Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Felnőttek partija

Crystal az ágyának támlájára könyökölve bámult ki az udvarra. Dühös volt az anyja által rákényszerített szabályok miatt. A hétvége első napja volt és valami újat, valami izgalmasat szeretett volna csinálni szombat este. Ezen az sem segített, hogy Wendy, az anyja újra későn jött haza a munkából.

Annyira mérges volt, hogy meg sem moccant, amikor hallotta a lenti ajtót nyílni és az anyját belépni. Asztalra dobott kulcsok hangja hallatszott, a hálószoba ajtaja kinyílt majd becsukódott, végül zuhanyozás zaja szűrődött fel az emeletre.
“A fenébe is. Már megint elmegy” - gondolta magában Crystal.

Ez a normál, unalmas rutin része volt, amin annyira szeretett volna változtatni. Crystal úgy döntött, hogy nincs vesztegetni való idő. Lerobogott a lépcsőn, hogy a hátsó konyhaajtónál megakadályozza a távozást, de Wendy még csak a nappaliban volt. Crystal megállt és nézte ahogy az anyja felveszi a gyémánt fülbevalóját. A nőn a legrövidebb fekete szoknyája volt. Vörös blúza a harmadik gombig ki volt gombolva, ami kiváló rálátást nyújtott az érdeklődőknek a kebleire. Crystalnak ez egy dolgot jelentett:

-Anya! Ugye nem egy újabb party? - kérdezte panaszosan.

-De igen…miért ne, ha egyszer meghívtak? Tudod a szabályokat: se barátok, se látogatók, amíg nem vagyok itthon. Ettől eltekintve holnap estig tiéd a ház. -válaszolta Wendy.

-De olyan unalmas egyedül!

-Miért? Van kábeltévé, van számítógéped és telefonod.

-Ez nem ugyanaz…egyedül vagyok és soha nem engeded ide a barátaimat, mert…nem is tudom miért?

-Miért? Rengeteg oka van, hogy nem szeretném őket itt látni…

-Például?

-Rossz példát mutatnak. Ott van például Mandy a piercingekkel az arcában és a fülében…és ezek csak azok, amik látszanak. Ki tudja, hány van még rajta.

-A szülei megengedték hogy betetesse őket.

-És ott van Angie a frizurájával és a sminkjével. Szerinted a kék elfogadható hajszín? Talán jobban mutatna, ha nem festené a szemhéját feketére ezüst csíkokkal és nem púderezné fehérre az arcát.

-Csak szereti a többiekétől eltérő sminket.

-Kicsim … félek hogy ha velük hagylak, olyanná válsz mint ők és amikor hazajövök, már nem az én finom kis lányomat találom itthon.

-Ha ők nem jöhetnek, akkor miért nem viszel legalább magaddal?

-Azért, mert engem meghívtak, de téged nem.

Crystal reményei elszálltak. Az anyja alapos indok nélkül sohasem fogja magával vinni. Az unalom újra győzni fog. Azután ördögi gondolata támadt. Már tudta, hogyan szerezze meg anyja beleegyezését.

-Úgysem leszel itt egész hétvégén. Honnan tudod, hogy nem hívom-e meg őket és nem szervezek egy partyt magamnak?

-Nem tennéd. - szisszent fel lágyan Wendy.

-Miért nem? Mire visszatérsz, már késő lenne bármit is tenned.

Wendynek nem tetszett, hogy a lánya zsarolni próbálja, de hirtelen úgy döntött, hogy elfáradt már abban, hogy rejtegeti a szokatlan életstílusát. Ideje kipróbálni, hogy a lánya hogyan reagál, ha valami szexivel, extrémmel és veszélyessel találkozik.

-Tehát ezek a lehetőségek? Elmegyek és te idehívod őket, vagy velem jössz?

-Nagyon úgy néz ki. - válaszolt Crystal.

-Zuhanyoztál már? - kérdezte kertelés nélkül Wendy.

Crystal bólintott.

-Hát legyen! Eljöhetsz, de van egy kikötésem.

A lány kicsit leengedte a vállát, de állta az anyja pillantását. Végülis nyert a vitában.

-Ha ott vagyunk…megteszel mindent, amit mondok - közölte Wendy.

Crystal felsóhajtott. A következtetés nyilvánvaló volt: se sör, se bor, se füves cigi. Abban reménykedett, hogy talán lesz ott egy-két helyes fiú. És ha igen, akkor talán el tudnak tűnni az anyja szeme elől, és…

-Rendben, az lesz, amit akarsz. Van még idő, hogy átöltözzek?

-Igen, de ne vegyél fel semmi komplikáltat és igyekezz! - mondta Wendy és mire befejezte, már csak Crystal lábait látta a lépcső tetején, ahogy a lány a szobájába rohant.

A lány pár perc múlva visszatért. Egyszerű nadrágot és blúzt vett fel. Az anyja elégedetten nézett végig rajta. Beszálltak a kocsiba és útnak indultak.
A belváros helyett Wendy az ellenkező irányba fordult. Az épületek fokozatosan eltűntek,ahogy egyre mélyebbre jutottak a vidéki területre. Ráfordultak egy földútra és a sötétben majdnem egy mérföldet rázkódtak, amíg egy olajlámpa fényét meg nem látták. A lámpa egy kapunál volt, amit egy nagydarab férfi őrzött. Wendy leengedte az ablakot és pár szót váltott az őrrel. Az kinyitotta a kaput és továbbengedte őket a sötétségbe. Egy újabb mérföldet autóztak, amikor egy farmhoz értek.

-Hello Wendy! Örülök, hogy sikerült időben ideérned - üdvözölte őket egy férfi az ajtóban.

-Hello Kevin! Jó újra itt lenni. - mondta Wendy és gyengéden átölelte a férfit.

-Hiányoltunk a múltkori összejövetelről. És ki ez a kedves teremtés, akit magaddal hoztál?

-Ő Crystal, a lányom.

-Örülök, hogy megismerhetem, és üdvözlöm a partyn. Mindannyian az édesanyja barátai vagyunk- mondta Kevin Crystalnak, majd folytatta:

-Ööö…Wendy…kedves dolog, hogy vendéget hozol, de a lányod tud mindent? És te készen állsz arra az esetre, ha az ő nevét sorsolnák ki?

-Az első kérdésre a válasz nem, a másodikra igen - mondta Wendy mosolyogva.

-Jobb lenne, ha beavatnád. Örülnék, ha mindketten maradnátok, de csak akkor jöhet be, ha egyetért a feltételekkel. - mondta Kevin ünnepélyesen, majd a tágas teraszon található padokra mutatott. Wendy az egyik közeli padhoz húzta Crystalt és vallatni kezdte:

-Emlékszel, miben egyeztünk meg? -kérdezte.

-Hogy felejthettem volna el? Az úton minden 10 percben emlékeztettél rá. -sóhajtott fel Crystal.

-Csak biztos akartam lenni, hogy engedelmeskedni fogsz. Először is: ha itt maradunk, soha senkinek nem beszélhetsz erről a helyről, az itteni emberekről és az itt történtekről. Megígéred?

-Miről van szó?.. Miért vagy ennyire komoly?

-Crystal…én vállalok felelősséget érted a barátaim előtt. Ha nem teszed azt, amit kérek, annak olyan következményei lesznek mindkettőnkre nézve, amibe még belegondolni is szörnyű. Megígéred, hogy nem fogsz beszélni?

A lány élénken bólintott, így Wendy folytatta:

-Az este fénypontja egy díj kisorsolása. Belépéskor mindenki ráírja a nevét egy papírlapra és leadja.

-OK…és mikor lesz a sorsolás?

-Éjfélkor. A szerencsés nyertes élete legnagyobb élményét kapja. Legyen férfi vagy nő…a sorsolást követő 8 órában az összes ittlevő meg fogja dugni, ki fogja neki verni, nyalni vagy szopni fogja.

Wendy türelmesen várt valamiféle erős, döbbent reakcióra. A lány talán egyszerűen felpattan és a kocsihoz rohan. De semmi ilyen nem történt.

-Érdekes…egyféle szexparty. - mondta Crystal nyugodtan.

-Igen, de ez csak az első rész. Eddig mit gondolsz?

-Úgy látszik…jó móka.

-Valóban. A kisorsoltak kivétel nélkül élvezni szokták az első részt, de ez csak a kezdet…

-Van még valami?

-A szexparty után leborotválják a nyertest. Több beöntést kap, ezután antibakteriális szappannal addig dörzsölik tetőtől talpig, amíg szinte rózsaszín nem lesz a bőre.

-Komoly büntetésnek hangzik egy szexparty megnyeréséért.

-Nem igazán. Ez csak a bevezető. Azután a nyertest megkötözik, megtöltik, ízesítik és tűz fölé teszik, ahol élve sül, amíg ki nem szenved. Azután a sültet felvágják és felszolgálják a többi vendégnek.

-Huhhh… felszolgálják…és megeszik?

-Nos kicsim…egyszerű a helyzet…az összes vendég titokban kannibál. Engem is beleértve. És most mit gondolsz?

Wendy teljes őszinteségre törekedett. Most már biztos volt benne, hogy a lánya sikoltozva fog a sötétségbe rohanni, örökre el az anyjától. Nem sokaknak kell azzal szembesülnie, hogy az anyjuk alkalomadtán emberhúst eszik. De újra nem történt semmi.

-Ez egy Dolcett party? -érdeklődött lágyan Crystal.

-Nos…igen- mondta Wendy zavartan. Egyáltalán nem erre a reakcióra számított a lánytól. egyáltalán nem tűnt helyénvalónak, hogy a szeme fénye ismeri a hírhedt fétis művészt.

-Ez olyan izgalmas…Szeretnék maradni.

-Izgalmas?

A lány szinte olvasott az anyja gondolataiban.

-Láttam a fickó rajzait az interneten.

-Hmmm…ha ismered, akkor tudnod kell, hogy egy ideje már nem publikál. Kitalálod, hogy miért?

-Anya ez így olyan béna…nem tudnád csak egyszerűen elmondani, hogy miért?

-Csak annyit mondok, hogy megfelelő előkészítéssel és ízesítéssel bárki ínycsiklandó lehet…

Crystal az anyja felé fordult a lehető legfelháborodottabb és sokkolt arckifejezéssel, amit csak produkálni tudott, de csak néhány másodpercig bírta és elnevette magát. Az anyja nyilvánvalóan csak ugratta. Wendy is nevetett, majd kézenfogta Crystalt és együtt sétáltak vissza a bejárati ajtóhoz.

Kevin bekísérte őket az előszobába, ahol mindkettőjüknek adott egy tollat és egy darab papírt. A nők ráírták a keresztnevüket és a vezetéknevük első betűjét, majd visszaadták. A férfi ellenőrizte, hogy nem más nevét írták-e le, majd összehajtotta a lapokat és egy nagy üvegedénybe dobta őket.

-Szórakozzatok jól! - mondta, majd visszament az ajtóhoz fogadni az újabb vendégeket.

A nők beléptek a nappaliba, ahol olyan hangerővel szólt a zene, hogy szinte lehetetlenné tette a gondolkodást. Crystal még a halvány megvilágításban is látta, hogy az emberek meztelenek. A szíve egy pillanatra kihagyott.

-Hoppá…elfelejtettem mondani, hogy akinek a neve az edényben van, annak meztelennek kell lennie. - mondta Wendy bocsánatkérően.

-Semmi baj. Csak nem gondoltam végig, hogy ez egy Dolcett party…nem gondoltam rá, hogy ennyi ember előtt kell meztelennek lennem. De nem gond. - válaszolt Crystal, miközben pirulását igyekezett leplezni az anyja előtt.

Visszasétáltak a folyosóra és bementek a földszint első vendégszobájába. Az ágyon halomban álltak a vendégek ruhái. Miután levetkőztek, Wendy felkapott az ajtó melletti törölközőkupacból kettőt, majd az asztalon elhelyezett műanyag tartóból kivett két filctollat, amikre zsineg volt kötve.

-Itt a törölköződ és a tollad. A tollat akaszd a nyakadba, mintha nyaklánc lenne. Ne veszítsd el, különben holnap éhen maradsz.

Visszasétáltak a nappaliba a többiekhez. Crystal körülnézett. Néhányan beszélgettek, néhányan táncoltak. A lány észrevette, hogy poharak vannak mindenütt, de ételnek még nyoma sincs.

-Hogyan működik ez az egész? - kérdezte Wendytől.

-Roppant egyszerűen. A törölközőre tudsz ülni. A filctoll a rendelések leadására való. Ha látsz valakit, akit megkóstolnál, odamégy hozzá és a monogramodat ráírod arra a testrészre, amit majd kérnél.

-És?

-Ha az illetőt kisorsolják, akkor megkapod azt a részt.

-Király! - mondta Crystal és mohón meredt a filctollára.

-Nem annyira, mint gondolod. A többiek szintén megtehetik ezt veled. Úgyhogy készülj fel bökdösésre, csipkedésre, simogatásra és markolászásra a következő három órában.

-Jól hangzik!

-Örülök, hogy tetszik… Mivel te is potenciális hús vagy, hagyom, hogy úgy viselkedj, mint akármelyik felnőtt, de csak itt a partyn. Világos?

-Teljesen világos.

-Ihatsz alkoholt. A bár abban a sarokban van. Az asztal végén az első tál tele van óvszerekkel. Én az extra síkosítóval ellátottakat szeretem. A szex segédeszközök közös használatúak, úgyhogy ne felejtsd megtisztítani őket, miután nem kellenek többet. Élvezd a partyt. Éjfélkor a sorsoláson találkozunk.

-Várj! Csak minden eshetőségre felkészülve… szinte emlékszem, milyen volt az íze kiskoromban- mondta Crystal kuncogva, majd felemelte a filctollát és az anyja jobb keblére írta a monogramját.

-Igazad van! Mit is válasszak, ha téged húznak? Ehhez mit szólsz? - kérdezte Wendy nevetve, miközben megszorította a lánya popsijának bal felét és ráírta nevének kezdőbetűit.

Gyorsan megölelték és megpuszilták egymást, majd szétváltak. Crystal elvegyült a többiek között, akik megvizsgálták, mielőtt felírták a nevüket a teste különböző pontjaira. Ő is felírta a sajátját, de csak néhány helyre. Az ő szemszögéből mindenki túl öreg volt.

A sorsolás kezdetére újra egymás mellett álltak az anyjával.

-Izgalmas…legalábbis addig, amíg ki nem húzzák a neved. –mondta Crystal.

-Ne butáskodj! A húzás a legfőbb csáberő…tudni, hogy kisorsolhatnak és azután már csak egy szexjáték és hús vagy. De ne aggódj! Több mint ötvenen lehetünk ma itt. Az esélyünk elég kicsi.

A szoba elcsendesedett, amikor Kevin egy székre állt, kezében a neveket tartalmazó üvegedénnyel.

-A holnapi ebédet Leona fogja kisorsolni - jelentette be.

Egy meztelen nő lépett a Kevin melletti székre. Belenyúlt az edénybe, megkeverte a cédulákat, majd kihúzott egyet és átadta Kevinnek, aki hivatásos bemondóhoz méltó hangon bejelentette:

-A ma esti orgia és az utána következő bankett szerencsés nyertese…Crystal. Kérem mindenki tapsolja meg a szerencsés ifjú hölgyet!

Minden szem a rémült lány felé fordult. Crystalnak úgy tűnt, hogy az egész szoba egy szürreális álom. Olyan emberek kiáltozzák a nevét és bátorítják ujjongva, akiket csak néhány órája látott először életében. Észre sem vette maga mögött a nagydarab férfit, amíg az meg nem fogta a vállát. A meglepetéstől kinyílt a szája, amibe valaki egy vörös szájpecket tömött. Összekötözték a kezeit és a lábait, mielőtt elvitték volna lemérni. A magasságát és a súlyát felírták egy lapra a falon, majd minden oldalról lefényképezték, hogy a ráírt nevek ne vesszenek el. Ezután lefektették a padlóra. Kevin egy nagy üveg acetont és gézpárnákat vett elő a szekrényből, majd a segítségükkel elkezdte ledörzsölni a neveket Crystal testéről.

-Ne nézz ilyen könyörgő tekintettel rám! Legalább háromszor adtam esélyt arra, ahogy meggondold magad, de neked maradnod kellett bulizni az új ismerőseiddel…a kannibálokal. – mondta Wendy.

-Mmmph…mmmph - próbált Crystal válaszolni a szájpecken keresztül.

-Kiveszem a pecket, de ne kezdj sikoltozni! Ha mégis elkezdesz, azonnal visszateszem és ott is hagyom!

-Anya! Nem kellett volna betömniük a számat. Nem akartam sikoltozni. - mondta Crystal, miután újra szabadon beszélhetett.

-Elővigyázatosságból csináljuk az újoncokkal. Talán meglepő, de nem mindenki fogadja akkora lelkesedéssel, hogy megsütik, mint te. - magyarázta Kevin.

-Akkor sem kellett volna…és most hogyan tovább? - kérdezte Crystal morcosan.

-Ahogy Kevin végez a nevek lemosásával, elkísérnek egy üres hálószobába. A folyosón sorba állnak majd az emberek. Figyelembe véve az időkorlátot és a létszámot, nagyjából negyed óra jut majd mindenkire. Aki szexelni akar majd veled…megteheti.

-Tehát mindannyian meg fognak…. - modta Crystal elhakuló hangon.

-Igen. Azt kell mondanom, hogy hamarosan az összes vendégem -a jog nyelvén fogalmazva - erőszakot fog tenni egy ifjú hölgyön. –mondta Kevin.

-De szülői beleegyezéssel - tette hozzá Wendy.

-Nem hinném, hogy ez sokat segítene rajtunk a bíróság előtt, de egy kicsit megkönnyebültünk - mondta Kevin vigyorogva.

-Ez még akkor is erőszaknak számít…nem törvénytelen dolog ez? - kapott levegő után Crystal.

-Ha elfelejtetted volna, nem ez lesz az egyetlen törvénytelen tettünk. Nézzük csak: jogellenes fogvatartás, súlyos testi sértés, gyilkosság, holttest megcsonkítása, bűntény bizonyítékainak eltüntetése és végül ellenőrizetlen hústermék felhasználása. Kihagytam valamit? - kérdezte Kevin.

-Nem, azt hiszem mindent felsoroltál - mondta Wendy.

-A fűszerezés lehet bűncselekmény? - kérdezte a férfi.

-Csak ha elrontod. - válaszolta vidáman Wendy.

-És…mikor kezdődik…a … megerőszakolásom? - kérdezte Crystal.

-Mivel végeztem, csak néhány perc múlva. És a sor velem fog kezdődni.

Legalább öt percbe telt, amíg eloldozták a lányt és a vér visszatért a végtagjaiba. Kevin az előkészített emeleti hálószobába vezette Crystalt. Amikor beléptek, a lány látta, hogy a szoba egyetlen bútordarabja egy nagy ágy. Mivel úgysem tehetett mást, lefeküdt az ágyra. Kevin mellé mászott, megfogta a kezét és magával szemben felültette a lányt, majd a szabad karját Crystal vállára tette. Érezte a lány feszültségét, ezért megszólalt:

-Crístal! Ez lehet kellemes és kellemetlen élmény is a számodra. Attól függ, hogyan nézed.

-De nem akarom, hogy megerőszakoljanak!

-Crystal! Azért erőszak, mert nincs más választásod. Elfogadtad a szabályokat, amikor a neved az üvegedénybe dobtad. Ha ellenkezel, lekötözünk és akkor tényleg erőszaknak fogod érezni. Csináljuk így? Még ha nincs is kedved az egészhez, a megfelelő hozzáállással nem lesz rossz a dolog.

Crystal nem igazán tudta, hogy mire számítson.
Kevin folytatta:

-Csak engedd el magad és élvezd az este hátralevő részét!

-Hol az óvszered?

-Óvszer? Attól félsz, hogy terhes leszel? Nem leszel köztünk olyan sokáig.

-Nem…csak…a síkosítás miatt…hogy könnyebb legyen.

-Értem. Az ágy jobb oldalánál van egy tartó és abban találsz óvszert és síkosítót, amire csak szükséged lehet.

A férfi Crystal lábai közé hajolt és azt mondta:

-Lássuk, milyen az ízed! Így tudni fogom, hogy sütőben vagy roston leszel finomabb.

Kevin nyelve munkához látott. Crystal nyögésekkel válaszolt és egyre nedvesebb lett. Sikerült egy pillantást vetnie a férfi péniszére, ami kezdett sötétvörösre változni és egy kisebb rúddá duzzadni. Kevin a lány testét csókolgatva felfelé mozdult, amíg merev férfiassága a réshez nem ért. A lehető leglassabban hatolt be Crystalba, de a lány még így is megfeszült.

-Jobb ha relaxálsz és nem gondolsz arra, ami történni fog- mondta a lánynak.

Crystal megpróbált ellazulni, de túl ideges volt. Erősen felnyögött, amikor Kevin mélyre csúszott belé.

Kevin kihasználta a 15 percét. Maradt volna tovább, de tudta, hogy a többiek kint várnak a sorukra. Beleélvezett a lányba, majd kihúzta magát és a péniszét Crystal szájába nyomta.

-Tisztítsd meg! Nem olyan rémes az íz és valószínűleg mások is kérik majd ezt.

Crystal nyelve táncolt és letisztogatta a nedveket.

-Fantasztikus vagy és élvezném, ha több időnk lenne, de a többiek már várnak. Töröld meg magad, mielőtt a következő férfi vagy nő bejön megkóstolni.

Crystal így tett, a férfi pedig kiment.

-Nos? - kérdezték Kevintől a folyosón.

-Semmi különös…nincs elég tapasztalata ahhoz, hogy sokat viszonozzon, úgyhogy csináljátok egyszerűen! Semmi kötözés, dupla behatolás, szado-mazo vagy hasonló.

-És milyen … - kérdezte a következő ember a sorban.

Kevin válasza egyetlen szó volt:

-Ízletes.

Crystal egy egész életre való szexuális élményt szerzett egyetlen éjszaka alatt. Az anyjával együtt feküdtek az ágyon és beszélgettek.

-Élvezted az estét? - kérdezte Wendy.

-Ohhh….nagyon! Most már világos, hogy miért kedveled az extra síkosítást. Huhh! De most, hogy ennek vége, kezdek aggódni a második rész miatt…

-Igen, tipikusan így szokott történni a többi szerencséssel is.

-Fájni fog?

Wendy megsimogatta a lánya hosszú szőke haját és azt mondta:

-Kicsim…néhány óra múlva halott leszel, úgyhogy nem fogok hazudni…iszonyatosan fog fájni!

-Anya!

-Crystal! Fő fogás leszel egy kannibál banketten. Most tényleg azt szeretnéd, hogy áltassalak?

-Ummm… nem…nem igazán.

-Csak annyit tudok mondani, amit a korábbiak mondtak, mielőtt meghaltak. A borotválás és a dörzsölés csíp. A beöntések kicsit végen fájni fognak. De mindez csak apró kellemetlenség lesz ahhoz a fájdalomhoz képest, amit a tűz fölött fogsz érezni.

-Hmmm…nem igazán öntöttél belém bátorságot.

-Kevinnek nagy gyakorlata van ebben. Annyira fájdalommentesen fogja csinálni, amennyire csak lehet.

Kívülről fény tört be az ablakokon és az óra a földszinten reggel nyolcat ütött. Wendy felsóhajtott és azt mondta:

-Itt az idő kicsim.

-Még egy kérdés, azután mehetünk. Évek óta jársz ezekre a partykra, de nem sejtettem rólad, hogy kanibál vagy. Gondoltál korábban is arra, hogy…ummm… megegyél?

Wendy elvörösödött, majd válaszolt:

-Oh drágám… szörnyű csábítás voltál születésed óta… Sokszor gondoltam rá, de tudod hogy milyen rossz szakács vagyok.

-Tudom. Még a vizet is képes vagy odaégetni- mondta kuncogva Crystal.

-Itt az ideje, hogy a konyhába menjünk, ahol hozzáértő szakács vár. Meg kell mondanom, hogy alig várom, hogy ezt a tányéromon lássam - mondta Wendy és a lánya popsijába csípett.

A konyhában Kevin várta őket. Crystal noha ideges volt annak a gondolatától, hogy meg fogják enni, határozott izgalmat is érzett, amit Kevin és Wendy is észrevett.

-Van még egy kis időnk. Mit szólnátok egy utolsó szórakozáshoz? - kérdezte a férfi.

Wendy elmosolyodott és Crystalhoz fordult:

-Állj egy kicsit terpeszbe, hogy hozzád férjen! Én a melleknél maradok.

Kevin a lány nedves punciját nyalta, amíg Wendy nyelve az ágaskodó mellbimbókat izgatta. A nő gyengéden megharapta majd tovább szopogatta a bimbókat. Kevin nyelve hozta el az orgazmust. Crystal felsikoltott a gyönyörtől, a lábai elgyengültek és a lány a padlóra rogyott.

Wendy segített felállni a lányának, amíg Kevin megnyomott egy gombot és a konyhapult fedele szétnyílva oldalra csúszott. Alatta egy rozsdamentes acélból készült teknő tűnt fel az egyik oldalán csövekkel, a másikon lefolyóval. Wendy segített Crystalnak a teknőbe feküdni. Kevin szappanos meleg vízzel locsolta és dörzsölgette a testet. Crystal teljesen ellazult, ami Kevin szerint kellett, mert a belek kitisztítása már nem teljesen fájdalommentes. A férfi mélyen a lány ánuszába nyomott egy csövet és forró víz kezdte Crystalt feltölteni. Már majdnem úgy érezte, hogy szétdurran, amikor Kevin engedte, hogy könnyítsen magán. Ezt még ötször megismételték, amíg tiszta víz nem folyt visszafelé.

-A rosszabbik felén túl vagyunk. Idehoznád a tölteléket Wendy? - mondta Kevin, miközben a hasára fordította Crystalt.

Megemelte a lány hátsóját, hogy megkönnyítse a következőket. Crystal szeme könnybe lábadt. Fájdalmas volt a megtisztítás, de elfogadta hogy ő már csak hús és azt tesznek vele, amit akarnak. Mélyet sóhajtott, amikor az első kanál hideg tölteléket belé nyomták. Miután megtelt, Kevin egy répát nyomott a lányba ideiglenes dugóként, ami bent tartotta a tölteléket.

-Bekennéd vajjal a hátát? Addig én hozom a nyársat- mondta Kevin Wendynek.

Wendy izgatottan fogadta a kérést. Még egy olyan rossz szakács is, mint ő, képes Crystalon vajat szétkenni. Kevin rendszerint egyedül készítette el a húst, de most, hogy a hús egy családtagja is jelen volt, mindkettőjüket szerette volna nyugalomban tartani. Ez tűnt a legjobb módnak.

-Nyársra leszek húzva, vagy csak hozzá leszek kötve? -kérdezte Crystal.

-A nyárshoz szoktuk kötni a húst, így tovább marad életben és jobb lesz az íze - válaszolta Wendy, miközben folytatta a kenegetést.

-Jó. Szeretném, ha mindenki élvezne majd.

Kevin visszatért a nyárssal és Crystal vajas hátára fektette. Megfogta, hátrahúzta majd összekötözte a lány kezeit.

-Szeretném ha az oldaladra fordulnál és ellazulnál. Anya elől fog bekenni, amíg én rögzítem a nyársat.- szólt a lányhoz, aki engedelmeskedett.

Kevin enyhén behajlította Crystal lábait, majd megkötözte őket. A lány hüvelyébe egy stabilizáló rudat nyomott, hogy az oldalirányú mozgásokat megakadályozza és a forgatást lehetővé tegye. Ez volt az eszköz elsődleges célja, de a női kisorsoltak esetében egyben orgazmust okozó tárgy is volt. Crystal erre hamar rájött magától is. Kevin látta, ahogy remeg a puncija, miközben sütőzsinórral átkötötte a lány derekát. Kötés került a lány mellkasához és vállához is. Crystal nyaktól lefelé mozgásképtelen volt és egész teste vajban fürdött. Miután a haját is feltűzték és alumíniumfóliával lefedték, teljesen kész volt.

Kevin behívott két férfit, hogy vigyék a húst a sütőhöz, amíg elment még néhány dologért. Wendy viszont egész idő alatt a lánya mellett maradt. Suttogva biztosította, hogy mennyire büszke rá. Amikor Crystalt kivitték a szabadba, üdvözlő kiáltások fogadták a vendégek részéről. Hallotta a megjegyzéseket arról, hogy milyen ínycsiklandóan néz ki.

Leginkább azonban az az egyre közeledő terület izgatta, ahol két Y alakú tartó volt, közöttük izzó széndarabokkal. Egyre jobban félt, de semmit sem tehetett. Hallotta a kattanást, ahogy a nyársat a helyére illesztették a tartókban. Látta a vörösen izzó szenet és érezte a feláramló hőséget. Mielőtt felsikoltott volna, hogy megég, érezte, hogy elfordítják. Végignézett a teste mentén és látta, hogy a forgatókart az anyja kezeli.

-Ne ronts el! - mondta neki.

A vendégek felnevettek és egyetértően bólogattak.

-Nem foglak, mert én csak forgatlak. Kevin dönti el, hogy mikor vagy készen.

Kevin jött oda. Valamit súgott Wendy fülébe, aki bólintott és arccal lefelé fordította a lányát.
Crystal tűzhöz legközelebbi része,a mellbimbója kezdett megmerevedni és megduzzadni. Nem látta ugyan magát, de a lány biztos volt benne, hogy a bőre elkezdett sötétedni és merevvé válni. A mellében szétterjedt a fájdalom. Nem telt sok időbe,amíg megszólalt:

-Fordíts kérlek, mert megégek!

Wendy megfordította, így most a háta volt a szén felől. Egy férfi lépett hozzájuk és egy kis bort öntött Crystal szájába.

-Köszönöm, ez nagyon kellett. - mondta a lány.

Nemsokára arccal újra a szén felé fordult. Összeszorította a fogait amíg többé nem bírta tovább:

-Megégek! Fordíts! - kiáltotta.

Crystal elfordult és látta az anyját, aki az arcát nézte. Wendy kezében egy üveg volt.

-Bárcsak látnád, milyen szép piros lettél. És az illatod is nagyszerű. Kevin azt mondja, hogy ez egy kicsit segíteni fog.

Wendy egy ecsettel szétkente a barnás folyadékot a lányán. Crystal felsóhajtott, ahogy a barbecue szósz a bőrét érte. Az érzés valóban jó volt, de a fémrúd a ábai közt még nagyobb élvezetet okozott. A puncija szinte folyamatosan rángatózott. A hőség és az orgazmusok egyre gyengítették. Crystal látta, hogy Kevin egy villával a kezében mellé lép. Érezte a nyomást a popsiján, de fájdalom nem volt. Megfordították és így láthatta, ahogy a villát a mellébe döfik. A legfurcsább érzés volt látni a fényes eszközt a testébe merülni, de nem érezni
fájdalmat. Csak enyhe vibrálást érzett a mellkasában, amikor a fém csontot ért. Kevin kihúzta a villát és azt mondta:

-Elég szépen készülsz. Ha van még valami mondanivalód anyának, mondd el, mert nem sokáig leszel már köztünk.

-Anya! Ah…érzem az illatomat…olyan szörnyű!

-Miért lenne szörnyű?

-Ohh..finomnak tűnik az illat…mindenkinek ízleni fogok?

-Igen. Mindannyian élvezni fogunk. - közölte lelkesen Wendy, majd folytatta:

-De addig még sok idő van hátra. Nyisd ki szépen nagyra a szád!

Crystal kinyitotta a száját, amibe egy alma került. Mélyen a gyümölcsbe harapott és érezte, hogy újra fordul. Olyan gyorsan dörzsölte magát a fémhez, ahogy csak tudta. A tömeg néma csöndben figyelte az elfojtott sikolyokat. Azután egy utolsó tompa sikoltás ….és Crystal érezte, hogy az inak a karjában, a hátában, a combjában és a hasában elpattannak és megszűnik a felgyülemlett feszültség. A legnagyobb orgazmus söpört végig a lányon, aki ezután ernyedten lógott a nyárson. A tömeg éljenzésben tört ki, majd szétoszlott. Néhányan Wendyhez mentek és sajnálatukat fejezték ki a lánya elvesztése miatt, de amikor eljött az idő, mindenki habozás nélkül fogyasztotta a fiatal lány húsát.
Hasonló történetek
7278
A reggeli Nap bevilágította dzsungelt. Szeptember volt, de itt semmi jelét nem látták az ősznek. A nappali virágok lassan kinyíltak. Állatok lepték el az erdőt. A sziget erdejében egy kisebb sziklás területen a különítmény tagjai ébredeztek...
6409
Fejük egyre közelebb került egymáshoz. Az angyal név szerint Cerbeusz kezét Zita arcára tette és megcsókolta a lányt. Csókjuk tiszta volt, fölemelő és szenvedélyes. Érezni lehetett benne a szerelmet. Gyengéden csókolták egymást...
Hozzászólások
További hozzászólások »
aveon ·
Egész jó.

tlalax ·
:grinning_face_with_star_eyes: :serious_face_with_symbols_covering_mouth: :heart_eyes: 1300 oldalnyi erotikus horrortörténet egyetlen PDF-ben: https://yadi.sk/i/UJWG9XRh1P_w7w

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: