Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Jó döntések és házibuli

Nem vagyok az a bulizós fajta, sőt, sokkal inkább nevezném magam otthonülő típusnak. Életemben egyszer sem jártam diszkóban, sem más bulikon. És sohasem hiányzott, jól megvoltam nélkülük. Hallgattam a barátaim, osztálytársaim eszmefuttatásait, hogy hú ezen a bulin így, meg úgy, meg de jól berúgtam, meg ah. És jót derültem rajtuk, hogy ez aztán a szórakozás. Persze hívtak mindig, én is menjek már el velük egyszer, rúgjak ki a hámból. Én meg folyamatosan nemet mondtam. Egy péntek délután aztán, nem sokkal az érettségi előtt felhívtak, hogy lesz egy házibuli, menjek el velük. Nem is tudom, miért mondtam igent. Talán, mert a számítógépem tök lelassult a letöltések miatt, a tévében semmi sem volt, tanulni sem volt kedvem, így voltaképpen halálra untam magam. Úgy döntöttem itt az ideje újat csinálni. Megbeszéltem egy időpontot, amire feljönnek értem, aztán uccu.

Gyors zuhany, öltözködés, aztán jöttek a várakozással teli pillanatok. Már előre aggódtam, mi lesz most velem, hiszen általában nem vagyok túl magabiztos idegenek között, lassan reagálok az új helyzetekre. Újabb és újabb helyzeteket találtam ki, hogy azokban hogyan fogok viselkedik. Próbáltam magam nyugtatni. Végül újra elkönyveltem magamban, hogy nálam tutyimutyibb alak nincs még egy e földön. Eljött az idő, megjött a kocsi. Mély lélegzettel felvettem a haverok körében rajtam lévő magabiztos vigyort, miközben belül totálisan ideg voltam. Az Opelban már öten bezsúfolódtak, így nekem elég szűk hely jutott, de mivel vékony alkatom van, nem volt nehéz bepréselnem magam. Kis fatornyos falunkból elszáguldottunk a tíz kilométerre lévő város felé.

Az út nem tartott sokáig, de elég hosszú volt, hogy feloldódjak a haverok körében. Egyik haverom Gergő útközben ecsetelte, mire számítsak.
- Az egész bulit a csajom meg a húga szervezi. A szokásos sztori. Apuci és anyuci elhagyták a megyét, a kiscsajok meg begerjedtek. Összekapkodták jó sok embert, a hugica osztálytársait, a csajom osztálytársait, tőlünk néhányat, aztán indul a banzáj. Ebbe belegondolva nem is hangzott rosszul. Ismertem Gergő barátnőjét, egy bombázó volt a maga nemében, de nem az én esetem. Ahhoz túl buta volt, de azt tudtam, hogy egy halom barátnője van, meg hogy fene jó bulikat szokott rendezni. Legalábbis ezt újságolták a haverok.

Meg is érkeztünk. A kertvárosban egy szép nagy kétemeletes családi ház. Azt már most megállapítottam, hogy a csajok szülei jól el lehetnek eresztve anyagilag. Kiszállva a kocsiból kinyújtóztattam tagjaimat. Dübörgő zene csapta meg a fülem, a buli már tartott. Az órámra pillantottam, fél nyolc. A nap lemenőben van, kellemes júniusi meleg, ideális idő a bulira. Legalábbis így gondoltam. A srácokra pillantottam, akik magabiztosan megindultak előre, magukkal sodorva engem is. A házban aztán a dilis amerikai tini filmekre jellemző buli tárult a szemem elé. Mindenütt a táncolást megszégyenítően vonagló fiatalok, kezükben sörös doboz vagy üveg. Az zenebona szinte elviselhetetlen volt. A srácok azonnal szerteiszkoltak. Némelyikük nőre, mások piára vetették magukat. Jómagam egyedül maradtam egy számomra ismeretlen terepen, segítség nélkül. Az idegességtől majdnem földbe gyökereztem, amikor az újabb érkezők beljebb löktek. Na jó, mondtam magamnak, bulizz.

Lazára, de nem túl hülyére véve a figurát odaballagtam a bárpulthoz, ami a nappali végébe lett telepítve. Csapos híján kiszolgáltam magam. Nem szeretem az alkoholt, ám itt nélküle kilógnék a sorból. Azért a lerészegedés nem szerepelt a terveim közt. Valaki előhagyott egy üveg jó minőségű bort. Találtam egy megfelelően tisztának látszó poharat is és töltöttem magamnak. Pohárral a kezembe, hátamat a pultnak támasztva mértem fel ismét a terepet, kissé magabiztosabban, mint azelőtt. Gondolkoztam, mit kéne tenni. Az ismerőseim már mind táncoltak, amihez így egyedül nem volt sok kedvem. Alaposabban szemügyre vettem a jelenlévő hölgyeket. Lenge öltözetekkel takart karcsú testek, gyönyörű domborulatok. Egyik kívánni valóbb volt, mint a másik.

Azonban egyik sem fogott meg annyira, hogy táncra perdüljek vele. Valamelyik azért, mert foglalt volt, valamelyik azért, mert nem tetszett az öltözete, a haja, a sminkje. Szóval mindig találtam valami kifogást. Mindig is mondták, annyira válogatós vagyok, olyan magasak az igényeim a nők terén, hogy sose lesz barátnőm. Lehet benne valami igazság, hiszen eddig egy randim sem volt. Telt múlt az idő, és tíz óra felé, amikor a buli már igazán felpörgött, én, akkor már feltehetőleg az egyetlen színjózan személy a házban, szinte összenőttem a bárpulttal. Olyannyira, hogy megjelent előttem Gergő és a csaja, aki megkért, ha már úgyis itt posztolok, vegyem fel a báros szerepét. Én belementem. S milyen jól tettem. Mixerként jól szerepeltem, így közkedvelt figura lettem. És nem csak ezért. Amikor a buli kezdett eldurvulni, vagyis a résztvevők elméjét már teljesen eluralta az alkohol és az elemi ösztönök, olyan dolgokban is részem volt, amik képzeletembe sem jelentek volna meg, pedig elég gazdag fantáziám van.

Egyszer például odajött, vagy inkább zuhant, egy srác. Részegsége ellenére egész értelmesen elsírta nekem a bánatát. Szegény srácot leszopta a barátnője, aztán amikor megpróbálta megkefélni a csaj egy másik srácra cuppant rá, neki pedig beintett. Szegény teljesen kiakadt, s parancsba adta, hogy adjam oda neki a fellelhető legerősebb piát. Én jó csaposhoz méltóan teljesítettem akaratát, majd egy jó tanáccsal éltem.
- Egy halomnyi begerjedt liba van itt, és bármelyik szívesen kefél veled. Szerintem az üveg helyett inkább egy csajt ölelgess. Jobb lesz neked. A srác fogta a szavaimba rejlő igazságot. Meghúzta az üveget, majd a kezembe nyomta és megköszönve a tanácsot elment magának nőt keresni. Én pedig büszkén, immáron felsőbbrendű magabiztossággal folytattam munkám. Éjfél vagy hajnali egy felé már úgy pörgött mindenki, mint egy helikopter forgószárnya. Józan ember egy szál sem volt, rajtam kívül.

Éppen senki nem kért semmit, és senki sem sírt. Könyökömmel a fejemet támasztva támaszkodtam a pulton. Egyetlen társam az üveg bor, amit a buli kezdetén szereztem és tettem félre magamnak. A fele sem hiányzott. Alig ittam valamit, ám jobb is volt. Így épp ésszel szemlélhettem a bulin zajló eseményeket. Voltak még néhányak, akik táncoltak, vagy holtrészegen hevertek a fotelekben, a szőnyegen. Az igazi szerep azonban már az alkoholé és a szexé volt. A diszkrétebbek behúzódtak az egyik szobába, WC-be, vagy bárhová. Ám a gátlástalanabbak helyben, ahogy érték, akit értek, röptében a legyet is. A szokásos egy fiú, egy lány felállás volt szerencsére a leggyakoribb. Azonban az egyik fotelban egy csajt két faszi baszott, a kanapén meg fordított volt a felállás. A kertben is ment a hepaj, a medence körül és benne is. Ilyet pornófilmben sem lát az ember.

Én meg csak álltam, minden értelemben, és lestem. Gondoltam rá, hogy semmivel sem törődve elkapok egy bezizzent csajt és jól megdöngetem, de az erkölcsöm, az a fene nagy erkölcsöm akadályozott. De akkor mit csináljak? Továbbra is nézzem ezt az orgiát, miközben a gatyám majd szétrobban? Vagy lépjek le? Úgy döntöttem ezt fogom tenni. Már éppen nyúltam a borért, hogy még egyszer meghúzzam, amikor valaki megérintette a vállam. Hátrapillantottam. Egy gyönyörű, szőke bombázó simított végig a vállamon, végig a kezem mentén, végül finom ujjai a borosüvegre kulcsolódtak. Kiemelte a kezemből és meghúzta, majd rám meredt. Döbbenten mértem végig. Aranyos arca volt, ártatlan kék szemekkel, melyek most részegen csillogtak. Barna egyenes haja a lapockájáig ért. Telt kebleit egy szűk kis topp fedte el, fedetlen vékony csípője támasztékot keresve dőlt neki a bárpultnak. A miniszoknya alól hosszú, sima combok bukkantak elő, amik legalább két-három centivel emelték fölém és nem volt rajta cipő.

Nagyot nyeltem, miközben férfiasságom már rettentő szűknek érezte a farmeromat.
- Szia, Melinda vagyok. – hangja tiszta volt, mint a madárcsicsergés, mintha egy pohárral sem ivott volna az este folyamán. Pedig ez nem így volt, látszott a testtartásán. – Miért állsz itt ilyen magányosan? Jó kérdés. Mondjam azt, hogy éppen készülök lelépni? Ebben a pillanatban vészharangok szólaltak meg a fejembe. Hülye vagy? Rivallt rám egy határozott belső hang. Addig nem mész sehová, amíg ezt a spinkót meg nem dugtad isten igazán.
- Hát tudod ez egy igazán jó kérdés? – hebegtem, eddigi magabiztosságom mint az intercity, elszáguldott. Közelebb lépett hozzám. Teste szinte remegett, amikor hozzám simult. Mellei mellkasomnak nyomódtak, parfümje, az orromat simogatta, a rágótól viszonylag üde lehelete az arcomat cirógatta. Puha keze lábaim között matatott, feltehetőleg a cipzárt kereste.
- És mi a válasz? – suttogta kacéran a fülembe.

Újra megszólalt a belső hang, ezúttal parancsolóan: Baszd meg! Csak is rám lehet jellemző egy ilyen megnyilvánulás. Eleget tettem a parancsnak. Egy határozott csókkal indítottam, ami hosszú volt, forró, és elégé feltüzelt mindkettőnket. Melinda közben sikeresen utat talált be a nadrágomba, s most a farkammal játszadozott. Én sem tétlenkedtem. Lehúztam a toppját, szabaddá téve gyönyörű, kerek melleit. Csókolgatni kezdtem, majd a nyelvemmel a bimbókkal játszadozva izgattam, miközben kezem szoknyájától szabadította meg. A bugyija alá nyúlva két ujjal kezdtem masszírozni pináját. Közben Melinda engem is megszabadított nadrágomtól és alsógatyámtól. Mire kiléptem a cipőmből ő már két kézzel játszadozott farkammal és mogyoróimmal. Nyelvemmel elindultam lefelé, végigcsókolgatva hasát, míg ő lehúzta rólam a pólót. Végül elértem a női gyönyörök központját, s cseppet sem késlekedve nyelvemmel körbenyaltam, majd ki-be járatva a nyíláson, eljutattam a csúcsra. Egész teste beleremegett, megragadta fejemet és az ágyékához nyomta. Bár alig kaptam levegőt, ezzel mit sem törődve tovább nyaltam, újabb orgazmust előidézve.

Végül meguntam, most már nekem is kijár több élvezet. Határozottan felegyenesedtem, míg ő, talán érezve a kényeztetésem hiányát, vagy éppen értve a célzást, leguggolt. Megmarkolta a farkamat, először körbe nyalta, majd szájába véve szopni kezdett. Mint valami megvadult porszívó, olyan intenzitással kezelte, míg kezei legérzékenyebb testrészemmel játszadoztak. Az élvezettől eltorzult az arcom, és ösztönösen éreztem, mindjárt eldurranok. Na nem, még nem. Gyengéden megragadtam a vállát s felfelé húztam, de ő úgy ráragadt a farkamra, mintha odaragasztották volna. Tudtam, nem bírom sokáig ezt, úgyhogy felrántottam. Szegény ijedten nézett rám, nem értette, miért nem hagytam tovább dolgozni. Szólásra nyitotta a száját, szegény rá akart kérdezni, ám én egy csókkal belé fojtottam a szót. Aztán felültettem a pultra és lassan belé hatoltam a farkammal.

Lassan kezdtem mozogni, mert még mindig robbanás ponton voltam, amit csak vasakarattal tudtam csillapítani. Egyre fokozva az ütemet egyre beljebb nyomultam, mígnem farkam teljesen kitöltötte hüvelyét, ilyesformán eggyé válva. Minden lökésem egyre határozottabb lett, amit Melinda halk nyögésekkel jutalmazott. Egyre inkább eluralt valami elemi vadság. A végén már akkora erővel döngettem, hogy a poharak sorba feldőltek, a bárpult remegett, Melinda pedig sikoltozva karolta át nyakamat többször is eljutva a csúcsra. Végül kénytelenek voltunk pózt váltani, mert túl sok lett az üvegszilánk, és én nem akartam, hogy szegény megsérüljön.

Lemászott a pultról, hátat fordított nekem és kezével a pultra támaszkodott. Most hátulról nyomultam belé, ott fojtatva, ahol abbahagytam. Ráfonódtam a karcsú testre, kezeimmel a melleit markolásztam, a nyakát csókolgattam, miközben állati vadsággal basztam. Minden lökésem tövig hatolt hüvelyében, elemelve csípőjét a földről, sikolyra kényszerítve édes ajkait. Végül én sem bírtam tovább. Egy végső roham után mindkettőnk teste megfeszült és átjárt minket a gyönyör. Melinda sikolya megrezegtette az éppen maradt poharakat, engem pedig elégedettséggel töltött el. Fáradtan, aprókat kortyolva a levegőből omlottunk a padlóra. Melinda a mellkasomra hajtotta a fejét és azonnal elaludt.

Az alkohol hatása volt-e, vagy a kefélésé-e, nem tudom, bár reméltem, hogy az utóbbi inkább közre játszott. Elégedetten feküdtem ott, alattam a ruháinkkal, rajtam ezzel a gyönyörű meztelen nővel, aki elvette a szüzességem, és akit sikeresen a csúcsra juttattam. Elégedett voltam. Megérte eljönni, egy jót bulizni. Hogy mi lesz ezután? Nem tudom. Majd meglátom. Melinda szép volt, az igényeimnek megfelelő. Ha még esze is van, több is lehet egy egyéjszakás kalandnál. Ez majd csak akkor fog elválni, amikor felébred. De az biztos, hogy én mostantól kezdve fogok bulikba járni, hisz bármikor, bárhová elkelhet egy segítőkész báros.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Cápa ·
Ez lol, ez tényleg megtörtént? A szöke cica rámászik a kockára. Ez új! :)

Lanfear ·
Ilyen nem nagyon történhet meg... Amúgy jót mosolyogtam a történeten :?

Nyolc?..!

Gömec ·
Azért kicsit figyelhetnél jobban. A srácra mászó szőke bombázó két mondattal későbbre hossz fekete hajat növesztett, :smiley: :smiley: :smiley:
Gömec ·
Bocsi, barna hajat.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: