Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Különleges perverzió 1.rész

Józsival ismét találkoztunk pár nap szünet után.
Nálunk sikerült megoldani a találkozót, itt nem volt itthon senki!
Már a teraszon ülve vártam, hogy végre ideérjen kocsival és jött is, ahogy megbeszéltük!
Rögtön behívtam a lakásba és megkínáltam egy kis üdítővel.
Mi újság feléd?
Semmi különös unalmasan telnek a napok! És veled?
Velem se, sok a munka stb.
De üljünk le ne itt beszélgessünk, gyere erre van a szobám!
Oké, de nem beszélgetni jöttem. ;)
Kis perverz!
Ahogy beértünk a szobába már állt a faszom, mint a cövek.
De még nem akartam belevágni a közepébe.
Büntetni akartam őt a beszólása miatt azzal, hogy húzom az agyát! Már 4szer igazította a nadrágját, hagy szenvedjen még egy kicsit!
És a múltkoriról mit gondolsz? Még át se beszéltük!
Ja, igen, nagyon jó volt kár, hogy a hideg miatt ott nem tudtunk több mindent kipróbálni!
Miért mit szerettél volna?
Teljesen meztelenül látni téged.
Ma lesz rá lehetőséged.
Nagyon remélem, sok mindent ki akarok próbálni.
Például?
Egyszerre szopjuk egymást.
69? :D
Olyasmi csak oldalt fekve.
Értem, hát ennek se lesz akadálya. A múltkori szopás hogy tetszett?
Isteni volt, még senki nem szopott le így! Akkorát élveztem mint még soha.
Ennek örülök.
Kezdtem úgy érezni hogy eleget húztam az agyát és épp rá is akartam térni a lényegre de megelőzött!
Viszont ahogy hazamentem megbántam a múltkorit!
Hogy?
Hogy nem mentem bele többe!
Hogy többe?
Te mondtad hogy ahova pacsi oda puszi!
Ja igen de nem baj úgyis végig még a popsid izgattam csak megdugni akartam de ahhoz úgyis még korai!
Hát igen de ezzel én is így voltam amikor a faszommal dörzsöltem az ánuszod majdnem becsúsztattam!
Éreztem ne aggódj! De lehet nem is bántam volna!
Ezt vegyem igennek?
Ezt vedd talánnak! Na de mára mit terveztél?
Rád bízom te vagy itthon! Ez a te napod!
Ohh nagyon köszönöm bébi. Akkor vetkőzz bébi segg csupaszra és feküdj fől az ágyamra ma véged lesz!
Nana azért nekem is jusson valami!
Fog hidd el jó sok nyögés!
És én vagyok kis perverz, te mi vagy?
Én? Egy perverz állat!
Azonnal elkezdtünk mind a ketten vetkőzni, mindent levetünk a zoknit a pólót mindent.
Egyből rámáztam és megcsókoltam! Legnagyobb meglepetésemre visszacsókolt pedig a múltkor még nem akart csókolózni!
Hevesen elkezdtünk nyelvezni ami irtó jól esett aztán elkezdtem a nyakát végigcsókolni amitől ívbe görbült a háta majd amikor a jobb mellére tévedtem jött is a jól megérdemelt első nyögés! Elkezdtem körözni a jobb majd a bal mellén is aztán végighúztam a nyelvem a hasán és nyelvesen belecsókoltam a köldökébe!
Szerencsére a hatás nem maradt el jött az általam annyira szeretett sóhaj és a apró remegés is amit ilyenkor már megszoktam!
Most direkt kínzol? Mindjárt szétszakad a faszom úgy áll te meg húzod az agyam?
Élvezed nem?
De nagyon is mindjárt beleörülök!
Akkor meg csend és inkább élvezd ki minden percét!
Oké.
A beszólása nyilván igaz volt kínzóm őt ezzel de ezt élvezem és ő is élvezi.
Folytattam utamat a szemérem dombjánál de a dákóját szépen kikerültem és haladtam lejjebb a combja belső felére amit mind a 2 oldalon végigborítottam csókokkal.
Végignyaltam a zacsiját és beszippantottam a 2 golyóját utána a golyók fölötti érzékeny pontra koncentrálva kezdtem el nyelvel nyalogatni de továbbra se nyúltam a faszához.
Megfordulnál?
Hmm?
Fordulj hajra kérlek!
Oké
Ahogy hasra fordult rögtön betérdeltem mellé és célba vettem a nyakát és a tarkóját! A hatás most sem maradt el a segge csak úgy ringott az élvezettől és olyanokat nyögött hogy én majdnem elélveztem!
Gyönyörű széles hátad van.
Aha bár jó lenne rágyúrni.
Úgy már nem is tetszene.
Eközben folytattam az utamat a nyelvemmel a háta felső részén eközben a jobb kezemmel a hátsóját gyúrtam! Majd az oldalához hajoltam és belecsókoltam a hónaljába ami áram ütés szerűen érhette őt mert csak egy áhhh hagyta el a száját! Ezen felbátorodva elidőztem ott egy kicsit aminek köszönhetően apró remegést sikerült kicsikarnom, majd hosszan végighúztam a nyelvem az oldalán!
Lentről felfelé végignyaltam a háta közepét ami egy újabb nyögést eredményezett így folytattam visszafelé is egészen a segge vágatáig ahol tölcsért formálva végignyaltam az egész seggét!
Persze így csak a 2 gömb részét tudtam nyalni az ánuszáig nem értem le de ez is meghozta a kellő hatást!
Pucsíts bébi most megkapod amit múltkor elmulasztottál!
Oké de dugni még nem szeretnék. Remélem megérted.
Persze.
Ahogy felemelkedett és bepucsitot rögtön kapott 1-1 puszit a gömbjei tetejére!
Nagyon jó segged van!
Köszi de ügye tudod hogy ma te se úszod me…...
Ebben a pillanatban akadt belé a szó mert szabályosan belesmároltam az ánuszába!
Baszd meg!
De én szinte nem is hallottam csak nyaltam! Lentről fel fentről le ahogy értem!
Mikor már szinte tocsogott a nedvtől tölcsért formáltam a nyelvemből és elkezdtem a nyelvemmel dugni de még nem volt rendesen kitágulva így ez nem jött össze! Majd picit hagytam a nyelv játékot és elkezdtem a mutatóujjammal körözni az ánuszán!
Szabad?
Nagyon szeretném de óvatosan!
Oké csak lazíts és bízz bennem!
Elkezdtem egy ujjam benyomni a popsijába ami nagyon könnyen ment eközben a nyelvemmel a zacsiját céloztam meg az ujjammal pedig azt a bizonyos pontot kerestem, amit már nekem a volt barátnőm oly sokszor kitapintott.
Egy perc kelet mire sikerült kitapintanom és el is kezdtem körözni rajta miközben már a zacsija és a segge közötti vonalon nyalakodtam!
Ám ekkor olyan dolog történt amire nem számítottam.
Egy hatalmas nyögés az ujjamat rögtön körbeszorította és elélvezett!
Nagyon sok anyagot termelt maga alá a lepedőre
Te verted közben a faszod?
Nem hozzá se értem ahogy te se!
Akkor mégiscsak tudok valamit!
Tudsz! Halálra kínozni a másikat. De mégis óriási mázlistának érzem magam hogy veled találkoztam és hogy engem kínzol!
Ennek örülök! Bár nem így terveztem hogy elélvezz!
Sebaj ami ment egyszer az megy többször is! De most én jövök!
Folytatása következik amennyibe lesz rá igény!
Hozzászólások
Alex23 ·
Ez nagyon jó lett tetccik!

eliksz13 ·
Aranyos vagy Roland22 !

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!
A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE
Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció.
Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Ingyenes regisztráció csak most.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: