Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Judit, túrosan szereti a gecit.

Judit vagyok, 44 éves értelmiségi nő. Pár éve utasszállító repülőgépen voltam másod kapitány, de kibasztak az állásomból. Jogosan.
 Mostanság faluban ílek, gazdákodom, egy napon így níz ki, reggel főkelek, kicsit besszarintok, pár pohár pálinkátúl, adok a jószágnak enni, majd leszopom a postást, mikor hozza a leveleket. 
 
 Sétáltam hazafelé. egy kóbor kutya megakart harapni, ráordítottam, hogy a kurva gecis picsába akarsz harapni, erre a kutya elódalgott, egy idősebb fasz megjelent, hogy övé a kutya. Mondom neki, bassza meg a kutyáját, majdnem megharapott, az öreg, csak mosolygott , és megvakart a tökeit. Utána meghít vacsorázni, jól bebaszarintottunk a többire nem emlékszem, de szerintem szétbaszta a picsám. 
 
 Judit, sétált az út szílín egy kutya ugatott neki, egy öregember ráüvöltött a kutyára. - ne ugass te!
Judit, már a szobánban, jóízűen leszopta az öreget, szerettet szopni . Mindenkinek van valami szokása. neki ez, hogy szopja a faszokat.
 De hogy gyünn ide a turós geci? Úgy, hogy a csajt egymás után több fasz is megbassza, vagyis a férfiak egymás gecijét köpülik, a csaj pinájában így a tejci meg turósodik.  
 
Hozzászólások
kamilla10 ·
Csak az író pontozta fel a történetet vagy tényleg jó? Valóban rossz vagy csak egy dilinyós húzta le? Ez a szavazatokból nem derül ki. Asdf0123 írta: "cookiek, sütik törlése >>> végtelen szavazási lehetőség XDDDDDDD ne maradjatok ki a buliból!! szavazzátok le akit utáltok!!!! XDD sütik törlése ás királyság van!!"

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: