Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kopogás

  A bázison a szolgálat nem jelent jelentős kihívást, és egy űrhajósnak a magányt is el kell tudni viselni. A Holdra történő utazások, már gyakorlatilag rutinból mennek, és sokkal inkább a szomszédos galaxisokban történő utazások jelentenek kihívásokat.
Gini felrakott egy kávét és leült a konyhaasztal mellé. Fehér színű blúzt viselt és zöld  miniszoknyát és strandpapucsot.
– Furcsa érzés a magány, teljesen egyedül vagyok egy égitesten, tulajdonképpen ez egy aktív meditáció ami által jobban megismerem saját magam. – mondta Gini, hangosan mert szerette hallani a saját hangját.
Rágyújtott egy cigire majd három kopogást halott kintről.
– Én vagyok az egyetlen ember a Holdon, szóval nem tudom, hogy ki vagy mi kopog?
Újra kopogás, és újra három.
- Lehet, hogy a hőmérséklet változás miatt hallani kopogást, de akkor eddig miért nem hallottam? Hiszen már három hónapja  szolgálok a Holdon. A szerződésem egyébként hat hónapra szól. Ha olvasmány élményem nem csalnak akkor Robinson Cruose jóval több időt töltött egy lakatlan szigeten. 
Újabb kopogás.
A hölgy levette a kávét a gáztűzhelyről, majd az ajtó és a rejtélyes hang irányába indult el.
– Több 10 ezer ember közül választottak ki a küldetésre, teljesen nyugodt vagyok, mivel jól bírom a stresszt. – mondta hangosan. Majd hozzátette. – Természetesen ha kinyitom az ajtót akkor nem a Holdat fogom látni, hanem a külső bázist, épen ezért nem kell felvennem az űrhajós ruhát.
A kezét a kilincsre rakta. – A francia műköröm mutatós. – villant át az agyán és kinyitotta az ajtót
Gini nagyot szívott a cigiből és látta, hogy az ajtóban álló lényt zavarja a a cigi füst
Hasonló történetek
3459
Valóban nem volt nagy a probléma. A krionok földön kívüliek voltak, egyike a kevés értelmes fajnak, akikkel összefutottunk, de rossz szándékúak. Az emberiség fejlettebb technológiája, és jóval nagyobb szaporulata mindig is kordában tartotta őket – de egyedileg időről-időre elkövettek bűncselekményeket. A hajójuk is jóval alulmaradt a csapat első osztályú kutatóhajójánál, mindössze annyit kellett tennie a pilótának, hogy emeli a sebességet...
2918
Újabb gombok megnyomásával háromdimenziós formába öntöttem a csillagtérképet, majd szakszerűen ráközelített az egyik sekktorra. A képernyő közepétől nem messze a féregjárat tűnt fel, ettől pedig pár centire csupán a Voyager és a másik három hajó kicsinyített képe. Mind a négy objektum sárga szögletes zárójelhez hasonló jelképben volt elhelyezve. A zárójelek bal oldalán pedig általános adatok futottak...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: