Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Karácsonyi történet.

Egy idős nő és férfi ülnek egy padon a szemetes konténer mellett.
- Igyunk egy kis pezsgőt ünnepeljünk hiszen karácsony van. - mondta a férfi. Majd ivott a pezsgős üvegből.
- Mit ünnepeljünk talán ezt, hogy hajléktalan alkoholisták vagyunk? - válaszolt a nő.
- Karácsony van.
- Na jól van igyunk és feküdjünk le a földre jól betakarózunk és holnap egy szebb világban ébredünk. - mondta az idős nő és ő is ivott a pezsgős üvegből.
Kis idő múlva jött a szociális munkás aki forró teát adott a két idős embernek, majd invitálta őket a hajléktalanszállóra. Rövid győzködés után a két hajléktalan be ült az autóba és ott hagyták az pezsgős üveget a földön. Félóra múlva az autó visszajött és akkor már elvitték. Az este jól telt! A fenyőfát feldíszítették a hajléktalanok és éjfélkor 20 év után megjelent az idős pár unokája is aki Clevelandből repült haza. Nagy volt az öröm. Az idős férfi rákérdezett.
- Kedves unokám miért nem küldtél pénzt öregapádnak? Gazdag ember vagy. Az unoka készségesen válaszolt.
- Papa! Nézd mindenki a saját szerencséjének a kovácsa! Bemutatnám a feleségem ő egyébként híres pornószínésznő a tengerentúl.
- Jól van unokám örülünk neked - mondta a mama és nézte a szilikon mellű nőt aki egy szót sem tudott Magyarul.
- Öltözzön fel a feleséged angyalnak a szálló férfi tagjai biztos, hogy örülni fognak. - mondta a mama.
A csaj örömmel beöltözött. Kevés textil takarta a testét a férfiak nagy örömére.
 
Hasonló történetek
5542
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
4422
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: