Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hála

Csengett a telefon,a gipszelőmester felvette,majd halkan válaszolt,s letette hogy előkészülhessen.
Alkartörés...
Egy fiatal női beteget kell begipszelnie. Mikor kész volt mindennel,kinyitotta az ajtót.
Kis idő múlva megérkezett a fiatal hőlgy egy betegápoló kíséretében.
Leültette,a átnézte a papírokat,és csendesen nekiállt a teendőjének. Észrevette,hogy a lány mérges,dühös,és legkevésbé sem a törött karja a legnagyobb baja. 
A gipszmester kérdezősködni kezdett:
- Mi is történt önnel kedves ? - érdeklődött kiváncsian. 
- Áááhh hosszú !! - felelte.
Elestem és eltörtem. Fájni nem fáj.  
- Akkor miért ilyen mérges ? 
- Nem vagyok mérges !!  - válaszolta határozottan. 
Tudja a barátommal összevesztünk, aztán dühömben rácsaptam az asztalra,hát így törtem el.
- Értem,és ettől most jobb ?  Megoldódott a problémája ?  
A dühe is elszállt ?
- El persze hát hogyne hiszen látja Maga is Rajtam nem ? 
Áhh tulajdonképpen nem is értem minek mondom  Én mindezt el. 
Olyan hülyén viselkedett. Elfelejtette,hogy ma Ő a soros.
- Hogy micsoda?
- Hát...hogy ma ő a soros a mosásban ill.  a házimunkában.
- És Ön megkérdezte, hogy miért nem csinálta meg ?
- Ugyan miért,annyira volt !! 
- Aztán melyikőjük viharzott el ? 
- Én...de utánam jött. A fenébe !!  Nem szeretnék beszélni Vele. 
- Biztos benne ?  - Igen teljesen. 
-Aha értem. Akkor ezek szerint Ő az a fiatalember aki odakint várakozik ?  
- Igen !!  
- Na és miért nem hallgatta meg ? 
- Mert hülye vagyok, ráadásul a főnököm is felhúzott ma...
A gipsz közben szépen készült,és ahogy a gipszelő haladt,a hölgyemény dühe közben elszállt.
- Haragszik még rá ? 
- Nem,de a kezem viszont már fáj. 
- Nos talán lehet meg kéne hallgatnia nem gondolja ? 
Ha nem lenne fontos Magának,nem hozta volna be,s nem ülne kint önre várva.
- Nem is tudom... Csak vagdalkoztunk. Egyikünk sem beszél a másikkal.
- Rendben a gipsz kész,most várunk egy kicsit. Addig legyen szíves maradjon itt,majd felállt a székről,és kisétált az ajtón. 
Kint meglátta a fiatal embert,aki a kezébe támasztotta az állát aki a folyosó falán találta meg a nagy figyelendő semmit. 
A gipszelő úr leült mellé,aztán megszólalt:
- Ezek a nők... 
A legdrágább kincsei a férfinak,és mégis könnyű elveszíteni őket... - mondván. 
- Azok,de meg se hallgat...- mutatott a gipszelő felé a férfi.
- Tudja mit,elmondok Magának valamit. Valamit nagyon nagyon rosszul csinálnak kedves fiatalok. 
A munka megosztás nem azt jelenti,hogy ki a soros azon a napon,hanem azt, hogy együtt,és egymásért csinálnak meg dolgokat. 
Ha pedig egy nő nem akar meghallgatni valamit,akkor nyilván nem is fogja,csak akkor ha ő szintén nagyon szeretné. Érti már ? 
Egy dühös asszony ezt sosem fogja megtenni. 
Meg kellene beszélniük,mert Maguk szeretik egymást igaz ?
- Igen tényleg szeretem,és ez kölcsönös. 
Ööö...de mondja vajon hogy tudnám elérni azt hogy meghallgasson,hm ?  - kérdezte a férfi érdeklődve. 
- Nézze,azt hiszem támadt egy remek ötletem !!  Össze fogom Magukat gipszelni,úgy értem a szabad kezüket,így szembesítve önöket egymással.
Mit szól hozzá benne van ? 
- Felőlem...Nem bánom legyen,
majd felálltak,s együtt bementek a kisasszonyhoz. 
Ahhoz az illetőhöz kinek minden dühe elszállt,és csendesen meredt a gipszelt kezére.
-Nos van még egy gipszelni valónk hölgyem. - közölte mosolyogva. 
- Hogy micsoda ? - csodálkozott a lány. 
- Orvosi utasítás.
Kérem ne ellenkezzen,adja ide a másik kis kacsóját.
A hölgy teljesen ledöbbenve nézte az idős embert,és a párját,aki hüledezve látta,hogy a kezüket összegipszeli a mester. 
Hosszasan nézte a párját és látta,hogy annyi minden mellett egyetlen egy szó van a szemeiben,így nem ellenkezett.
- Nos lám lám ez is kész. Szebb,mint a másik. - nevetett halkan. 
Most pedig fáradjanak ki,várják meg amíg megköt,és addig meg ne próbálják levenni amíg meg nem beszéltek mindent. 
MINDENT !!!!!! Megértették ?
Nekem lejárt a munkaidőm,telefonálnom is kell. - kitessékelve ezzel az összegipszelt párt,majd magukra hagyta őket.
Csendes léptekkel haladt a folyosón,de még hallott némi mondat foszványokat: 
- Hülye voltam...
- Tudom,Én is...
Mosolygott egyet, aztán telefonált. Leszólt a portásnak hogy mi a helyzet... 
A fiatal páron közben megkötött a gipsz,és természetesen vele együtt valami más is. 
Lassan bandukolva halladtak kifelé,amikor a férfi a kezével a homlokához csapott:
- OMG !!!  így hogy megyünk haza ? 
- Ohh bassusz te jó ég tényleg !! 
- Én tudom. - szólalt meg a portás.
- Ott vár Önökre a taxi,ki van fizetve menjenek. 
A két fiatal összenézett,és mindkettejüknek a gipszelő jutott eszébe. Az idős magas férfi,bottal. Hálás szívvel gondoltak rá. 
A Nő hozzábújt a a férfihoz,s a füléhez hajolva halkan oda súgta: 
- Kedvesem tudod azért voltam hülye, mert terhes vagyok....
- Szerelmem tudom, megtaláltam a tesztet,ezért nem csináltam semmit,mert annyira örültem. 
Szeretlek. Mindkettőtöket.
A nő csak bámult a férfire s úgy elmosolyodott,mint még soha.
Boldogan,békésségben szálltak be a taxiba. 
Nem gondolták,hogy a nem messze álló platán mögött egy csendes fül,és egy csillogó szem nézte ahogy távolodtak. 
Az öreg gipszelő mester fogta botját, és lassan elindult ahhoz a nőhöz, akinek a kezét ugyancsakösszegipszelte a sok-sok évvel ezelőtt a sajátjával. Tudják néha a gipsz,ha jó kezekbe kerül,azt is összeforrasztja,ami máshol tört el...
 
U. i: 
"Suttogó Gabriel"
minden jog fenntartva !! 
Hasonló történetek
4465
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
4433
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: