Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Forró szilveszter 1. Rész

Nos, eltelt a karácsony ami eléggé unalmasnak ígérkezett, de igen csak érdekesen alakult.. Sajnos Ádám cuccai a tűz martalékává váltak, így vásárlással kezdtük az ünnep utáni első munkanapot. El kisértem én is, nem mintha  szüksége lenne a véleményemre öltözködés terén, hiszen nagyon jó ízlése van, mindig nagyon jól néz ki, és ezt tudja is magáról, ki is használja. A bolti eladó csajok minden kívánságát lesték, és az egyik cipő boltban még kedvezményt is sikerült kimosolyognia  az egyik eladó hölgytől . Az egyik ruházati boltban  egy pár pólót és nadrágot kiválasztottunk , majd Ádám bement az egyik próba fülkébe, egy pár perc után a fügönyt kissé fére húzva  kidugta a fejét és a szokásos széles csábító mosollyal az arcán kiszólt: 
- Nem jössz be egy kicsit?
- Minek?
- Mutatni szeretnék valamit.
- Hát akkor húzd el a függönyt , és mutasd.
- De ezt úgy nem lehet, gyere már be.
- Jó rendben,. Válaszoltam ,majd beléptem mellé a próba fülkébe.
- Nézd:  kis elefánt.....  Mondta , miközben az éppen próbált nadrág  zsebei kifordítva lógtak, a lankadtan is tekintélyes farka pedig ide- oda lóbálódzott.
- Hülye, mondtam nevetve.
- Most miért, nem kis aranyos?
- De az, aranyos, viszont egyáltalán nem kicsi.
- Nem akarsz egy puszit adni az ormányára? Kérdezte Ádám, a szemében kisfiús huncutsággal.
- Hát éppen adhatok, válaszoltam miközben megfogtam a péniszét és elé térdeltem.
A péniszen a kezem elkezdtem mozgatni le és föl , ettől az hamar életre kelt, a hegyére apró puszikat adtam ahogy kérte. Közben halkan sóhajtott, és a hasát simogatta, nem volt rajta póló, így a hasizmai láttán még inkább feltüzelt. A puszik szopásba mentek át, és egyre hangosabban cuppogtam a hatalmas kemény dorongon, ami teljesen szétfeszítette  a farmernadrág sliccét. Közben a mellettünk lévő próbafülkében  egy gyerek az anyukájával ruhát próbált. Abba hagytam a szopást, és csak a makkot nyalogattam a nyelvemmel, Ádám a kabin falának  támaszkodott, a szemeit és a száját össze szorítva próbálta meg hang nélkül élvezni a nyelvjátékom.  A másik kabinba is bement valaki, engem izgatott a helyzet hagy valaki meghalja, és persze az hogy Ádámnak hangtalanul kell élveznie a kényeztetésem. Ádám izmai egyre inkább kezdtek megfeszülni, lélegzete halk, és szapora volt, a pénisze már nem bírta tovább azt hogy percek óta a legérzékenyebb pontját nyalogatom, le fel kezdett mozogni, közben Ádám egy bőr nadrágszíjat vett a szájába, és erre harapott rá, az önálló életre kelt fasz lüktetve spriccelt, beterítette az arcom, és a próbafülkében lévő tükörre is jutott.
- Ádám, adj egy zsebkendőt, televerted az arcom, és a szemem, nem tudom kinyitni.
- Basszus , nincs nálam, de itt ez a póló.... Nyújtotta oda az egyik pólót, amit felpróbálni hozott. Bele töröltem az arcom, és letöröltem vele a tükröt is, közben Ádám felöltözött , én is rendbe szedtem magam.
- Ezzel a pólóval mi lesz? Kérdeztem
- Hát biztos nem vesszük meg.  Nevetett Ádám.
Szétnéztünk, és amikor nem láttunk senkit kiosontunk a fülkéből, Ádám a kasszához ment, én pedig vissza akasztottam a pólót a helyére, fizettünk, aztán gyorsan tipliztünk onnan. Elmentem a mosdóba hogy a rajtam maradt spermát lemossam az arcomról. Még beugrottunk néhány üzletbe,  vettünk egy pár dolgot, és haza indultunk. A hét további része gyorsan el telt, sokat szexeltünk, Ádám munka után mindig sietett haza, én pedig vártam őt. Eljött a szilveszter, Ádám este majd dolgozik, én pedig készültem Bencéhez és Balázshoz, meg a két kíváncsi  sráchoz.  Este hat óra lett, Ádám első fuvarja én voltam.
- Nagyon jól nézel ki.
- Köszönöm, mondtam mosolyogva.
- Nos indulhatunk? kérdeztem.
- Igen persze.
Elindultunk Budára, Ádám szótlan volt.
- Valami baj van Ádám?
- Nem ,nincs semmi. Vagyis hát, muszáj menned, ... muszáj neked ezt csinálni?
- Már mint , mit?
- Hát ezt az egészet. Ezt az escortkodást.
- Igen, én szeretem ezt csinálni ,tudod hogy odáig vagyok a faszért, nimfomániás vagyok.
- Igen tudom, csak...... 
- Csak, mi?
- Ő ,Semmi.
- Ha elkezdted fejezd is be. Mond, mi a baj?
- Semmi, csak össze vagyok zavarodva, nem tudom hova tegyem ezt az egészet, mármint azt hogy heterónak tartom magam, mégis téged duglak, és a csajok.....
- Mi van a csajokkal?
- Egyre kevesebbet csajozom, na jó, nem mondom hogy nem dugok meg egy jó kis csajt, de az anális szex már kevésbé hoz lázba velük.  Már annyira nem érdekel hogy ha nem akarják, pedig tudod hogy az a kedvencem a szexben. 
- Tudod Ádám, a szexuális identitásodat neked kell megtalálni, lehet hogy biszex vagy, csak eddig elfojtottad, vagy tényleg heteró, csak valami megfogott bennem, ezt én nem tudhatom.
Igen tudom...., csak hát eddig, csak a csajok érdekeltek, egészen addig amíg meg nem jelentél az életemben. Mióta veled dugok, megkapok mindent a szexben, az orál valami eszméletlen, senki nem szopott eddig úgy mint te, a popsid pedig, mintha a faszomra lenne teremtve, pont jól szorít, és mégis kellő képpen tágúl, nem nyafogsz ha egy kicsit vadulok.
- Persze hogy nem nyafogok, kifejezetten szeretem a keményebb szexet.
- Igen, észre vettem, teljesen rá hangolódsz arra amit csinálsz, látom hogy élvezed a szex minden pillanatát, és ez még inkább feltüzel engem is.
 
Közben megérkeztünk .
- Bocsi hogy ezt a nyakadba zúdítottam, de ki kívánkozott belőlem, mostanában egyre többet gondolkodom ezen.
- Örülök hogy elmondtad Ádám, és annak is hogy jól érzed magad velem, de nekem ez a munkám, nem is munka igazán, sokkal inkább szórakozás, és szexuális kielégülés. Szerencsére megengedhetem magamnak hogy válogassak az ügyfelek közt, csak olyannal fekszem le akiben meg fog valami, mindez élvezetes szexet, és jó megélhetést biztosít a számomra.
- Megértem, vigyázz magadra, és ajánlom a srácoknak hogy jól lerendezzenek ma este, érezd jól magad, és a srácokat.  Mondta Ádám mosolyogva.
- Köszönöm, te pedig vigyázz magadra, és jó munkát.
- Köszi
Köszöntünk el egymástól. Ezzel Ádám elhajtott. Ott álltam a  villa kapulyában.
A jól ismert kovácsolt vaskapú nyitva állt, végig sétáltam az udvaron, nagyon hideg volt, látszott a leheletem a hideg téli estén. Az ajtóhoz értem, csengettem, Bence nyitott ajtót:
- Szia.
- Szia.
- Gyere be, kérem a kabátodat, nagyon örülök hogy újra itt vagy, már nagyon vártalak.
- Nem csak te, szólt közbe Balázs, aki éppen a pincéből jött fel, félmeztelenül két üveg borral a kezében. 
- Gyere beljebb, a vendégek már a nappaliban várnak, most itt leszünk fent, a lenti helyiség még így elsőre lehet kicsit erőss lenne a két srácnak, mondta Balázs.
Bence előttünk ment, néhány lépéssel, én Balázzsal utána mentem.
- Srácok, megérkezett az escort fiú, a két férfi felállt és hátra fordultak, a levegő egy pillanatra megfagyott,
- Hát te? Mit keresel itt?
- Én vagyok az escort, mondtam mosolyogva.
- Ti ismeritek egymást, ? kérdezte szinte egyszerre Balázs és Bence  értetlen tekintettel.
- Igen persze ,Márk és Gábor, osztálytársak voltunk, ők voltak a suli bikái. És ti honnan ismeritek egymást?
Balázs: -Hozzájuk járunk konditerembe. 
Gábor: - Igen ,mi vagyunk a személyi edzők. 
Márk: -az osztálytalálkozón nem is mondtad hogy mivel foglalkozól. Vagyis utána sem, mármint este, vágott közbe Gábor. 
- Miért kellett volna, nem kérdeztétek?
Gábor:- most már tudjuk hogy miért szoptál úgy ,mint egy kisangyal akkor este.  Azóta is emlegetjük Márkkal azt az estét.
Bence: - tehát ha jól következtetek Márk és Gábor, ti sem vagytok már teljesen szüzek a férfi szex terén. Micsoda fordulat! Nevetett Bence.
- hát nem, válaszolt a két srác. Közben leültünk a nappaliba, Balázs bórt töltött, és iszogattunk, beszélgettünk, el meséltem hogy mindig csurgott a nyálam Márk és Gábor után a suliban. Ők pedig elmondták az osztálytalálkozó utáni, első fiús élményüket . Ahogy a szexről beszélgettünk, azt vettem észre hogy a srácok nadrágja egyre szűkebb, és egyre jobban kezd dudorodni.
- nahát : latom kezdenek éledezni a pitonok, lehet hogy lassan ki kellene szabadítanom őket a fogságból, mondtam miközben a tőlem jobbra ülő Balázs , és a balra ülő Gábor farkát kezdtem simogatni. 
- az jó lenne, mert az enyém már mindjárt szétfeszítí ezt a rohadt nadrágot, feszengett  Bence. 
- nos hát ,akkor szerintem álljatok fel egy kicsit, úgy könnyebb lesz kiszabadítani a nagyfiúkat, mint ülve. Mondtam, miközben  levettem a pólóm. A srácok felpattantak a sarok ülőről, és körbe álltak. Balázs volt a legfiatalabb, és a legtürelmetlenebb, ő már az egyik kezével a nadrágszíját kezdte kioldani, a másikat a vállamra tette, és finoman elkezdett a föld felé nyomni, közben Márk is a másik vállamra tette a kezét, és ö is lefelé nyomott . Mire letérdeltem Balázs már az alsó gatyájából vette elő fiatal ,és nagyon keményen meredező péniszét,  kezét a fejemre tette, és már húzta is rá a farkára. A testvére rászólt nevetve: - Balázs, először a vendégek.
-Ó, bocsánat, igazad van. Ezzel a fejemet Gábor felé fordította.  Elkezdtem Gábor farmer nadrágjának a zipzárját lassan lefelé húzni, közben ő megszabadult a pólójától. Mivel az ő farka hatalmas volt, esélytelennek gondoltam ezen a sliccen kivenni, ezért inkább kigomboltam a nadrágot, és úgy vettem ki a hatalmas vastag faszt.
- Wow, azt a kúrva!! Kiáltott fel Balázs. Ekkora faszt még soha sem láttam, hát ez nem semmi, sok szerencsét hozzá, veregette meg a vállam. 
- Bence is megcsodálta Gábor termetes dákóját.
- Hát gratulálok, ez nem semmi. Őszintén mondom,  irigyellek.
- köszönöm srácok, nevetett Gábor. 
Közben én az egyik kezemmel Gábor, másikkal Bence farkát kezdtem verni. Bence arrább lépett, és átadta a helyét Márknak.  Márk lehúzta a sliccét én pedig elővettem a kemény farkát, és egyből szopni kezdtem, közben  a többiek elkezdték verni maguknak , azután Gábor tuszkolta a számba a hatalmas farkát, ami alig fért el, a kezével tartotta a tövénél, közben az egyik kezembe Márk, a másikba Balázs adta a farkát, amiken a bőrt húzogattam le és föl. Bence megszabadított a nadrágomtól, és elkezdte a fenekem simogatni. Gábor hatalmas faszától alig kaptam levegőt, ezért kiengedtem a számból, a fasz gyönyörűen csillogott a nyáltól.  Bence és Balázs kíváncsian nézték hogy hogyan szopom azt a hatalmas faszt. Azután Márk ,majd Balázs férfiasságát kényeztettem.
Márk: - ez aaaaaaz, hú de jól csinálod, ezt vártam már, de naaagyon, mondta elcsukló hangon, miközben szoptatott.
Balázs:- Egy kicsit elkérhetem? Had szoptassam most én egy kicsit.
Márk:- hát persze, nagyon jól szív. Tessék, húzta ki a farkát a számból Márk. Balázs oda lépett, a farkát a tövénél szorította, egy kicsit a szemérem dombját előre tolva a számba rakta fiatal péniszét amit lelkesen szopni kezdtem, közben Gábor és Bence farkát vertem, Márk pedig a sajátján mozgatta a kezét, szépen lassan le- fel. A srácok sorban adták a számba a merev és kemény farkukat, csak szoptam, és szoptam.
Bence: -  Gyertek üljünk most már le  a sarokülőre.
A fiúk egymás mellé ültek, Bence, Márk, Gábor és Balázs, ebben a sorrendben. Bence kényeztetésével folytattam a szájmunkám, közben Balázs újabb pohár bort töltött mindenkinek. Bence farka sós előváladékot kezdett termelni, ami nagyon finom, és izgató volt. Éreztem hogy a fiatal fasz már nem sokáig bírná, ezért abba hagytam a szopást, és Márk faszát vettem kezelésbe, hangosan sóhajtott, és lihegett, a nappaliban a cuppogásom, és a fasz csattogása  keveredett a srácok kéjes sóhajával. 
Bence: - menj, szopd Gábor faszát, lássuk hogy nyeled.
Balázs: - erre én is kíváncsi vagyok.
Át mentem Gáborhoz, a lábait  nagyobb terpeszbe nyitotta, hogy jobban oda férjek a dákójához. A két kezét  a tarkóján össze kulcsolta, kar, és mell izmai dagadtak. A hatalmas fasz tövét megfogtam, és a bőrt teljesen hátra húztam, a fitymafék feszült mit a gitárhúr, a makkból az előválladék kicsordult, egészen végig fojt a fasz közepéig. A nyelvemmel innen haladtam a makk felé, lenyalva a sós nedűt.  Bence és Balázs kíváncsian nézték hogy hogyan szopom a hatalmas faszt.  Gábor péniszét centiről centire engedtem egyre mélyebbre, majd vissza,  a szemem könnyezett, köhögni és kissé öklendezni kezdtem, Gábor segíteni akart, a csípőjét feljebb emelte, közben hangosan nyögött. A fasz több mint fele már bent volt a számba, ekkor  hirtelen Balázs oda lépett, és egy határozott mozdulattal a fejemet lenyomta , Gábor farka majdnem teljesen lement a torkomon.
- Ez az, le tudod te nyelni, csak egy kis segítség  kellet, mondta Balázs. Gábort ez annyira felizgatta hogy a faszával a torkomban felállt, a kezével határozottan megragadta a fejem, és baszni kezdte a szám, amiből kétoldalt sűrű nyál kezdett csurogni kifelé, és közben glglglglgl, hangot adott ki, ahogy járt a számban a fasz. Egy kis idő múlva mindenki vissza ült, és mindegyikőjüket le kellett mélytorkoznom ,amit nagyon  élveztek a srácok. Bence belemarkolt a hajamba, és határozottan irányított, hol lassan, hol pedig gyorsan mozgatta a fejem a farkán. Balázs szintén nagyon határozott volt, keményen ráhúzta a fejem a fiatal hamvas dákójára, a heréi tocsogtak a nyálamban. Márk farka nagyon finom volt, ő rám bízta a tempót, és azt hogy mikor meddig nyelem le a dákóját. Először lassan szoptam, aztán egyre gyorsabban nyeltem a kemény péniszét.
Márk: - Ahh, ez az beby, huuu, látom nagyon éhes vagy. Mondogatta, miközben mélytorkoztam.   
Balázs:- gyere síelni. húzta a kezem a farkához. Egyik kezemmel Balázs, a Másikkal Gábor farkát vertem, miközben Márkot szoptam.  A fenekemen hűvös folyadékot éreztem végig folyni, majd egy új kezdett köröket leírni a lyukamnál, ami lassan belém hatolt, aztán ki-be kezdett járni, először lassan, majd egyre gyorsabban, aztán kettő, majd három új lett bennem. Bence kihúzta, az ujjait, majd hallottam amint a gumi óvszer csattan a farkán, aztán síkosítót nyomott rá. Mögém guggolt, a csípőmet kissé megemeltem hogy jobban hozzá férjen a fenekemhez, Bence a lyukamhoz illesztette a péniszét, megfogta kétoldalt a csípőm, és lassan belem hatolt.  Nagyon élveztem hogy mindenem fasszal van tele, a popsim, a szám, és a két kezem. Bence egyre mélyebbre nyomta a farkát közben a másik három srác dákóját felváltva szoptam. A nappali hangos volt a cuppogástól, és csattogástól, a nyögésektől és az élvezettől.  Márk belemarkolt a hajamba ,majd Gábor farkákhoz irányított, aztán Balázshoz, aztán ismét a sajátjához, ezt ismételtük többször. Mindenkinél csak annyit engedett hogy a makkjukat szopjam egy kicsit.
Márk: - ez az, csipked, csipked a faszt, úgy úgy, csip- csip csóka.
Balázs: - bocs, de muszáj hogy megbasszam.... ezzel felállt és gumit húzott, majd Bence mellé állt. – szabad? Kérdezte  Bencétől.
- Hát persze öcsi, gyere csak. Csaptak egymás tenyerébe.  
Bence leült Márk mellé, és lehúzta a kotont, Márk átvezette a fejem Bence farkára. 
- Nagyon éhes a szentem, etesd meg te is, nevetett Márk.
-   Éhes vagy? Kérdezett Bence.
- Igen . Válaszoltam
- Hát akkor gyere, nézd mi van itt, gyere egyél . Csapkodta meg a szám a kemény farkával, aztán szoptatni kezdett.
- De kis mohó vagy, hogy nyeled a faszt, szólalt meg Gábor.
- ti nem akartok dugni?, kérdezte Márkot és Gábort, Balázs.
- De igen, válaszolta Márk. És ezzel fel is állt, el vett egy óvszert,  és a farkára húzta.
- Én még várok egy kicsit hogy tágítsátok, nehogy valami baja legyen a nagy faszomtól .mondta Gábor.
- Bence:-Nyugi nem lesz semmi baja, ez a popsi hozzá van szoktatva a faszhoz.
Balázs: - lehet hogy akkor lenne baja ha nem kapna faszt, vágott közbe.
Most Márk döfte belém a hatalmas kemény faszát, és keményen dugott, közben Gábort szoptam.
- Huuu, hallod haver, kár hogy nem kezdtük el dugni a suliba, iszonyat jó dugni ezt a popsit. 
- Gondolom, abból kiindulva hogy milyen jól szopik, a segge sem lehet rossz.
Közben Bence és Balázs italt töltöttek.
- Gyertek igyatok valamit, pihentessük a dákóinkat egy kicsit, nem tudom ti hogy vagytok vele, de az enyém mindjárt eldurran, pedig én még szeretném sokáig baszni a srácot....... 
 
 
 
 
  
 
 
 
Hozzászólások
További hozzászólások »
vinzso ·
Kedves fiúk, örülök hogy tetszenek az írásaim, ötleteket nyugodtan adhattok a folytatáshoz, de nem biztos hogy abba az irányba fog tovább folytatódni a történet. A szálakat az élet is befolyásolja. További jó szórakozást.
eliksz13 ·
Aranyos vagy, szeretettel várjuk a folytatást vagy az újabb írásod.

69Monica ·
A szenvedélyes kurva szexuális partnereket keres. Elsősorban (bármilyen életkorú) férfiakat keresek. Ha érdekli, írj nekem. - http://69sexual.site

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!
A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE
Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció.
Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Ingyenes regisztráció csak most.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: