Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

In memoriam

Ébredés
A reggeli napfény beszűrődik a hajnali homályba a redőnyön át, különös, aranyárnyas mintákat rajzol a szemközti falra… Igen, hallom, csörög a vekker, „kelj már fel”, de még „csak öt perc”… És a mellkasodra hajtom a fejem. Hallom megnyugtató szívdobogásod, érzem az illatod, arcomon párás szuszogásod, érzem, h te vagy az. Még feldereng néhány álomfoszlány, még most is az édes áramos bizsergést érzem futkározni a hátamon, ha az éjjeli csókodra gondolok…
A konyhában új sláger szól a rádióból, valahol együtt kortyolgatjuk a forró, illatos kávét, majd felfrissít a narancsvirág illatú sárga-hangulatú fürdő. A víz csobogásától, a hajszárító zúgásától távolról hallom átszűrődni ismerős hangod „szia Édes, Szeretlek!” És halk nyikorgással csukódik az ajtó, kattan zár…
És újra új nap van már, a másik dimenzió, a konkrét, a teendőkkel… az egyetem, vizsgák, a fodrász, az edzőterem, és a tanulás megint, még mindig… a találkozás a barátnőkkel, a bevásárlás…És körvonalazódik a „ma”.

Megnyugvás
Utolsó busz, csak most tudtam hazaszabadulni. Halkan bíbelődök a kulcsokkal, ha netán itt vagy, nehogy felébresszelek. Meleg, párás a levegő. Kinyitom az ablakot, friss, balzsamos levegő csap meg…
Az ablakon át messze felnézek rád, a fekete égbolton a csillagokhoz, hátha észreveszlek… és érzem a sós ízt az ajkaimon legördülni… Egy pillanat s már látlak is! Én tudom ott vagy valahol… ott jobbra, egy pislákoló égi tünemény.
És most onnan te is ugyanúgy nevetsz rám csillogó tekintettel, mint szoktál: „S a mérhetetlen messzeségen át szemembe gyűjtöm össze egy szelíd távol csillag remegő sugarát.” „Égi üzenet”, mi a szívemben egy roppant üstökös, s mi köré lángcsóvaként gyúlt a szeretet…

In memoriam
Hasonló történetek
4157
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
3708
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Szavaim nincsenek, én is csak pontoztam.
glare ·
Én pedig köszönöm, hogy pontoztál!

triklovic ·
Elmegy.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: