Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ilyen lenne az igazi szenvedély?

A kapcsolatom egyre rosszabb párommal, egy éve vagyunk együtt, számtalanszor megcsalt, most úgy érzem, elfogyott az erőm…
Te vagy az első, akire ÚGY gondolok, mióta kapcsolatban vagyok. Te vagy az első, akit úgy kívánok, hogy szinte fáj. És tudom, hogy csak arra vársz, hogy áthívjalak magamhoz. Eljött az a pont!
 
Reggel már biztos voltam benne, hogy ma átadom magam neked. Mikor hazaértem munkából este, egy fekete, szűk ruhát vettem fel, derékon fekete öv, fekete magassarkú. Elegáns, nem túl kihívó, de tudom, hogy tetszeni fog neked. Ez az első történetem, tehát leírom, hogy el tudj képzelni, még mielőtt nálam lennél:
 
- 168cm
- 61kg 
- vékony alkat, de sportos
- hosszú sötetbarna haj,
- barna szem, napbarnított bőr
- kicsi, de formás mellek
- kemény popsi
- hosszú lábak
- mindig elegánsan festett körmök
 
 Tehát.. a hajam lófarokba fogtam, így is leér a hátam közepéig. Szolid smink, szolid de csábító parfüm, édeskés, de vad. Nem is írom neked, hogy gyere, csak küldök egy képet magamról, és egy címet.
Nem kell csalódnom, rögtön jön a válasz sms, hogy 15 perc és itt vagy. Pont elég egy pohár borra előtte, gondolom magamban, majd kibontok egy száraz fehérbort, kezdek izgulni… 
 
Ahogy meghallom a kapucsengőt, minden megváltozik: az a magabiztos, kemény nő, aki eddig eltervezte az egész estét, sehol nincs… kezd pirulni az arcom.. talán rossz ötlet volt? Nade nincs visszaút… kinyitom az ajtót, és minden valóság lesz. Ott állsz előttem, szemedben olyan vágy és higgadtság, ami méginkább zavarba hoz, majd jön a következő meglepetés: Nem mondasz semmit, csak belépsz a lakásba, és az ajtóval nem is törődve a tarkómra teszed az egyik kezed. Nem durván, de határozottan, megvárod, míg zavaromban kicsit szétnyitom az ajkaim, elmosolyodsz, majd belecsókolsz a nyakamba.. végem.. eddig tudtam mit teszek, de túl jó vagy, túl határozott.. kezeddel tartod a tarkóm, kicsit belemarkolva hajamba, közben megérzem az illatod, a borostád a nyakamon, a lábam is beleremeg…
Felsóhajtok, szinte biztos, hogy elégedetten mosolyogsz, miközben becsapod magad mögött az ajtót, és egy határozott, de óvatos mozdulattal megfordítasz. Háttal vagyok neked. Elengeded a testem, ez méginkább zavarba hoz, de nem merek megfordulni. Túl gyors minden, csak hagyom hogy irányíts. És meg is teszed… 
- Most lassan sétálj az ágyhoz! - mondod halkan, de ellentmondást nem tűrően. Libabőrös leszek, de teszem amit mondasz, megállok az ágyam szélénél. Várom mit teszel, érzem, hogy kezdek benedvesedni.. kikészítesz..
Mögém sétálsz, hallom a lépteid közeledni, majd érzem ahogy lehúzod a ruhám cipzárját a hátamon. Lassan, hideg kezeddel simítva hátamat közben. Lehúzod a ruhát a bokámig. Nagyon zavarba ejt, hogy nem látlak, egyre kiszolgáltatottabb érzés… de izgat…
- Lépj ki a ruhádból, cipő marad, majd négykézláb az ágyra! - ismét egy parancs.. már-már kezd idegesíteni, de túlságosan izgató. Megteszem. Fekete tangám és melltartóm takar csupán, fenekem előtted, nem merek visszanézni rád, kezdem gyorsabban kapkodni a levegőt az izgalomtól.
- Erre vágytál, hm? - annyira dögös a hangod.. rekedt… - mondd hogy nem élvezed! - hallgatok… - Jó, akkor szépen tedd le a fejed az ágyra, pucsíts nekem, kislány!
Hihetetlen, de megteszem… a lábaim kicsit széttárva, fejem az ágyon, testem feszül.. bár azonnal megdugnál, de nem… 
- Vágytál az ujjamra benned? - kérded, majd simítod a fenekem, én szótlanul tűröm, hogy térdemig húzd a tangát. 
- Válaszolj, kislány! - parancsolod durvábban
- igen… - súgom halkan, tudván hogy a meztelen, csupasz puncim nézed, ami már nagyon nedves tőled..
- Mit igen? Válaszolj nekem normálisan!
- vágyom az ujjadra a puncimban… - súgom és megremeg a testem. Kezded kihozni azt belőlem, amire vágyom mélyen legbelül, de szégyellem is..
- Helyes. Lássuk mennyire vágysz rá! - mondod, és szép lassan becsúsztatod az egyik ujjad a nedves ouncimba. Felnyögök, annyira vágytam erre…
- Nem semmi.. szűk, forró, nedves… élvezni foglak! - momdod elégedetten, miközben megforgatod bennem az ujjad, majd kihúzod lassan. Próbálom magamban tartani, de határozott vagy. Másik kezeddel belemarkolsz a hajamba, és felhúzod a fejem.
- Nyisd csak ki a szád, kiscica! - mosolyogsz, az ujjad az ajkaimhoz téve. Nyitom a szàm résnyire, te azonnal bedugod a puncimtól nedves ujjad, rászorítva a nyelvemre. Végig a szemembe nézel. 
- Érzed ezt? Érzed hogy felizgultál, kislány? Ne aggódj, nem hagylak sokáid szenvedni! - mondod, majd megcsókolsz mélyen, forrón, megízlelve engem is. Aztán elengeded fejem, és utasítasz, hogy vegyem le a melltartóm. Így teszek, közben látom, hogy leveszed a nadrágod, a boxered, a pólód.. csodás tested van, a farkad pedig… ez fájni fog, de kell - gondoltam.
- Tudod, lesz még időnk rá, hogy játszadozzunk, de most jobban kívánlak annál… - mondod, érzem hogy téged is szétvet a vágy. Megcsókolsz, majd hanyatt fektetsz az ágyon. A bokáimnál fogva emeled fel a lábaim, megtámasztod a válladon, majd odateszed a kőkemény farkad a puncimhoz.
- Akarod? Kívánod, hogy megdugjalak? Hm? - a szemembe nézel, szinte elvakít a szenvedély, alig bírod visszafogni magad, de élvezed hogy azt teszem amit mondasz..
- Igen.. kérlek tedd be… nagyon kívánlak… - szinte nyüszítek alattad, a csípőm próbálom mozgatni hogy felhúzzam magam a farkadra, de erősen fogsz. Majd kérdés nélkül ráteszed a kezed a nyakamra. Figyeled a reakcióm, nem ellenkezek, csak azt akarom, hogy megdugj.
- Dugj meg! - kérlek kikelve magamból
És végre érzem, ahogy szétnyitja ajkaim a makkod, majd elkezdesz lassan de határozottan belémnyomulni. A szemeim felakadnak, nyögök egyet, de el is hallgatok, ahogy elkezd szorulni a torkomon a kezed, ahogy beljebb hatolsz a puncimba. Iszonyúan élvezem, erre vágyom mióta.. hogy uralj, hogy kívánj, hogy kívánjalak…
Amikor már nem tudod beljebb nyomni, kihúzod majdnem teljesen, engedsz a torkomon, majd határozottan, erősen lököd vissza belém a farkad, amitől felsikoltok. Látom hogy izgat, folytatod, ki, majd erősen vissza, szinte folynak a nedveim ahogy kihúzod minden alkalommal…
- Szeretnéd, hogy szérszedjelek? Hogy szétdugjam a szűk puncidat, amíg azt se tudod hol vagy? 
- Igen… - ennyit tudok mondani, mert hirtelen olyan erővel kezdesz dugni, hogy majd szétszakadok, csak hangosan nyögök és állom a lökéseid. Testem kipirosodik, kezdek zihálni alattad…
Egyik lábamat lenyomod magad mellé az ágyra, de dugsz tovább, majd érzem ujjad a csiklómon… hát ez hihetetlen, teljesen kikészítesz… bármikor el tudnék élvezni… 
- Most visszaszámolok, te pedig elélvezel, kis szuka! - mondod rekedt hanggal, miközben egyre erősebben dörzsölöd a csiklóm, nedvem már a fenekemen folyik le az ágyra.
- 10. Mondd, hogy mit akarsz kislány!
- el akarok… élvezni… - nyögöm hangosan
- 9. Ugye tudod, hogy legközelebb nem leszek ilyen kíméletes veled?
- igen… tudom… - lihegem, szemeim becsukom, próbálok nem idő előtt elélvezni…
- 8. Nézz a szemembe, vagy megbánod! - utasítasz, másik kezed visszakerül a torkomra
- 7. Ügyes kislány, azt hitted kemény nő vagy, most meg egy engedelmes kiscica lettél, hm?!
- Te teszed ezt velem… ahh.. kérlek siess elélvezek… - kérlellek, szinte magamon kívül.
- 6. - erősebben dugsz, szinte fáj, de erre vágyom…
- 5, engedd ki a hangod! - újabb parancs, ki is engedem, hangosan nyögök minden lökésnél
- 4. 3. - gyorsítasz, a puncim folyik, érzem hogy végem lesz mindjárt..
- 2. Az enyém vagy! 
- kérlek… - könyörgöm neked
- 1…. Élvezz kis szuka!!! - mondod, majd torkomon szorul a kezed, a csiklómról pedig átkerül a másik az alhasamra, úgy nyomsz le, ahogy elkezdek rángatózni, és iszonyat erővel tör rám az orgazmus, a számat harapom, a mellkasom emelkedik, érzem hogy próbálom kinyomni a farkad ahogy folyik a puncim de erősen dugsz tovább, ahogy elkezdek rázkódni..
- ezaz, élvezz kis szuka, az enyém vagy!! - mondod majd elengeded nyakam, én felsikoltok és levegőért kapkodok, majd hirtelen kihúzod a farkad és a fejem mellé térdelsz, két ujjad rögtön visszanyomod a puncimba, sikoltok, de elhallgattatsz a farkaddal, amit erővel nyomsz a számba, és ütemesen kezded dugni, egèszen a torkomig hatolva. Közben ujjazol, én kezdem elveszteni az agyam, a puncim csak úgy cuppog, folyik a nedvem a csuklódon, a fenekemen, a combjaimon… fejemet erősen megtartod hátul, hangosan nyögsz, érzem hogy mindjárt elélvezel, de nem hagyod abba az ujjazást, fel le mozgatod a kezed, és mikor látod hogy elkezd spriccelni a puncim, remegni minden porcikám, még egyszer mélyre nyomod a farkam a torkomba, és nagy nyögéssel élvezel bele. Majdnem öklendezek tőle, olyan mélyen van, az ujjad hirtelen húzod ki belőlem, rengeteg nedv folyik ki puncimból, testem elernyed, rázkódik, ahogy kihúzod farkad a számból, én pedig lenyelek minden cseppet… 
Nagyot sóhajtasz, simítod kipirosodott testem a nedves kezeddel, másikkal a hajamat kezded cirógatni, élvezed a látványom.
- Kislány, nagyon élveztelek. Gyönyörű vagy! - mondod, majd felállsz az ágyról, és csak hallom, ahogy kimész, megmosdasz, majd gyorsan felöltözöl és becsukod magad mögött az ajtót.
Elmentél. Kezdek magamhoz térni. Minden tiszta nedves a puncimtól, odasétálok a tükörhöz, csapzott vagyok, de végre ott egy kielégült mosoly az arcomon. Hát ilyen a valódi szenvedély… mondom ki hangosan a tükörképemnek, majd elkezdem rendbehozni magam, hamarosan érkezik a párom… vissza a valóságba… de hamarosan újra látlak!
HajnalLány
Hozzászólások
További hozzászólások »
Andaluzia ·
Tényleg izgalmasan írtad le, nagyon tetszett. Én is várnám a folytatást.
HajnalLany ·
Hamarosan érkezik, köszönöm a visszajelzést, Andaluzia ;) :)

Szergejecske ·
Nagyon tetszett a történet és szerintem nagyon jól írsz. Még jó sok sztorit szeretnék olvasni a tolladból.

Anna69 ·
Sziasztok! Keresek egy férfit egy kellemes találkozóra. Részletek a honlapon -> www.teensfk.site

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: