Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Gabby meglepetése

Gabby arra ébredt, hogy kopogtatnak a hálószobája ajtaján. 
– Gyere be! – mondta álmosan.
– Jó reggelt! És boldog születésnapot! – mondta az anyja.
A lány szemei felpattantak és sebesen felült. Ma volt a születésnapja! A tizennyolcadik születésnapja! Hogyan felejthette el akár néhány másodpercre is?
Gabby anyja, Nancy az ajtóban állt és mosolygott rá. Gabby gyönyörű volt. Fiatal, formás lány hosszú, fekete hajjal. Gabbyt tinédzserként szülte és még alig volt 35 éves.
– Izgatottnak tűnsz! – jegyezte meg Nancy.
– Hú, persze, hogy az vagyok! Különleges ajándékot ígértél mára. Szerintem tudom mi lesz az! Egy autó! – válaszolta Gabby. 
Csak ők ketten éltek együtt és az anyja elkényeztette. Nancy jelentős pénzt keresett, amikor eladta kis magáncégét egy nagyvállalatnak és ritkán tagadott meg bármit is a lányától.
–Gyere le és nézd meg magad!
Gabby kiugrott az ágyból és halványrózsaszín felsőben és hozzáillő rövidnadrágban elszáguldott anyja mellett. Nancy követte a lányát, aki lerohant a lépcsőn a nappali ablakához. 
– Ó, a fenébe… Nincs ott semmi. Pedig azt hittem... – mondta csalódottan Gabby, miközben visszafordult az anyjához. 
Gabby megdermedt, amikor rájött, hogy egy idegen férfi ül a fotelben, ami mellett az anyja áll. Úgy szaladt el mellette, hogy észre sem vette.
– Ő Trevor! – mondta az anyja, miközben a férfi felállt, és kezet nyújtott neki. 
A férfi hat lábnál is magasabb lehetett és mindkét nő mellett eltörpült mellette.
– Felbéreltem a születésnapodra. – mondta Nancy.
-Hogy érted?  Remélem, nem vagy bohóc! – kérdezte Gabby kezet fogva a férfival.
Trevor és az anyja is felkacagott.
– Trevor hóhér – mondta Nancy.
-Mi!? – döbbent meg Gabby és visszahúzta a kezét.
–Ne ijedj meg!  Most, hogy tizennyolc éves vagy, a neved bekerül az Országos Női Nyilvántartásba. Ez lehetővé teszi, hogy húsként feldolgozzanak, vagy szexrabszolgának vigyenek, a többi lehetőségről nem is beszélve. És most, hogy nagykorú vagy, a nevem lekerül a mentesített nők listájáról, így minden bizonnyal hamarosan feldolgoznak. Valószínűleg nem tudok többé vigyázni rád. Ezért úgy döntöttem, hogy a sorsoddal való szerencsejáték helyett felveszek valakit magán-szexkivégzés végrehajtására, hogy a lehető legkellemesebb elmúlásban lehessen részed. – nyugtatta meg az anyja.
– Öhm… nem is tudom, anya. Igazából nem terveztem, hogy ma kivégeznek. – mondta Gabby tétován.
– Anyádnak igaza van. Egy olyan kedves fiatal hölgy, mint te a nagykorúságot elérve rengeteg kellemetlen alak áldozatává válhat. Vannak igazán szadista szemétládák. De neked kell eldöntened, mit akarsz. – mondta Trevor.
Gabby nagyot nyelt. 
-Rendben… azt hiszem…. Ha tényleg jó ötletnek tartod, anya. De nem tudom, mit akarok. Soha nem gondoltam rá!
-Szerintem a legegyszerűbb a legjobb. Először levetkőzöl. Azután szex… végül egy szép, gyors lefejezés. -mondta Nancy.
-Nagyon tetszik az ötlet, hogy először szexeljek. Nem akarok szűzen meghalni. De a fejem levágása…  - töprengett Gabby.
Trevor felkapott egy hosszú tokot a fotel mellől. 
-Csinálhatjuk ahogy akarod. de én is a lefejezést javaslom! Ez az egyik leggyorsabb út és ebben szakértő vagyok. - mondta és kivette a kardot a tokból.
-Hűha… Izgató a gondolat hogy letérdelek és ezt használod rajtam… Oké, rábeszéltéltetek. Mit kell tennem? - mondta Gabby a kardot vizsgálva.
–Vetkőzz le édesem! – mondta az anyja.
Gabby áthúzta a fején a pólóját és felfedte sötét mellbimbós kebleit. Hüvelykujját beakasztotta fehérneműje derékpántjába és a rövidnadrágját a bugyijával együtt húzta le kerek popsijáról és karcsú lábairól. Meztelenül állt a férfi előtt, aki véget fog vetni az életének és azon töprengett, mit tegyen ezután. Trevor elkezdte levenni a ruháit, lassan felfedve izmos testét és hatalmas farkát, ami már merev volt az előtte álló meztelen Gabby látványától.
-Milyen nagy!  – kiáltott fel Gabby meglepetten.
– Ez az egyik oka annak, hogy Trevort béreltem fel. Tudtam, hogy ha bármiben is hasonlítasz az anyukádra, akkor ilyen férfi lenne, akire vágysz. -mondta Nancy és ravaszul elmosolyodott.
Trevor Gabby-hez lépett. 
-Megérinthetem? - kérdezte a lány.
-Természetesen! Ez a születésnapi ajándékod része. Azt csinálsz vele, amit akarsz: megérintheted, a szádba veheted… vagy csak hajolj le és beléd teszem. -mosolygott Trevor.
Gabby a hímvessző köré fonta a kezét és óvatosan simogatni kezdte. 
-Olyan nagy! Nem hiszem, hogy elfér bennem!
-Dehogynem fér beléd! Csak előbb gondoskodni kell róla, hogy kellően nedves legyél!
Trevor végighúzta egyik nagy kezét a lány testén. Elidőzött a mellén, majd lecsúsztatta a lapos hasán az ágyékához. Gabby megragadta a karját, amikor megérezte hogy egy férfi ujjai először fedezik fel a punciját. Azon töprengett, hogy csak tapasztalatlansága miatt ilyen, vagy tényleg ennyire jó.
-Azt hiszem, már kellően nedves vagy, akár most is megdughatlak. – mondta neki Trevor.
Gabby éppen egyet akart érteni, amikor az anyja közbeszólt: 
-Először vedd a szádba! A szopás olyan élmény, amiből kár kimaradni! – tanácsolta Nancy lányának.
Gabby letérdelt. Trevor farka ilyen közelről még nagyobbnak tűnt. A lány késztetést érzett arra, hogy először megcsókolja. Azután megnyalta párszor. Biztosan jól csinálta, mert hallotta a férfit halkan felnyögni. Végül ajkait köré fonta és fel-le kezdte mozgatni a száját a nagy rúdon, amennyire csak tudta. Néhány perc múlva érezte, hogy a férfi egyik keze finoman megragadja a haját és irányítja a fejét. Engedelmeskedett a felszólításának, bízva abban, hogy a hóhéra tudja mi a jó.
– Azt hiszem most már tényleg itt az ideje, hogy megbasszalak! -mondta Trevor egy kis idő után.
Gabby kiengedte a farkát a szájából és felnézve rá azt mondta:
-Igen… kérlek! 
A lány felállt és a fotel fölé hajolt. Trevor mögé lépett, megragadta a derekát és belényomult. Gabby szemei elkerekedtek és egy kicsit könnybe lábadtak, ahogy a hatalmas hímtag támadta a hüvelye szoros, szűz fogását. Kicsit fájt… Ez volt a legnagyobb dolog, amit valaha érzett magában… de érezte hogy közeledik az orgazmusa ahogy Trevor ütemesen dugta. A férfi fölé hajolt, átkarolta és megragadta mindkét mellét. 
-Hová élvezzek? -kérdezte a lánytól rekedten.
-Óóó.. dugjál… igen.... bárhová csinálhatod! – mondta Gabby és hosszú sóhaj kíséretében elélvezett.
Trevor kihúzta magát a puncijából. 
– Térdelj vissza! – mondta a lánynak. 
Az engedelmeskedett és felnézett a hatalmas hímvesszőre, amit centiméterekre az arcától simogattak. Megrezzent, amikor egy fehér szál lövellt ki belőle és eltalálta közvetlenül a szemei között. Egy másik megütötte az arcát, majd egy újabb az állát… és az utolsó gyenge lökés már nem érte el az arcát és a mellkasán landolt. 
– Nyisd ki a szád! – mondta Trevor. 
Gabby megtette, a férfi pedig az utolsó néhány cseppet a nyelvére préselte a farkából. 
– Most pedig maradj ott, ahol vagy és hajolj előre! 
Trevor odanyúlt és felkapta a kardját. Nancyközelebb jött, hogy jól lássa a lánya kivégzését.
– Anya, megfognád a fejemet, hogy ne essen a padlóra? – kérdezte Gabby.
– Hát persze édesem! – válaszolta Nancy. 
Közvetlenül a lánya elé térdelt, majd kinyújtotta a kezét és a kezébe fogta az arcát. 
– Hogy tetszik az ajándékod?
- Ez teljesen megérte, hogy elveszítsem a fejem! – válaszolta Gabby hatalmas vigyorral.
– Boldog születésnapot kicsim!
A kard meglendült és lecsapott a kinyújtott nyakra. Gabby teste előrezuhant, feje az anyja kezében maradt. Annyira az anyjára koncentrált, hogy csak a nyaki fájdalomból tudatosult benne hogy hóhéra elvégezte a munkáját. Megdöbbentő volt, de egyben furcsán izgalmas is. A lány elmosolyodott, amikor egy bizarr utolsó gondolata támadt: „A fejem elvesztése olyan, mint a szüzességem elvesztése: kéj és fájdalom keveréke. És ugyanaz a férfi vitte mindkettőt. Kár, hogy egyiket sem veszíthetem el többször!”
Nancy addig mosolygott a lányára, amíg meg nem bizonyosodott, hogy Gabby elment. Aztán letette a fejet és elkezdte lehámozni magáról a ruháit. 
– Végre rajtam a sor!
– Miért nem akartad, hogy a lányod megtudja, hogy két szex-kivégzésért fizettél? – kérdezte Trevor, miközben a nő felfedte érettebb, de még mindig fitt és vonzó testét.
Nancy letérdelt Trevor elé és megfogta a farkát. 
-Nem akartam, hogy azt higgye, hogy elveszem előle a rivaldafényt a születésnapján! – felelte, mielőtt lendületesen szopni kezdte a férfit.
Trevor azonnal tudta, hogy Nancy szakértő. Élvezte a fiatal, friss Gabbyt, de az anyuka tudta hogyan kell kedveskedni egy méretes dákónak. Magabiztosan mélytorkozta, majd megkérte hogy feküdjön a hátára. Örömmel engedelmeskedett. A nő ráült a farkára és keményen meglovagolta. Néhány percnyi szilaj fel-le mozgás után Nancy hátravetette a fejét és felkiáltva elélvezett.
Gyorsan lemászott a férfiról és visszavette a szájába. Néhány másodpercig érezte a saját nedvének ízét a hímtagján, mielőtt a második spermaadag elöntötte volna a száját. Megmutatta Trevor-nak a szájában összegyűjtött nedvet mielőtt egyszerre lenyelte volna az egészet. Ezután Nancy felkapta Gabby levágott fejét, majd azt az ölében tartva letérdelt és várta, hogy levágják az ő fejét is.
A férfi felállt és elővette a kardját. Nancy elé lépett, hogy a nő láthassa ahogy lecsap.
– Köszönöm, hogy engem béreltél fel! Fantasztikus volt kivégezni téged és a lányodat. – mondta.
-Örülök, hogy jól érezted magad! Azt hiszem nyugodtan beszélhetek Gabby nevében is, amikor azt mondom, hogy izgató volt a hóhérságod!
Trevor meglendítette a kardját. Az éles acél Nancy nyakán ugyanolyan könnyen ment át, mint Gabby-én. 
Hasonló történetek
6538
Ekkor megpillantott valami mélyen kavargó sötétséget érkezni a folyosó másik végéből. Elkezdett futni, lábai önkéntelenül mozogtak, előre a lámpakapcsoló irányába. Nem tudta, miért csak, hogy el kell érje a kapcsolót, hogy újra fény legyen...
7225
Egy decemberi éjszakán becsípve kullogtam haza, olyan éjfél körül... a barátnőm Emese volt aki hazavitt, nem hagyta hogy többet igyak. Ezt csak elmesélésből tudom, mert nem voltam magamnál teljesen...
Hozzászólások
Anna69 ·
Sziasztok! Keresek egy férfit egy kellemes találkozóra. Részletek a honlapon -> www.teensfk.site

Materdoloroza ·
Édes Anna

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: