Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Holland kikötők

Van Beholder úr igazi holland eleganciával, és persze igazi holland füves cigivel a szájában szállt ki a vadonatúj krémszínű E osztályú Mercedeséből. Közben nézte a tengerpart felett a szabadon szálló sirályokat és a felgyújtott makett boltból kiszálló pernyét, amit a környékbeli kis tizenéves köcsögök gyújtottak fel. Tudniillik a makett boltban az eladó néni egy ritka nagy gennyláda volt, és az igazat megvallva Van Beholder úr sem a tengerpartot nézni jött, hanem a nemrég Belgrádban vett gyalogsági aknákkal körberakni a makett bolt bejáratát, majd kis kavicsokkal dobálni a kirakatot, abban reménykedve, hogy az eladó néni megint ki fog rontani az üzletből egy rekedt, csupasz földkábelre hugyozó bagzó kandúr hangján vernyogva, majd a nagy loholásban rálép az aknákra, és onnan már csak a sirályok után, darabokban szállás, a boltos néni szabadság abszurd, torz idillje maradt volna neki; bár azt talán még Van Beholder úr sem gondolta volna, hogy a makett boltos néni őszinte vágyat érzett volna a saját lerobbantott lábai, kiszakadt fél veséje és a levegőben tekergő belei között szabályos parabolikus ívet járjon be, majd a sirályok szánakozva nézzék odafentről, a kék ég birodalmából, hogy egy ritka nagy gennyláda nagyjából ötven méteres körzetben hogyan szóródik szét.

Sajnos a környékbeli, játszani vágyó, huncut és aranyos gyermekek szeretetteli pirománkodásuk miatt ez meghiúsult. Van Beholder úr pedig füves cigijétől és a tulajdon gyermekkorára emlékeztető látványtól röhögve elfordult a tenger felé, és könnyes szemekkel, görcsölő rekeszizmokkal nézte a rozsdás, szögletes teherhajókat és a szabadon szálló sirályokat…
Hasonló történetek
2674
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
3817
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
JagerColonel ·
Tudom, hogy az "1"-es szám, az egy POZITÍV egész szám, amely a nullától különbözik, de mit csináljak, ha nem lehet 0 pontot adni? Szóval kénytelen voltam (magasan) túl értékelni a "művet"...

P.S.: orvos?

gizibuzerátor ·
Jagercolonel feltűnően vicces ma.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: