Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kegyetlenség

Klári gyomra egyre jobban összeszorult úton a postára, hazafele pedig csak rosszabb lett. Zoli semmit sem mondott, amikor elküldte, de abból, amit egy hónappal ezelőtt mondott nyilvánvaló volt, mire számítson.


Zoli az ajtónál várta, és amikor megérkezett, egy szó nélkül elindult a dolgozószoba felé. Követte. Egy utolsó próbálkozás:


- Zoli, sajnálom. Egyszerűen kiment a fejemből. Tényleg!


- Most hiszek neked. Valóban sajnálod.


Ettől a nem várt mondattól Klári egy kis reményt érzett. Talán most nem fogja…


Amint beléptek a dolgozószobába, a remény szertefoszlott. Zoli leakasztotta a falról a vastag szíjat és lefektette az íróasztalra. Ezek szerint alapos kezelés lesz. Pedig azt mondta, hogy…


- Igazán sajnálni fogod a következményeket!


- Nagyon sajnálom, tényleg elfelejtettem. Teljesen elfelejtkeztem róla. Zoli, csak még egy utolsó esély?


- Nem. Már túl messzire mentél ezekkel az utolsó esélyekkel. Megmondtam mi fog történni, ha nem fizeted be időben a számlákat. Erre mit csinálsz? Megint elkésel!


Igaza volt, egyszerűen igaza. Nem gondolt a következményekre. Kell lennie valaminek, amit tehet, valami, amit mondhat.


- Tudom, Zoli. Meg kell, hogy büntess. Szükségem van egy igazi büntetésre. De nem lehetne valami más? Valami kevésbé kegyetlen?


Nagyot sóhajtott.


- Gondolod, hogy én szeretem ezt csinálni? Nekem ugyanannyira fáj, mint neked. Tudod, hogy így van.


Természetesen igaza volt és Zoli tudta, hogy ő is tudja.


Most össze kell szednie minden bátorságát. Az összeset. Az lesz a legjobb. Elborzadva, egyben megigézve pillantott a szíjra. Tett még egy próbát.


- De Zoli, nem gondolod hogy a 25 túl sok? Legyen inkább 10, 15! A 15 is szép szám. Kérlek! 15?


- 25 és kész, Klári!


Felkapta a szíjat az asztalról, összetekerte és bezárta az íróasztal fiókjába, a kulcsot pedig zsebretette.


- 25 nap elfenekelés nélkül!
Hozzászólások
További hozzászólások »
D.S. ·
Nekem tetszett. Egyáltalán nem zavaros, ha Klári beszél, mindig megszólítja a másikat: Tudom Zoli, de Zoli, igen Zoli---
hörcsög00 ·
Nem feltétlenül ettől zavaros. Kicsit nekem "hiányos". Pontosan kik ők, milyenek, milyen kapcsolat is van köztük?Ezek azért fontos dolgok lennének, szerintem. Aztán Zoliról ír, szóval feltételezhetően ő az aki azt mondta,hogy... De mit is?Miért pont a számlák befizetésének van ilyen jelentősége? Mikor a Zoli általi büntetés jogosnak lesz minősítve miért jön az,hogy nem gondolt a következményekre és, hogy kell lennie valaminek amit mondhat? Ez inkább Katira igaz, nem? Szóval ilyen és ehhez hasonló dolgok bonyolították meg nekem és tették értelmetlenné néhol. Bocsi, úgy éreztem jobb, ha pontosítok, konkretizálok.

aveon ·
Ötletes!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: