Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

ÍMélÁzás

A szobát átható friss őszi levegőnél csak a hidegen villódzó monitor volt borzongatóbb.
…képek...: a meleg mélybarna szemek, az évek során markánssá barázdálódott arc, a játékos göndör fürtök, és a mosoly, ami tetőtől talpig volt sose látott és lelket karmoló…
Nem érzett semmit.
Gyerek volt még egy rémes korban, ahol az elektronika megöli az intimitást - gondolta ő, meg aztán hogy:- bizonyára mindenkinek a saját kora a legrémesebb.
- Esik! – kapta fel a fejét hirtelen, de langyos esőcsepp helyett csak egy sós könnyet talált a kézfején. – Vajon hogy került ide?..- mélázott…
Szembántóan villogtak a barátinak nevezett szavak: „Keress majd, ha úgy érzed, eljön az ideje.”
Kemény kéz facsart szívet és egeret:
Levél törölve…
Postafiók törölve…
Boldogság törölve…
Hasonló történetek
3721
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
4240
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
szöszke ·
Kössz a krit,akár pozitív,akár negatív...
netes dologgal egyetértek, méghozzá nagyon, durva, ami folyik az emberek közt ismerkedés néven...
elsietés...mindent elsiettem...de nekem így kerek...

Whym ·
Nekem nagyon tetszett, szeretem a gondolataidat.
Meg amúgy is éppen nógatni akartalak hogy alkoss és gyarapíts.

"bizonyára mindenkinek a saját kora a legrémesebb."


:flushed:
szöszke ·
Jól van, azért nem kell lefelé görbíteni a száját, uram...elég ha én teszem, hmm? ;)
Whym ·
Valamikor, a kisgyerekek azért pityeregnek, mert megfigyelték hogy ilyenkor övék a közfgyelem, kapnak fejsimogatást, néha engesztelő ajándékot is.
Aztán egy tiz évvel később az ifjak, valamikor csak azért mosolyognak, vidámkodnak, mert megfigyelték, hogy ilyenkor övék közfigyelem, kapnak szájrapuszit, néha népszerűségi ajándékot.
Aztán tíz évvel később az emberek komoly arcot vágnak, mert megfigyelték, hogy ilyenkor övék a közfigyelem, kapnak prémiumot, meg néha szájrapuszit.

Te a húsz éveddel miért komolykodsz és pityeregsz? Annyi mindenen lehet mosolyogni a világban, csak körül kell nézni. Sőt igazából körül sem kell.

:flushed:
szöszke ·
Az összes kategóriából kilógtam sztem...
pityeregni zsigerből nem tudok.
viszont most vigyorogni se nagyon.
pedig szép az élet, kurvára...ezt szoktam én is mondani...amikor még én voltam én....s ma nincs már remény...hih frankón idézgetem dipietro-t, éljen a színjáccó szakkör. az ex.
viccet félretéve most épp megaszar, sőt, egyre megább, szal nincs okom felfelé görbíteni a pofázmányom említett részletét. majd lesz. vagy nem. vagy ki tudja.
meg az is lehet, hogy ez csak luxushiszti. ezesetben túl jól sikerült. pofon se gyógyítja. legyen emberes vagy életes...:P
azért kössz;)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: