egy újat...de aki rossz aki jó hír ként értelmezi, közlöm: 5 részig szeretnék elmenni!(minimum!) :grinning: :yum:
Úgyhogy drukkoljatok, ha kérheztem!!!
Nagyn kösy, ha valaki olvasná...és ha kérhetem, mindneki szóljon hozzá..mert szeretném tudni; kibvnew él még a hit a csodák iránt és ha él, kifejezi-e azt...!?
még1szer kössz:andey

Amina ·
nincs szívem szavazni...... mennyi idős vagy? eza beszélni tanulós egy kicsit túlzás volt...... de ráléptél a fejlőrés útjára, ez is valami:) kezdet :innocent:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: