Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kicsi az univerzum

  A Mint a mókus fent a fán c dalt énekelte a Kodály gyerekkórus. Béla a nézőtéren ült és hallgatta a zenét eszébe jutott a hely ahol gyerekként sétált. Fű, fák, boszorkányok és csinos, miniszoknyás tanár néni volt ott. A koncert után Béla gyalog indult természetesen nem haza. Melani telefonált. Vajon mit akar?
– Szia Cicám. – mondta a férfi a telefonban.
– Szeretlek. – válaszolt Melani.
– Jó
– Tönkretettél te szadista dög.
– Ez is jól van. – válaszolt Béla és kikapcsolta a telefont.
A férfi vásárolt egy eper fagyit és leült egy padra és eszébe jutott a fénymásoló gép. Nem azért mert sok kolléganőjével szeretkezett a gép mellett az íróasztalon a volt munkahelyén. Hanem mert a szemben lévő óriásplakáton is egy fénymásoló volt mellette Melani mellei, hiszen a nő modellként is dolgozott.
– Minden félmeztelen nőkkel akarnak eladni. – mondta a férfi lemondóan.
Majd elindult a kedvenc vegyesbolt irányába, miután betért vásárolt egy dobozos Kőbányai sört.
Marika néni az eladó mosolygott a férfira. Az idős nő haja pirosra volt festve fehér színű blúzt viselt és zöld hosszú szoknyát.
– Csókolom Marika néni, látta az óriás posztert a főtéren?
– Fiam, ha kinézek az ablakon látom, még mindig barátnőd a Melani?
– Nem tudom. Köszönöm a dobozos sört.
– Béla, ma mi lesz a dolog?
– Sétálok a Duna parton.
A férfi kilépett az üzletből és leült egy padra, megitta a sört amíg még hideg és elindult a Duna part felé. Az árnyékot adó fák után, tüzesen sütött a nap. Béla a séta és újabb kettő Kőbányai sör után elindult az állásinterjúra.
Pár utcán kellet csak végig menni és eljutott egy irodaházhoz. férfi kopogtatás után belépett az irodába mert halott egy " gyere be" biztatást.
Jellegtelen iroda, egy jobb sorsra érdemes nagy zöld virág a sarokban és egy szexis nő az íróasztal mögött. Ezenkívül egy zöld színű kanapé is volt az irodában.
A nőnek vörös derékig érő vörös hullámos haja volt, teljesen átlátszó fehér blúzt viselt és világoskék melltartót. Az outfit természetesen még kiegészült rózsaszín testre simuló miniszoknyával és magsassarkú szandállal. Béla világoszöld pólót viselt és farmernadrágot.
A nő felállt és nyújtotta a kezét a férfinak.
– Ágnes vagyok
– Kezét csókolom, Béla a nevem – köszönt a férfi
– Gondolom, hogy a mérnök pozícióra jelentkeztél.
– Igen.
– Van tapasztalatod a mérnök munkával kapcsolatban?
– Nincs tapasztalatom.
– Tapasztalt kollégákat keressünk.
– Nem szeretek dolgozni.
– Nagyra értékelem az őszinteségét.
– Nagyon szép nő vagy.
– Köszönöm a bókot.
Ágnes a hűtőhöz lépett és elővett egy üveg sört.
– Te is kérsz? Nagyon meleg van, sajnos elromlott a légkondi.
– Kérek.
– Tudok a közelben egy jó panziót.
– Nagyon rámenős vagy. – mondta Ágnes és kettő pohárba öntött ki sört
– A sarokban lévő nagy zöld virág is szép, de engem a kanapé funkciója érdekel. Akaratlanul is arra gondolok, hogy néha ott történik a felvételi. – mondta Béla.
Ágnes nagyot nevetett.
– A kanapén én szoktam piheni.
– Gondolom, hogy fárasztó a munkád.
– Kinyitom az ablakot és hallom a sétahajók kürtjét a Dunán, így próbálok lazítani. Sajnos sok adminisztrációs feladatom van, illetve a főnököm számtalan rendezvényre kell kísérnem, képzeld még abba is beleszól, hogy milyen bugyit vegyek fel.
– Nyilván így van.
Béla telefonja jelzett, a férfi megnézte.
– Mikor szeretnél kezdeni?
– Nem akarok dolgozni.
– De akkor minek vagy itt? Talán újságíró vagy?
– Regényíró vagyok, az előbb kaptam egy sms – t, hogy megvette a kiadó az egyik írásom eladási jogát, hét számjegyű összeget mondtak, nyilván forintban.
– Gratulálok! Miről szól a regényed?
– Férfiak gyapjas mamutra vadásznak, a történet napjainkban játszódik.
– Volt vadász szeretőm, végül azért dobott mert nem tudtam vaddisznó pörköltet főzni.
– Ágnes, most, hogy véget ért az interjú, így műsoron kívül megjegyzem, hogy nagyon szépek a melleid.
– Szerintem te szereted a Hobo Blues Band zenéjét.
– Bingó.
– Hobo is énekel a női mellekről.
– Van még sör a hűtőben?
Ágnes a hűtőhöz lépett, magabiztosan mozgott a 12 cm magas sarkú cipőben. Kivett két üveg sört és öntött a poharakba.
A sör után puszit adtak egymásnak.
– Kedves Ágnes, jó munkát kívánok neked!
– Köszönöm. – felelt a nő és újra a hűtőhöz lépett.
Miután a férfi kilépet az ajtón, Ágnes a nagy zöld növényt meglocsolta vodkával.
Meleg volt mint egy Rejtő légiós regényben a sivatagban A Duna a vén folyó folyt mert ez a dolga, a fecske fiókák kikeltek a belvárosi házak falára épített fészkekben és szintén belvárosban lezárták sok utcát egy filmforgatás miatt. Vagyis zajlott az élet a Barokk kisvárosban Vácon. A nagy zöld növények pedig szeretik a vodkát.
Béla telefonált. – Szia Melani, jó lenne ha ma este eljönnél a kastélyomba, szeretnék csinálni egy stocking try n haul videót.
– Remek ötlet. – válaszolt egy női hang.
– Este 8 kor várlak.
– Rendben van.
Melani a sarki fűszeresnél befordult és indult a kastély felé. A kapu világoszöld színű volt, jobbról meztelen nőt ábrázoló faszobor uralta a teret, balról szintén egy meztelen nőt ábrázoló szobor kapott helyet, szintén fából. A rózsák illatoztak, a gerberák is, a virág erdő elterült a kastély előtt. Biztos ez egy szubliminális üzenet, hogy aki a virágokat szereti, jó ember, főleg ha egy kastélyban lakik. – mondta Melani.
Szűk, rózsaszín koktélruhát viselt, ami kihangsúlyozta a nőies alakját. Béla piros kockás inget és farmernadrágot viselt.
– Szia Melani, csodálatos vagy ma este.
– Szia Béla, lehet, hogy itt alszok.
– Már megint kidobtak az aktuális albérletből?
– Igen, illetve a munkahelyen azt hiszi a főnökasszonyom, hogy lopok. Béla, téged a lábaim érdekelnek.
A férfi előre engedte a hölgyet.
-- Ismered az utat.
– Aha, múltkor is ismertem mikor hajnali kettőkor kidobtál, miután leitattál, ja és az eső is zuhogott,
A kastély kétszintes volt és sötét zöld színű. A nappaliban a falon hazai én nemzetközi pornószínésznők képei sorakoztak, és ahogy illik vadásztrófeák, szarvasok, őzek. A preparált trófea elkészítése nagy szaktudást igényel.
Béla úriemberhez méltóan töltött egy üdvözlő Whiskyt.
– Köszönöm. – válaszolt a hölgy.
– Három különböző színű harisnyát vettem, a te dolgod, hogy felhúzd és miután a maga sarkú cipő is felkerült a lábaidra, picit sétálj a nappaliba, sőt jó lenne ha a parkba is kimennél.
– Háromszor, vagyis minden harisnyával külön kóvályogjak összevissza?
– Igen, cicám, közben én kamerázok.
Melani egy frissítő zuhanyozás után sorban felpróbálta a harisnyákat és picit sétált a nappaliban és a kastély parkban is. Béla egy telefonal követte a hölgyet. Az egész nem tartott tovább 20 percnél.
– Mit kezdesz a felvételekkel, várj jobb ha nem tudom. – mondta Melani.
– Szépen ragyognak a csillagok.
– Egy újabb Szubliminális üzenet?
– Kezd unalmas lenni, hogy csak a rosszat feltételezed rólam.
A férfi a nappaliban lévő hűtőhöz lépett és kivett kettő dobozos sört az egyiket a hölgynek adta.
– Köszi, igaz, hogy utálom a sört de a te kedvedért megiszom.
– Aranyos vagy.
Az este további részében, a kéjes sikolyok betöltötték az egész kastélyt, sőt az utcát is.
Másnap reggel Béla úgy döntött, hogy elmegy Balatonkenesére. Melani már hajnalban lelépett. A férfi egy szürke színű Audi típusú autóval indult el, a forgalom szerencsére nem volt túl nagy.
Szokás szerint a Kenesei postán feladott egy képeslapot saját címére. A postás kisasszony mosolygott a férfira. Fekete színű tüsi hajához jól illet a rózsaszín blúz. A fiatal nő elrakta az ezrest amit Béla adott, és adta volna a visszajárót.
– Hagyd csak, adok borravalót.
– Köszönöm, manapság már ritka az ilyen úriember.
– Én pedig ritkán látok olyan szép hölgyet mint amilyen te vagy. Bemutatkoznék Béla vagyok.
– Virág.
– Ha szingli vagy és este ráérsz akkor meghívlak a nyaralómba. Ha neked jó akkor este 8 órakor találkozunk.
– Lehet róla szó. – válaszolt a nő
– Egyébként a partról nem messze lakom a Petőfi Sándor utcában, a legnagyobb nyaralót keresd.
– Köszönöm.
A férfi a posta előtt megszólalt.
– Picit sétálok a parton, megnézzem a hattyúkat.
Béla egy rövid séta és hattyú etetés után megérkezett a nyaralóba. Sárga színű épület és tökéletes panoráma a Balatonra.
Virág pontos volt, este 8 órakor megjelent a nyaraló előtt rózsaszínű bikinit viselt. A férfi megkínálta egy pohár Whiskyvel.
– Van kedved séta hajókázni? – kérdezte Béla.
– Naná.
A Kenesei kikötőből indult a hajó.
– Csak ketten leszünk utasok, ez nagyon furcsa. – jegyezte meg Virág.
– Kibéreltem ma estére a hajót.
Mikor eltávolodtak a partól lekerült Virág bikini felsője, majd az alsó is.
A hajó hölgy kapitánya felrakott egy romantikus zenét és kikapcsolta a hajó motorját, a hullámok, a víz és a csillagok, na meg az öreg Balatoni harcsa figyelték ahogy Béla gyengéden átöleli virágot.
– A kapitány hölgy az ismerősöd? – kérdezte Virág.
– Igen, nyugi nagyon diszkrét.
Béla vette észre a nagy harcsát, majd Virág is.
– 3 méter hosszú és több 100 kg - os lehet.- jegyezte meg a nő és kapaszkodott a hajó korlátba.
– Csodálatos a természet, tudod vadászember vagyok, sokat járom az erdőt, mezőt és így sok szépet látok. Minden évszak gyönyörű.
Virág nézte ahogy elúszik a harcsa és érezte Béla közelségét.
Jóval éjfél kéjes sikolyok hallatszódtak a Balatoni éjszakában. Akik sétáltak a parton és hallották elismerően jegyezték meg, hogy Béla számára értékesen, izgalmasan telik az este. A férfi nyilván már ismert volt a környéken, már csak azért is mert elnyerte a Balatonkenese díszpolgára címet, a helyi kocsmában
kártyán, pontosan úgy mint egy Rejtő regényben.
Reggel kikötött a hajó és Virág egy puszit adott Bélának.
– Köszönöm a szép estét. – mondta a hölgy.
– Nagyon jó volt.
– Talán még találkozunk.
Béla a tapasztalt férfi természetesen tudta, hogy a talán a nőknél nemet jelent.
Már délben újra Vácon volt, a kastélyban. Melani is ott volt.
– Jól érezted magad a Balcsin, hány nőt kaptál meg?
– Egyet.
– Miért csak egyet?
– Talán mert kicsi az univerzum.
Az éjszaka szenvedélyesen telt. Melani hangját hallották az egész utcában.
A férfi másnap a sarki kocsmában, mesélt az öreg Balatoni harcsáról és a nőkről.
A férfiak olykor szeretnek dicsekedni, talán genetikailag van ez kódolva.
Hasonló történetek
5557
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
7235
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: