- Egész végig itt fogunk álldogálni? - kérdezte végül.
- Ne haragudjon, nem akartam udvariatlan lenni! - felelte Daniel, majd előzékenyen félreállt, hogy beengedje a szépséges ismeretlent.
Shannon belépett a házba- tágas előtér fogadta. Nem tudta tüzetesebben szemügyre venni a berendezést, mert a férfi betessékelte a konyhába.
- Elnézést!- szabadkozott újra- Csak még nem ittam meg a reggeli kávémat.. Esetleg megkínálhatom vele?- villant fel arcán egy barátságos mosoly.
- Köszönöm, elfogadom. Még nem volt időm reggelizni sem.
- Kávé, reggeli rendel. Értettem!- szalutált nevetve.
Amíg a férfi szorgosan tett- vett a konyhában Shannon elégedetten legeltette a szemét arányos testfelépítésén- keménykötésű, széles vállán, karcsú derekán, izmos lábszárán, amely kirajzolódott a mosástól megfakult, kopott farmerján keresztül.
Daniel visszafordult és elkapta a nő pillantását. Kérdőn felvonta a szemöldökét, de csak szemlesütést kapott válaszul. Vajon mi volt ez a villanás a szemében?
Próbálta megfejteni a ki nem mondott üzenetet, de saját zavaros érzései nem hagytak lehetőséget az értelmes gondolkodásra.
Ránézett a nőre, aki láthatóan kellemetlenül érezte magát, talán a tétlenségtől, de inkább remélte, hogy miatta. Persze jó értelemben. Szerette volna hinni, hogy a lányban is megmagyarázhatatlan érzések kavarognak, azt, hogy ő is érzi ezt a megfoghatatlan, de igenis valóságos szikrát. Nem tudja a nevét - döbbent rá hirtelen.
- Hogy hívják? - kérdezte, de nem csak a nevét szerette volna hallani. Tulajdonképpen mindent. Minden egyes percet, amit nélküle töltött addig a pillanatig, amíg be nem sétált az ajtaján, de nem akart tolakodónak tűnni.
- Tessék?- nézett rá a nő kikerekedett, értetlen szemekkel.
- A nevét- nem tudom. És mást sem tudok rólad... - üzente a szeme.
Ó, Shannon Moore.- nyújtotta a kezét, hogy üdvözölje a férfit, amikor meglepve tapasztalta, hogy meleg ujjak fonják magukba az övét, és forró ajak lehel rá csókot.
- Mindenkinek így köszön?- húzta el remegő kezét a lány, hogy ölébe rejtse.
- Nem, csak a különlegesen szépeknek. - nézett rá jelentőségteljesen Daniel.
A kávéfőző sercegése megtörte a varázst. Mindketten megkönnyebbültek, nem mertek egymás szemébe nézni. A férfi lustán odasétált a pulthoz, öntött két bögrébe a forró, gőzölgő kávéból, majd az egyiket a nő elé tolta.
- Mit kér? - kérdezte, miközben kinyitotta a hűtőt. Tojásrántottát.... vagy - szemlélődött az ürességtől kongó jégveremben- tojásrántottát? Igazság szerint elfelejtettem bevásárolni, meg nem is vagyok itthon.
- A szállodák, igaz? Lefoglalják minden idejét.
Ismerte ezt. Bár kisebb cége volt, mint a férfinak- egy perc szabadidőt sem hagyott neki.
Daniel közben buzgón nekilátott a reggeli készítésének. A levegőben hamarosan tojás és sülő szalonna illata terjengett. Végül a kész ételt ízlésesen elrendezve a tányérokon az asztalra tette.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
2024-10-22
|
Horror
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
2024-10-18
|
Merengő
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
A fehér mezes New Yorki csapat védvonala mögül előretört ez a viszonylag magas kb. 180 cm magas leomló barna hajú lány. Arcán néhány piros folt volt. A meze karja felszakadt és a térdét is lehorzsolta egy esés következtében...
A repülőút kellemes volt és Cooper két óra múlva már a washingtoni lakásban volt. Ez nem volt olyan előkelő, mint a New Yorki, de azért nagyon otthonosan volt berendezve. Kapus sem volt, így Cooper simán bejutott. Gyorsan felmérte a terepet.
Hozzászólások