Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hogyan lettem szopófiú. 2.

Rákaptam a dologra.  Már több „ügyfelem” is van, így nevezem őket magamban. Pontosan négy, azzal együtt akivel kezdődött.  Ő aggasztott  egy ideig. Féltem, hogy elhíreszteli de miután már többször is megtörtént vele nyugodtabb lettem, miért tenné? Majdnem minden héten egyszer megtörtént vele.  De mért kerülgetem kimondani?  Leszoptam a  farkát, már elég sokszor. De egyszer sem a szobában, ott többet nem. A következő alkalom az úszodában volt. Véletlenül talákoztunk, köszöntünk aztán lefeküdt a kettővel mellettem lévő műanyag ágyra, közben szemérmetlenül nézte a csajokat akik hárman beszélgettek a közelben. Vékony lányok voltak mindegyik szép fenekű. Engem is felizgatott ahogy csöpögött ki a víz a bugyijukból a feneküknél és a alul a puncinál. Az egyik hirtelen lehajolt, a puncija vágása átlátszott a fürdőruhán, megmozdult az én farkam is. Oldalra néztem a srác fürdőnadrágjára. Ugyanúgy dudorodott mint addig de azért elképzeltem ahogy lassan feláll a vizes farok. Gondoltam milyen jó lenne az uszodavíz ízű faszt a számba venni. Felváltva néztem a csajok fenekét és a srác farkát, mintha nagyobb lenne és a makk is kivehető ahogy nekifeszül az anyagnak.   A lányok hirtelen elindultak az öltöző felé. Ahogy kiértek a folyosóra a fickó felállt és intett, hogy menjek. Felkeltem, mentem utána. Mi is az öltőzőbe mentünk.  Mentem utána egy öltözőkabinba. Hallottuk a csajok hangját ahogy beszélnek, nevetnek, egy gipszkartonfal választotta el a női öltözőt tőlünk. Tudtuk, hogy már kb meztelenül vannak és törölköznek. Kis tétovázás után leültem a padra, ő meg elém állt. Rögtön rátettem a kezem a farkára nadrágján keresztül, már félig merev volt, így simogattam közben hallgattuk a lányokat ettől teljesen felállt neki. Egyik kézzel fogtam a farkat szorosan a fürdőnadrágon keresztül a másikkal kioldottam a madzagot elkezdtem lehúzni. Ahogy áthúztam a nagy fehér faszon az az arcom elé pattant, a bőr már hátra volt csúszva és a fehér, vízes makk rám nézett. Megfogtam újra, lassan  vertem pár centire az arcomtól, ettől már teljesen merev volt. Nézegettem kicsit a keményen feszőlő makkot aztán nyalogatni kezdtem, hideg volt és vízes. Nagyon izgatott, hogy újra egy kemény fasz lesz a számban.  Az a lány beszélt aki lehajolt és átlátszott a pinája a fehér bugyin, elképzeltem,  hogy most bugyi nélkül van. Jobb kézzel lenyúltam, félrehúzva a fürdőgatyám elővettem a  farkamat és marokra fogva verni kezdtem.  Ekkorra a fiú elég zihálva vette a levegőt, megnyálaztam az ajkaimat és bekaptam a farkát vagyis a felét kb. Hideg volt de jólesett, hogy a számban van. Lassan kezdtem szopni, úgy hogy a makk végig a számban maradjon, kezdett átmelegedni. Közben párszor megmozdult felfelé ahogy mégjobban fel akart állni, éreztem milyen nagy erő van benne. A sajátomat is vertem közben.  Kicsit gyorsítottam a szopáson amikor ő rátette a két kezét a fejemre és nem túl erősen de húzta rá a farkára. Megpróbáltam mélyebbre bevenni amennyire tudtam, ő elkezdte mozgatni a farkát a számban vagyis dugta és akkor felnyögött,  éreztem, hogy meleg árasztja el a számat. Fogta a fejem, nehogy abbahagyjam a szopást de eszemben sem volt, végig szoptam erősen szorítva a számmal amíg ő élvezett. Pedig már tele volt a szám a gecijével de lassan még szoptam mert úgy akartam elsülni, hogy a farka a számban legyen. Pár mp és én is nyögtem egy nagyot úgy hogy a farok a számban volt még és a kőre vertem a farkamból egy nagy adagot. Lassan kihúzta a számból és néztem ahogy elteszi a nadrágjába. Megkötötte, megfordult és kiment akabinból. Az ajtót becsukta, én ráhúztam a zárat. Lenéztem, a spermám a kövön jól látszott, egy másik adagot meg a számban tartottam. Nem volt kedvem lenyelni. Belenéztem a szemetesbe, volt benne papir. Kivettem egy tisztábbat és belefolyattam a számból a gecit de az íze megmaradt, kellemes volt. Az enyémet is feltöröltem. Felhútam a gatyámat és visszamentem a medencéhez. Bementem a vízbe és  bámultam előre egy darabig ahogy visszagondoltam  az előzőkre. 
Előző részek
Hozzászólások
eliksz13 ·
Jó kis étvágygerjesztő írás.

eliksz13 ·
Én nem köptem volna ki a spermát, hanem lassan, apró kortyokban lenyeltem volna, hogy tovább érezzem a kellemes, vadgesztenye illatú, kissé édeskés, gyönyörű fehér fiútejet.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!
A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE
Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció.
Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Ingyenes regisztráció csak most.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: